quote:evanchill Evan Hill
Tank with a bulldozer just rolled down 6th of October bridge firing its (presumably) .50 cal machine gun into the air, sending red tracers
1 minute ago
'het zegt genoeg over welke groep meedoet'quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien mis je in mijn reactie dat ik tot 2x toe aangeef dat ik helemaal geen oordeel vel over welke groep dan ook
Misschien iets beter lezen.
In welk universum leef jij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
onzin. zo'n 20% is moslim. dat kun je ook zien aan het aantal moslims dat gaan bidden als de prayers bel klinkt.
Ja, site doet het, je DNS is alleen traagquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Infection het volgende:
Doet die website het al? Ik zie namelijk nog steeds reclame.
Als je kunt, graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog trouwens de volledige site van Sandmonkey open. Kan ik dat opslaan ofzo voor degenen die dat willen?
Vrees het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Flashbox het volgende:
dit wordt een waar slachtveld, waar ze over hebben nagedacht. eerst alle tv zenders onschadelijk maken, en dan alles en iedereen afslachten.
DNS hier is volledig incompetent. Nog immer GoDaddy onzin. IP van de site?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ja, site doet het, je DNS is alleen traag
Welke site hebben jullie het nou over? sandmonkey.org?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
DNS hier is volledig incompetent. Nog immer GoDaddy onzin. IP van de site?
http://188.165.245.101/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
DNS hier is volledig incompetent. Nog immer GoDaddy onzin. IP van de site?
ja, er zijn groepen. Dat jij dat als negatief opvat kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Zith het volgende:
[..]
'het zegt genoeg over welke groep meedoet'
misschien beter leren schrijven als je hier niets mee bedoelt.
Hier is de tekst van www.downwithmubarak.comquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Ja, site doet het, je DNS is alleen traag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen. Save page as pls.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog trouwens de volledige site van Sandmonkey open. Kan ik dat opslaan ofzo voor degenen die dat willen?
Wat was dan de bedoeling achter de opmerkingquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
misschien mis je in mijn reactie dat ik tot 2x toe aangeef dat ik helemaal geen oordeel vel over welke groep dan ook
Misschien iets beter lezen.
bij een foto van een groep biddende moslims?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
geeft goed aan uit welke groep de anti's bestaat
De site doet het nog steeds nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier is de tekst van www.downwithmubarak.com
dan is ook jouw DNS incompetent. Geef het even.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
De site doet het nog steeds niet
Vraag ik me af. Misschien is het een teken dat Mubarak snel achteruit gaat. Het is een oud figuur en zijn toekomst word met de dag minder zeker. (Niet dat ik medelijden heb)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef Dekatria het volgende:
Die PM en VP zijn marionetjeswaarom luisteren we uberhaupt naar die mensen. Het is gewoon Mubarak, maar dan een ander gezicht erop.
http://188.165.245.101/quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
quote:Onder de mishandelde journalisten zijn enkele Nederlanders. Verder zouden zeker drie verslaggevers van de Arabische nieuwszender al-Arabiya zijn aangevallen. Een van hen werd in een auto geduwd en afgevoerd. Ook de Belgische journalist Serge Dumont, de Deense Midden-Oosten-correspondent Steffen Jensen, CNN-verslaggever Anderson Cooper, twee verslaggevers van nieuwszender al-Jazeera en zeker twee correspondenten van het Amerikaanse persbureau Associated Press zouden zijn aangevallen. Enkele journalisten werden gearresteerd nadat ze mishandeld waren. Vijf journalisten van de Poolse zender TVP werden opgepakt door politieagenten, die hun apparatuur vernielden.
BBC-correspondent Rupert Wingfield-Hayes werd geboeid en geblinddoekt meegenomen door agenten van de geheime dienst en enkele uren opgesloten. Ook vier Isralische journalisten werden gearresteerd. Een journaliste die voor de Duitse omroep ZDF en de Amerikaans krant The New York Times in Egypte is, werd na 20 uur vrijgelaten. Ze was woensdag door de Egyptische geheime dienst opgepakt en vastgehouden in een strengbeveiligde gevangenis, aldus ZDF-hoofdredacteur Peter Frey.
Een verslaggever en een fotograaf van de Egyptische krant Al-Shorouk raakten gewond toen het kantoor van de krant werd aangevallen door agenten in burger.
Blijkbaar bedoelde hij alleen dat er ook moslims meedoen, wat hij normaal en geen probleem vind want hij snaps best dat 95% van egypte moslim is, hij bedoelt er niets negatiefs mee.. zoiets?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling achter de opmerking
[..]
bij een foto van een groep biddende moslims?
Paranoa idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef Toad het volgende:
Die vice president begint weer over buitenlandse invloeden in de anti-Mubarak beweging.
Daarom heb ik de tekst ook in een spoiler gezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hij doet me aan Peter Sellers denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Toad het volgende:
Een vicepresident begint moeilijk te doen over constitutionele regels, terwijl op de straat hotels worden bestormd en snipers burgers doden.
Prioriteitenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Toad het volgende:
Een vicepresident begint moeilijk te doen over constitutionele regels, terwijl op de straat hotels worden bestormd en snipers burgers doden.
Hij is toch pas recent benoemd ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef horned_reaper het volgende:
Die man weigert ook af te treden !
Klote DNS van het kut Saxionquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Beach het volgende:
KOPIE VAN DE SITE VAN SANDMONKEY
http://www47.zippyshare.com/v/9873904/file.html
hopelijk werkt het goed
Bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Beach het volgende:
KOPIE VAN DE SITE VAN SANDMONKEY
http://www47.zippyshare.com/v/9873904/file.html
hopelijk werkt het goed
Die mensen stonden in de weg voor het verkeerquote:
precies wat ik aangaf, dat ik daaruit zie dat deze groep erg vertegenwoordigd is tijdens de strijd tegen M en zich daar voor inzetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling achter de opmerking
[..]
bij een foto van een groep biddende moslims?
Mij aan Maxi (van Mini)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij doet me aan Peter Sellers denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |