Ik heb een IQ van 127, ik kan het weten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:15 schreef Frag_adder het volgende:
ik dacht juist altijd dat manga stills uit anime waren !
Ik heb niet mee gedaan maar ik weet zeker dat ik een 10 zou hebben!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 127, ik kan het weten!
132 hier, maar ik ben lui....quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 127, ik kan het weten!
Ik zit ook rond de 130, maar ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
132 hier, maar ik ben lui....
dus dan heb je er nog niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb heel de dag in de zon gelegenIk ga zo maar eens koken...
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En TT![]()
Gefeliciteerd Xaryna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd! Hier schijnt de zon ook eens, voor de verandering. Niet dat het nu warm is ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel taart eten he?!
![]()
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
U vraagt, wij draaien...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef Xaryna het volgende:
Kun je geen plaatje doen van een leuke anime jongen die taart eet ofzo?
Probeertie wat leuks te doen, is het nóg niet goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:52 schreef Xaryna het volgende:
Dan heb je toch een andere smaak qua jongens dan ik.
En geen bleach deze week....quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef luffyd het volgende:
All Jump releases are delayed this week.
Dat zou het wel moeten doen jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef .Cake. het volgende:
Deze dan? Lijkt me meer naar jouw wensen![]()
[ afbeelding ]
Ach gossie, Kubo heeft griep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
En geen bleach deze week....
Gefeliciteerd downunder! En daar ben je ook nog eens 10 uur ouder!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Na de L vs Light arc (s1 dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond de laatste paar afleveringen van Deathnote kijken, spannend!
Een paar van jullie vonden het later in de serie wat minder worden toch? Vanaf welk punt bedoelen jullie dan? Want op zich is het eerste deel wel beter, maar het tweede deel is op zich niet echt slecht ofzo.
... als ik zou willen zou ik daar....quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ziezo... episode 1 van One Piece zojuist gekeken...
... nog maar 482 afleveringen te gaan!
Dat ga ik nooiiiiiiiiiiiiitttt redden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
... als ik zou willen zou ik daar....
(483) / (4 per dag x 5 werkdagen) = 24 a 25 dagen over doen
oopsquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ga ik nooiiiiiiiiiiiiitttt redden..., en daarnaast klopt je rekensom ook niet, want 25x4 afleveringen is 100 afleveringen
SPOILER: Alleen voor XarynaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILER: one piece animeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet hem nog afkijken. Wie weet ga ik dit aanstaande weekend doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef lelouch het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan Durarara!!![]()
Erg vaag tot nu toe, maar wel prachtige personages!
Kut, moet ik ook nog steeds aan beginnen, maar dat kan wel wachten tot ik met One Piece klaar ben...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef lelouch het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan Durarara!!![]()
Erg vaag tot nu toe, maar wel prachtige personages!
Je weet dat One Piece pas klaar zal zijn als Pasen en Pinksteren op één en dezelfde dag vallen? In ieder geval hoop ik voor jou dat je er eerder klaar mee bent. DRRR! is het kijken echt veel meer waard.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kut, moet ik ook nog steeds aan beginnen, maar dat kan wel wachten tot ik met One Piece klaar ben...
Myeah, ik ga het straks allemaal wel een beetje door elkaar kijken waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je weet dat One Piece pas klaar zal zijn als Pasen en Pinksteren op één en dezelfde dag vallen? In ieder geval hoop ik voor jou dat je er eerder klaar mee bent. DRRR! is het kijken echt veel meer waard.
Iig niet zolang ik al meedraai hier (vanaf # 95 ofzo), dus dan heb ik dat excuus iigquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef outcast_within het volgende:
tja ach, hebben we de highschool setting en pantsu niet al gehad?
En toch blijven kijken he.
Ik word oud, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd downunder! En daar ben je ook nog eens 10 uur ouder!!!
Dank je welquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef hexje het volgende:
Gefelicteerd Xaryna!Dank jeSPOILER: Alleen voor XarynaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kwijl*Dank jequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gefelicteerd Xaryna! Ik zou een plaatje kunnen posten waar taart geserveerd word en getekende jongens vol lust naar elkaar de taart of naar jou kijken, maar daar ben ik te stoer voor. Fijne verjaardag.![]()
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Kawaiiquote:
Oh die is leuk! Waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef .Cake. het volgende:
Deze dan? Lijkt me meer naar jouw wensen![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, ik ben blij dat je m leuk vond. Hij komt van Devianart.net, site voor amateurkunstenaarsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Xaryna het volgende:
Oh die is leuk! Waar komt die vandaan?
Cake!
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben blij dat je m leuk vond. Hij komt van Devianart.net, site voor amateurkunstenaars
Hij heeft iig zijn eigen manga dus die zou je kunnen lezen. Cake laat het een beetje overkomen alsof het een origineel personage is, terwijl het gewoon een Roxas is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
OhIk hoopte van een manga / anime, maar het is alsnog een mooie afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ouwequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Respect ouwe, ik vind één hoofdstuk van One Piece al moeilijk om doorheen te bijten. Als ik nog eens tweehonderd afleveringen daarvan zou zien zou ik flippen.
Er zijn 2 seizoenen (1ste = 25 episodes, 2de = 12 Episodes [Ryuusei no Gemini]) en 4 OVA'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Kan iemand mij iets meer duidelijkheid verschaffen over Darker than Black?
De serie van 26 afleveringen is het 1e seizoen, de OVAs zitten er tussen en het 2e seizoen is ruk (vond ik dan). Kijk het 1e seizoen, het einde is goed, de serie ziet er prachtig uit, de setting is origineel en het idee erachter is briljantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Kan iemand mij iets meer duidelijkheid verschaffen over Darker than Black?
Ik dacht dat er alleen 1 TV serie was, maar er schijnt toch iets meer te zijn.
Ik heb nu een serie van 26 afleveringen, en ben momenteel bezig een OVA van 4 delen te downloaden, 'The Black Contracter'. Zijn er verder nog OVA's of whatever die ik mis? En komt deze OVA voor of na de serie? Ik neem aan na...
Had al op Wikipedia gekeken, maar het was me toch een beetje onduidelijk...
Wat? Zelfs Naruto in nog enger dan Madoka Magicaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef MakuMaku het volgende:
Wow, net Madoka 3 gezien, het is geen serie voor kleine kinderen!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Er zijn 2 seizoenen (1ste = 25 episodes, 2de = 12 Episodes [Ryuusei no Gemini]) en 4 OVA's
Deze OVA's gebeuren TUSSEN de 1ste en 2de seizoen, wat er dus allemaal gebeurd is met Hei...
Thanksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De serie van 26 afleveringen is het 1e seizoen, de OVAs zitten er tussen en het 2e seizoen is ruk (vond ik dan). Kijk het 1e seizoen, het einde is goed, de serie ziet er prachtig uit, de setting is origineel en het idee erachter is briljant.
Zeker nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:18 schreef MakuMaku het volgende:
Wow, net Madoka 3 gezien, het is geen serie voor kleine kinderen!
Nou er valt eenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
't Is van de makers van Mahou Shoujo Lyrical Nanoslet dus het zou me niets verbazen als de doelgroep eigenlijk a la K-ON eenzame dertigjarige anime-verslaafden met een lolita-complex zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is niet gebruikelijk en zeker niet Nanaho-stijl.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef wdn het volgende:
Nou er valt eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat is niet gebruikelijk en zeker niet Nanaho-stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]Oh ik heb er geen problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet alleen mijn mening bijstellen over deze anime: ik dacht een feelgood anime aan het kijken te zijn maar het heeft ineens 'diepgang'. Iets wat je van de meeste anime niet kunt zeggen![]()
Alhoewel ik nog steeds ergens een "die komt terug want er zijn er 2 die een wens mogen doen"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Mehhh, Madoka Magica trok al mijn attentie vanwege de eerste scene uit Episode 01, daaruit kon je al opmerken dat er wat meer gaat gebeuren dan alleen dat zoete zooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen problemen mee
Moet alleen mijn mening bijstellen over deze anime: ik dacht een feelgood anime aan het kijken te zijn maar het heeft ineens 'diepgang'. Iets wat je van de meeste anime niet kunt zeggen![]()
Alhoewel ik nog steeds ergens een "die komt terug want er zijn er 2 die een wens mogen doen"
Inderdaad, en als je wilt weten wat nou nachtmerrie in het japans is, dat is "Akumu"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef wdn het volgende:
Yukimeki = dromenvanger.
Ik dacht in eerste instantie dat het 'nachtmerrie' betekende
Weer wat geleerd
Mooi 2 dingen geleerd vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je wilt weten wat nou nachtmerrie in het japans is, dat is "Akumu"
bier was inderdaad goed, maar niet nuchter zijn was veel leuker, en de vrouwen ookquote:Op zondag 23 januari 2011 05:03 schreef Ascendancy het volgende:
Slaap lekker allemaal. Het bier was goed, maar nuchter zijn is n zegen.
De vrouwen waren leuk genoeg om zonder bier te doen. Dat was donderdag wel anders, na 15 bier zag ik nog nietsquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bier was inderdaad goed, maar niet nuchter zijn was veel leuker, en de vrouwen ook
nee ik kreeg het niet rond, ging de hele avond goed maar in de taxi kreeg ik de laatste stap niet voor elkaarquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De vrouwen waren leuk genoeg om zonder bier te doen. Dat was donderdag wel anders, na 15 bier zag ik nog niets_!
Heb je wat gescoord waar je je voor schaamt?
dan gebeurd er nooit wat als ik daar op ga wachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Ascendancy het volgende:
Charmes zijn overrated. Laat die chicks jou maar eens scoren
Mij gebeurt het af en toe dat meisjes mij actief gaan proberen terwijl ik alleen maar af en toe oogcontact maakquote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan gebeurd er nooit wat als ik daar op ga wachten
charmes dusquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mij gebeurt het af en toe dat meisjes mij actief gaan proberen terwijl ik alleen maar af en toe oogcontact maak
tja ik kan niet names de dames spreken uiteraardquote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als een bezopen kop daar onder valt
ik had mijn lucky shirt aan, dat zijn mijn charmesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
Maar voor de echte tips verwijs ik je door naar Zquing. Die is een echte chick-terminator.
Ga nu niet vertellen dat daar 2 anime-meisjes opstaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik had mijn lucky shirt aan, dat zijn mijn charmes
haha nee zo erg is het nog niet met me gesteld, dan was ze bij het eerste drankje al weg gelopen denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga nu niet vertellen dat daar 2 anime-meisjes opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |