quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]Oh ik heb er geen problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet alleen mijn mening bijstellen over deze anime: ik dacht een feelgood anime aan het kijken te zijn maar het heeft ineens 'diepgang'. Iets wat je van de meeste anime niet kunt zeggen![]()
Alhoewel ik nog steeds ergens een "die komt terug want er zijn er 2 die een wens mogen doen"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Mehhh, Madoka Magica trok al mijn attentie vanwege de eerste scene uit Episode 01, daaruit kon je al opmerken dat er wat meer gaat gebeuren dan alleen dat zoete zooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen problemen mee
Moet alleen mijn mening bijstellen over deze anime: ik dacht een feelgood anime aan het kijken te zijn maar het heeft ineens 'diepgang'. Iets wat je van de meeste anime niet kunt zeggen![]()
Alhoewel ik nog steeds ergens een "die komt terug want er zijn er 2 die een wens mogen doen"
Inderdaad, en als je wilt weten wat nou nachtmerrie in het japans is, dat is "Akumu"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef wdn het volgende:
Yukimeki = dromenvanger.
Ik dacht in eerste instantie dat het 'nachtmerrie' betekende
Weer wat geleerd
Mooi 2 dingen geleerd vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je wilt weten wat nou nachtmerrie in het japans is, dat is "Akumu"
bier was inderdaad goed, maar niet nuchter zijn was veel leuker, en de vrouwen ookquote:Op zondag 23 januari 2011 05:03 schreef Ascendancy het volgende:
Slaap lekker allemaal. Het bier was goed, maar nuchter zijn is n zegen.
De vrouwen waren leuk genoeg om zonder bier te doen. Dat was donderdag wel anders, na 15 bier zag ik nog nietsquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bier was inderdaad goed, maar niet nuchter zijn was veel leuker, en de vrouwen ook
nee ik kreeg het niet rond, ging de hele avond goed maar in de taxi kreeg ik de laatste stap niet voor elkaarquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De vrouwen waren leuk genoeg om zonder bier te doen. Dat was donderdag wel anders, na 15 bier zag ik nog niets_!
Heb je wat gescoord waar je je voor schaamt?
dan gebeurd er nooit wat als ik daar op ga wachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Ascendancy het volgende:
Charmes zijn overrated. Laat die chicks jou maar eens scoren
Mij gebeurt het af en toe dat meisjes mij actief gaan proberen terwijl ik alleen maar af en toe oogcontact maakquote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan gebeurd er nooit wat als ik daar op ga wachten
charmes dusquote:Op zondag 23 januari 2011 14:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mij gebeurt het af en toe dat meisjes mij actief gaan proberen terwijl ik alleen maar af en toe oogcontact maak
tja ik kan niet names de dames spreken uiteraardquote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als een bezopen kop daar onder valt
ik had mijn lucky shirt aan, dat zijn mijn charmesquote:Op zondag 23 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
Maar voor de echte tips verwijs ik je door naar Zquing. Die is een echte chick-terminator.
Ga nu niet vertellen dat daar 2 anime-meisjes opstaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik had mijn lucky shirt aan, dat zijn mijn charmes
haha nee zo erg is het nog niet met me gesteld, dan was ze bij het eerste drankje al weg gelopen denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 15:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga nu niet vertellen dat daar 2 anime-meisjes opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |