Ach gossie, Kubo heeft griep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
En geen bleach deze week....
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb heel de dag in de zon gelegenIk ga zo maar eens koken...
Gefeliciteerd downunder! En daar ben je ook nog eens 10 uur ouder!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Na de L vs Light arc (s1 dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond de laatste paar afleveringen van Deathnote kijken, spannend!
Een paar van jullie vonden het later in de serie wat minder worden toch? Vanaf welk punt bedoelen jullie dan? Want op zich is het eerste deel wel beter, maar het tweede deel is op zich niet echt slecht ofzo.
... als ik zou willen zou ik daar....quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ziezo... episode 1 van One Piece zojuist gekeken...
... nog maar 482 afleveringen te gaan!
Dat ga ik nooiiiiiiiiiiiiitttt redden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
... als ik zou willen zou ik daar....
(483) / (4 per dag x 5 werkdagen) = 24 a 25 dagen over doen
oopsquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ga ik nooiiiiiiiiiiiiitttt redden..., en daarnaast klopt je rekensom ook niet, want 25x4 afleveringen is 100 afleveringen
SPOILER: Alleen voor XarynaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILER: one piece animeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet hem nog afkijken. Wie weet ga ik dit aanstaande weekend doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef lelouch het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan Durarara!!![]()
Erg vaag tot nu toe, maar wel prachtige personages!
Kut, moet ik ook nog steeds aan beginnen, maar dat kan wel wachten tot ik met One Piece klaar ben...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef lelouch het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan Durarara!!![]()
Erg vaag tot nu toe, maar wel prachtige personages!
Je weet dat One Piece pas klaar zal zijn als Pasen en Pinksteren op één en dezelfde dag vallen? In ieder geval hoop ik voor jou dat je er eerder klaar mee bent. DRRR! is het kijken echt veel meer waard.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kut, moet ik ook nog steeds aan beginnen, maar dat kan wel wachten tot ik met One Piece klaar ben...
Myeah, ik ga het straks allemaal wel een beetje door elkaar kijken waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je weet dat One Piece pas klaar zal zijn als Pasen en Pinksteren op één en dezelfde dag vallen? In ieder geval hoop ik voor jou dat je er eerder klaar mee bent. DRRR! is het kijken echt veel meer waard.
Iig niet zolang ik al meedraai hier (vanaf # 95 ofzo), dus dan heb ik dat excuus iigquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef outcast_within het volgende:
tja ach, hebben we de highschool setting en pantsu niet al gehad?
En toch blijven kijken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |