Mwoah, voor deze keer kan ie wel. Zie het maar als generaal pardon.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die Trannellius, kun je deze post even weghalen, dit kan natuurlijk niet.
ik haat CAPS-LOCK TOETSEN !
Bedankt, ook namens alle anderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, voor deze keer kan ie wel. Zie het maar als generaal pardon.
Het was sowieso geen klacht. Verder ook geen goede vraag.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee open dit topic weereens man!
Sjokoladetjik
Dit is een terechte klacht!
Je bedoelt de Black Eyed Peas.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoii
Ik heb een voorstel. Alle topics over de Black Eyed Peace moeten dood. Wat zeggen jullie ervan?
Ow ja die. Dank je voor deze verbetering. Anders begrijpt niemand welke band ik bedoel natuurlijk.quote:
Dankquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Schoonmaakster beëindigt contact omdat ik Fok!.
Een half uur ervoor werd een topic geopend vanuit het andere oogpunt. Misschien, echt misschien, heb je er geen lemming van gemaakt en was je topic wel echt, maar ik acht de kans klein. En ook als het wel een normaal topic was, had het weinig leven gekregen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef Geelman het volgende:
Mag deze weer open?
Sjonnie begrijpt de verkeersregels niet
Er wordt gesteld dat mijn topic een lemming zou zijn, maar dat is niet waar.
Neen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef RichCalibier het volgende:
Niveau in KLB (kan niet langer meer zo).
Geen podium meer voor mensen die op willen staan voor wanbeleid?
Ben ik met je eens. Verwijderd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:30 schreef Dastan het volgende:
Flikkers op abri's
Vind het niet kunnen hoe hij hier tekeergaat.
Ik heb 'm doorverwezen naar de POL feedback. Lijkt me handiger. Bedankt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
"Tievvus" modder-eters en moron-icon's...
Het is een nogal onduidelijk topic (doordat TS niet helemaal helder kan denken), maar het riekt toch naar ordinaire modbash moet ik zeggen.
Deze? vogels die niet willen etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:15 schreef WhiteTiger1 het volgende:
een vraagje waar is mijn topic gebleven over dat er geen vogels in de tuin zitten met voeren
ja kon hem niet meer terug vinden bij mijn actieve topics dacht dat hij gewist wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Deze? vogels die niet willen eten
Beter kijken dus, hij staat er gewoon tussen. Topics worden niet zomaar gewist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja kon hem niet meer terug vinden bij mijn actieve topics dacht dat hij gewist was
dank je wel opa vor het checken ben nog niet goed wakker denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beter kijken dus, hij staat er gewoon tussen. Topics worden niet zomaar gewist.
Alleen als er spam of persoonlijke gegevens in staan.
Thanks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:35 schreef GL11 het volgende:
Neukbaar wijf
Foto's plaatsen van users (weet niet of dit echt is) lijkt me niet nodig.
Pics van je zusje....
En dit al helemaal niet, smakeloos
Klopt. Ik heb het verwijderd. Bedankt!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef s0ul1991 het volgende:
Niemand die nog Sof2 multiplayer demo speelt
Warez, lijkt mij dat je voor demo's geen cd-keys nodig hebt.
Ik heb er toch al best wat gesloten vanochtend. Op welke topics (link dus) doel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef kort het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan magere topics in klb?
3 euro en anderhalf uur van m'n leven kwijtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
hopelijk wordt dit niet weer een sc-topiek..
Misschien moet Goodluck_Charm zich eens inschrijven bij een datingbureau.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
3 euro en anderhalf uur van m'n leven kwijt
oh, toch wel..
Sorry, was spoiler vergeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
Mr. Cooper post een zeer onsmakelijk plaatje hier.
open die kuttopics van je dan eens in het goede subforum, pannekoek, ik ben geen kleuterjufquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kerel Swarmahoer rot eens op de hele tijd mijn Topics dicht te gooien, het valt nu wel heel erg op dat je moet niet moet of zo... Als je commentaar is dat het een slechte OP is dan is het onterecht, moet je jou posts eens zien als je bijvoorbeeld een Topic sluit.
Het zijn allemaal klachten, hey wacht we zitten in KLB.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open die kuttopics van je dan eens in het goede subforum, pannekoek, ik ben geen kleuterjuf
Het is gewoon bagger wat je opent en de manier waarop je hier verhaal komt halen draagt niet positief bij aan het ik-mag-je-gehalte mocht daar überhaupt sprake van zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het zijn allemaal klachten, hey wacht we zitten in KLB.
Het zoveelste? Ik zie momenteel maar één carnaval topic in de AT staan en aan de OP mankeert mijns inziens niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
En dan te bedenken dat je de zoveelste Carnaval haat Topic open laat incl. een super goede OP.En zo zijn er wel meer Topics. Ja als dat gebeurd ga ik er toch wel wat van denken.
Ja hoor als ik zo'n korte OP had gemaakt was het toch meteen bagger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zoveelste? Ik zie momenteel maar één carnaval topic in de AT staan en aan de OP mankeert mijns inziens niet zoveel.
Bagger heeft niets met de lengte van de OP te maken. Wanneer je een klacht kunt verwoorden in enkele regels is daar niets op tegen. Graag zelfs. Stel je verder niet zo aan en ga je moeder vervelen met topics over de saaie smilies die we op FOK! hebben. Dat is namelijk gewoon een kutklacht en is terecht gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja hoor als ik zo'n korte OP had gemaakt was het toch meteen bagger.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel.
klb1.0quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Gulo het volgende:
VVD-propaganda in mailtje van Palestina Komitee. (dacht ik)
Wat is klb 1.0 en waarom is mijn topic gesloten?
Ben het voor de verandering eens helemaal met je eens. Kan dat niet achter spoilers ofzoquote:
Grappig dat Opa.Bakkebaard het nu weghaalt maar swarmahoer die het topic op slot gooide liet de afbeelding gewoon staan.quote:
had t al gemerkt ja, zal de rest ff deletenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:46 schreef wise het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/332370
deze loopt telkens topics uit 2008 te kicken
ty tyquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had t al gemerkt ja, zal de rest ff deleten
zakt vanzelf wegquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Gulo het volgende:
VVD-propaganda in mailtje van Palestina Komitee. (dacht ik)
Wat is klb 1.0 en waarom is mijn topic gesloten?
paar steekwoorden:quote:
Snap hem nog niet, maar laat maar zitten. Blijf wel lekker weg hier. Iedereen blij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
paar steekwoorden:
klacht:
voorspelde reactie:
linkdump
/care
kortom, slotje
Hoezo mogen 'mensen die'-topics niet meer? What de fuck. Dus als ik als TT had neergezet "Geen Pokémon in je jeugd hebben" was het zeker wel goed geweest. Waardeloos dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
neh, mag lekker daar blijven, anders mag er n slotje op je verkapte mensen die topic
Dat mag gewoon. Wel ben ik het er mee eens dat dat Pokémon topic in het juiste sub staat nu gezien het verloop van dat topic.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo mogen 'mensen die'-topics niet meer? What de fuck. Dus als ik als TT had neergezet "Geen Pokémon in je jeugd hebben" was het zeker wel goed geweest. Waardeloos dit.
Ik snap niet waarom het zo'n ramp is al zo'n topic hier staat, aangezien alles in KLB wel onderverdeeld kan worden. Maar bij deze uitleg vind ik redelijk, daar kan ik iets mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. Wel ben ik het er mee eens dat dat Pokémon topic in het juiste sub staat nu gezien het verloop van dat topic.
Kuttopics zijn over het algemeen topics waarbij de klacht geheimzinnig ligt. Ik heb gewoon een bepaalde stijl om te klagen op een opvallende manier. Ook wel een beetje om de aandacht te trekken naar mijn topics toe, maar je ziet zelf dat het scoort. Ik krijg op mijn werk niet voor niets de collega's naar mijn hand. Kan makkelijk iemand bij de strot grijpen, om een verbale manier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
je doet het er zelf om en dat weet je zelf ook
ap is me al een tijd niet opgevallen, jij wel daarentegen met je kuttopics
Wat bazel je toch allemaal weer...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Kuttopics zijn over het algemeen topics waarbij de klacht geheimzinnig ligt. Ik heb gewoon een bepaalde stijl om te klagen op een opvallende manier. Ook wel een beetje om de aandacht te trekken naar mijn topics toe, maar je ziet zelf dat het scoort. Ik krijg op mijn werk niet voor niets de collega's naar mijn hand. Kan makkelijk iemand bij de strot grijpen, om een verbale manier.
Ik zal duidelijk formuleren wat mijn klacht is, en met de meute meelopen dan, als dat hier het beleid is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat bazel je toch allemaal weer...
Het topic dat jij geopend had is geen KLB topic. Een eerbetoon aan een overleden zanger radio-dj open je maar in MUZ.
Nou, vooruit dan. Het topic is weer open. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:04 schreef San_Andreas het volgende:
audiofielen
kan hij open/opgeschoond worden, vind het zo'n ontzettend geniaal onderwerp om lekker over te klagen (en hopelijk nog wat van te leren ook).
Wat zijn de eisen waar het topic dan aan moet voldoen om wél open te blijven? Ben benieuwd.quote:
Iig meer dan 4 zinnen (hoewel zinnen hier misschien nog wel een te grote omschrijving was) gecombineerd met klacht: etc.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen waar het topic dan aan moet voldoen om wél open te blijven? Ben benieuwd.
dit gebeurt al jaaaaaarenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef San_Andreas het volgende:
Individuen welke naakt in een zwembad rondlopen
slotje? want?
wat gebeurt al jaren? Naakte kids in het zwembad? Slotjes door mods?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit gebeurt al jaaaaaaren
tenzij je onder een steen leeft is het onzin om er n topic over te openen
Het gaat over dat airwick ding en niet over poepenquote:
Het is ook een non apparaat dat mijn achterhoofd besproeid heeft met een lucht dat bij schone wc's hoort en niet bij personenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
prima, dat maakt het topic er niet beter op, wat een non-klacht
Omdat het toch al niet bijster veel inhoud had in het begin en inmiddels helemaal nergens meer over ging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef Broder het volgende:
waarom op mijn topic een slotje dan, opa
Handig ook, dat linkje erbij. Maakt het allemaal zo makkelijk voor ons.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:38 schreef RichCalibier het volgende:
mag het topic over dinosaunders open?
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef o.us het volgende:
Mensen die chocolade sigaretten roken .
Ongepaste posts van RichCalibier en enkele anderen.
Klopt. Topic is dicht en RichCalibier mag nu ophouden met baggeren. Ik begin het een beetje zat te worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef o.us het volgende:
Mensen die chocolade sigaretten roken .
Ongepaste posts van RichCalibier en enkele anderen.
Dit soort intenties zou reden moeten zij om een reeks af te kappen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef illusions het volgende:
Hier verder afgeven op uitkeringtrekkers.
Omdat één iemand het verpest moet het maar dicht? Post is aangepast.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit soort intenties zou reden moeten zij om een reeks af te kappen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Laat dat nou juist de reden zijn dat dit topic geopend is, om op zulke mensen te bashen.
Tja de sluitpost is wat karig maar ik denk ook dat een audiofielen vervolgtopic niet echt op zijn plek is in KLB.quote:
Why wat?quote:
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
nu reageer je wel heel erg laat hoor!
Daar kwam ik net vandaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Tovenaar. het volgende:
Meneer Anus_cocainus die verkloot mijn topic nogal met vieze plaatjes, ik vind dit niet leuk
jochies die constant op straat kotsen
Ga lekker plaatjes draaien op dat station van je en blijf uit KLB en FB wanneer je niets te melden hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Paul het volgende:
Ludo wat doe je stoer, wil je vechten ofzo?
Euh. Dat is een vraag voor meet animo. Hoe precies wil je dat vergelijken met jouw onleuke duizend in een dozijn topicje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef john-x het volgende:
Klacht is duidelijk toch?
KLB meet
En Zoiets als dit is wel moeite voor gedaan + onderbouwt?
Jij slaat de plak ook wel eens mis hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vraag me constant af waarom KLB zich niet laat meten met andere faq's in een cognitieve beraadzame manier. Het is net alsof ik hier mijn klachten sta te uiten, waarbij de onderste stapel van de users de plak compleet mis schijnen te slaan. Dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Doe even normaal. Niemand zegt 'wieberen' tegen mij, omdat ik op een normale manier toegesproken wil worden. Het mag niet zo zijn dat wij onderdanig zijn tov de modsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij slaat de plak ook wel eens mis hoor.Meer wel dan niet zelfs. En nou vort.. kssst... wieberen.
Stop eens met je interessantdoenerij door een paar 'dure' woorden in je post te stoppen, want als er iets de plank misslaat zijn die het wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Doe even normaal. Niemand zegt 'wieberen' tegen mij, omdat ik op een normale manier toegesproken wil worden. Het mag niet zo zijn dat wij onderdanig zijn tov de mods
Toppie, en nu wieberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Doe even normaal. Niemand zegt 'wieberen' tegen mij, omdat ik op een normale manier toegesproken wil worden. Het mag niet zo zijn dat wij onderdanig zijn tov de mods
Opzouten met je baggerquote:
Bemoei je er eens even niet mee zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stop eens met je interessantdoenerij door een paar 'dure' woorden in je post te stoppen, want als er iets de plank misslaat zijn die het wel.
Uiteraard. Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan deze op slot?
Die kinderen in Afrika.
No problem.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Bedankt voor het melden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Bedankt voor het melden.
mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jezus, wat een kuttopic. Gaan ook wat notes vallen hier en daar, kleuters.
Dat leek me toch erg duidelijk.. Maar vooruit : Het topic lokt uit tot discriminatie. En warempel...quote:
ah okquote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat leek me toch erg duidelijk.. Maar vooruit : Het topic lokt uit tot discriminatie. En warempel...
Is weg.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:51 schreef skattebaut het volgende:
Hallo,
Kan iemand de misselijkmakende foto aan het einde van dit topic Woon hier niet meer graag. aub verwijderen?
rhett jij bent echt zielig man, toen ik net bij je was moest je er nog heel hard om lachen!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef MrSmile. het volgende:
Hatelijk
Gaat nergens op uit draaien, worden prive-gegevens gepost, kortom, slotje.
En die ch0c0l0c0 verdient een note, of een ban, als die al genoeg notes heeft.
Bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Fiets gestolen
Kan iemand deze lemming sluiten?
Ik heb een echte klacht en zit niet te wachten op dit soort waardeloze acties van mede-users
Ludo is er al geweest en heeft wellicht al e.a. verwijderd. Ik vind het allemaal wel meevallen verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
Woon hier niet meer graag.
Is het aub mogelijk de puin te ruimen die mensen ongefundeerd achter lieten?
Was alleen nog maar wat slowchat. Het topic was sowieso al niet bepaald sterk. Ik zal het eens aan ONZ vragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef secondewijzer het volgende:
Opa, ik snap dat je Chicks die dammen verkiezen boven schaken niet klachtwaardig vindt, maar toch was het een redelijk vermakelijk topic. Misschien ideetje om deze naar ONZ te schoppen?
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Was alleen nog maar wat slowchat. Het topic was sowieso al niet bepaald sterk. Ik zal het eens aan ONZ vragen.
Ik zag het, bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het topic is heropend in ONZ.
En.... Hij is weer wakker...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
rhett jij bent echt zielig man, toen ik net bij je was moest je er nog heel hard om lachen!
Ga elkaar lekker via PM zitten afzeiken. Niet hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef MrSmile. het volgende:
En.... Hij is weer wakker...
Echt waar, jij bent de meest kansloze kutuser die ik ooit gezien heb, als jij in 2010 op Fok! had gezeten, was Fok! niet de website van het jaar geweest...
Eensch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die als excuus gebruiken 'Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zi had ook in ONZ gekund, of gewoon helemaal niet op FOK!
Hoezo `helemaal niet op FOK!´? Het past niet in KLB, nee (de linkdump is ook slecht), maar het is zeker wel een interessant onderwerp. Ik heb de film een paar jaar terug gezien, erg interessant, het past beter in W&T.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die als excuus gebruiken 'Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zi had ook in ONZ gekund, of gewoon helemaal niet op FOK!
PM me maar als je het erover wil hebben, dit topic is natuurlijk niet de bestemde plaats.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo `helemaal niet op FOK!´? Het past niet in KLB, nee (de linkdump is ook slecht), maar het is zeker wel een interessant onderwerp. Ik heb de film gezien een paar jaar terug gezien, erg interessant, het past beter in W&T.
Beetje minder mag wel lijkt mij zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
\
Hypocriet kanker jong niet gaan janken als mensen een soort 'diefstal' plegen bij het OV dat je zelf muziek,films etc etc jat. Ik download zelf ook het enige verschil is dat ik nadenk voordat ik een topic maak wat niet voor paradoxen zorgt.
Mwah. Van mij hoeft het ook niet zo nee. Maar je bent zelf toch ook wel van de ferme uitspraken HSG.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Beetje minder mag wel lijkt mij zo.
Wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Twiitch het volgende:
Geef alle mensen die zitten te huilen maar iets om echt over te huilen.
Ik zou zeggen, gebruik de search eens voordat je op de nieuw topic knop drukt. Ga anders verder in een van je andere 22 autistentopics. Verder zijn de samenvattingen en subklachten al tijden ongewenst in KLB.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
In ONZ en KLB is het me al twee keer voorgekomen dat een topic zomaar werd gesloten door een mod, terwijl het m.i geen beledigende of baggertopics waren.
Wel gingen ze allebei over autisme. Zo het kunnen dat er een soort beleid is ten aanzien van topics over serieuze stoornissen in minder serieus bedoelde subfora? Kan iemand mij uitleggen waarom topics out of the blue gesloten worden?
Dit is het KLB topic.
Mensen met 'ongebruikelijke' interesses uitmaken voor 'autist
Groetjes, Rubber_Johnny.
Ik bedoel daarmee dat je gewoon verder kan gaan in een van je andere 22 topics over autisme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Duss.. omdat ik andere topics over de aandoening geopend heb, mag ik niet meer klagen dat het woord 'autist' te pas en te onpas als scheldwoord wordt gebruikt.
Je hebt meerdere topics over autisme in KLB waar het prima bijkan. Verder in het vervolg dus graag subklachten en andere onleuke meuk achterwege laten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Klagen in een R&P topic, daar is dat subforum ook echt voor bedoeld. Got it.
Kan iemand mij verklaren wat dit voor onzin is? Ik postte dat Socios een lifetime ban zou moeten hebben op die andere site. Hoe de FUCK mag dat niet?quote:
Zie de reactie van Netsplitter in het topic. Ik heb er verder weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Lakitu het volgende:
Kan iemand mij verklaren wat dit voor onzin is? Ik postte dat Socios een lifetime ban zou moeten hebben op die andere site. Hoe de FUCK mag dat niet?
van TS zelf deze reactie...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lijkt me niet. Bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Olle. het volgende:
van TS zelf deze reactie...
weet niet of dit gewoon geaccepteerd is in KLB.
topic: Pis in oog.
Weg. Thanks!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Manu. het volgende:
Meisje dat geen MAP wil halen na vrijpartij
Herpes Genitalis geillustreerd.
Welkom in KLB. Het valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef john-x het volgende:
Veel docenten van tegenwoordig
ik zie dit wel vaker maar wederom proberen mensen een topic dat niets met mbo, hbo of wo te maken heeft bewust te verkloten door deze 'discussie' erbij te betrekken.
Vind ik niet helemaal, ben het al een paar keer tegen gekomen dat er hier bewust mensen proberen mensen op opleidingsniveau aan te vallen en topics op die manier proberen te verkloten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Welkom in KLB. Het valt toch wel mee?
Tja. Als het te gek wordt dan knal ik het meestal wel weg als ik het zie. Het hoort er een beetje bij hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef john-x het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal, ben het al een paar keer tegen gekomen dat er hier bewust mensen proberen mensen op opleidingsniveau aan te vallen en topics op die manier proberen te verkloten.
Vind ik wat slap. Als iets 'zo hoort' wil het nog niet zeggen dat het ok is. Ik zie hier ook vaak racistische dingen geroepen worden over bijvoorbeeld negers (zelfs al is het met een 'grappige' ondertoon) en dat vind ik ook nogal triest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja. Als het te gek wordt dan knal ik het meestal wel weg als ik het zie. Het hoort er een beetje bij hier.
In jouw topic zie ik er verder niet veel kwaads in. Negeer het gewoon.
Kom op kerel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef john-x het volgende:
Vind ik wat slap. Als iets 'zo hoort' wil het nog niet zeggen dat het ok is. Ik zie hier ook vaak racistische dingen geroepen worden over bijvoorbeeld negers (zelfs al is het met een 'grappige' ondertoon) en dat vind ik ook nogal triest.
Maar goed, jij bent de mod.
Hilarisch weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef linpunt het volgende:
Negerin
Neger
hij vindt t zo erg dat er 2 topics over geopend moesten worden..
Ach ja. Na wat modden van NS loopt / liep het wel redelijk toch.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Nikmans het volgende:
Opent Juicyhil ook wel eens echte topics? Of puur en alleen trolls?
Limburg
Heb het langzaam gedaan zodat ik lang van het knisperend geluid van zacht krakend bot kon genieten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Netsplitter heeft 'm al zijn nek omgedraaid zie ik.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
Heb het langzaam gedaan zodat ik lang van het knisperend geluid van zacht krakend bot kon genieten.
thanksquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik dacht al iets te ruiken! Welkom terug steven!
quote:
Had ik al verwijderd.quote:
De eerste reactie is discriminerend. De tweede KLB en een soort van passend in het topic.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:19 schreef Olle. het volgende:
nee deze reactie is lekker:
heee psst geile slet, laat je tetten eens zien dan, ik wil je wel geven
duidelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Had ik al verwijderd.
[..]
De eerste reactie is discriminerend. De tweede KLB en een soort van passend in het topic.
Opgelost, dankjewel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan er iemand wat aan die onz. topics in klb doen?
Ŋ\(°_o)/Ŋ
Wat was er eerder, de :) of de :(?
:)
:(
Lemmings.
( . Y . )
Alvast bedankt
Mooi.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dat wou ik ff kwijtLeuke slotjes ftw
Mijn complimentenquote:
Omdat ik het belachelijk vind dat mensen op hem lopen te haten wegens zijn hobby?quote:
okquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
Klopt haten op hem is niet goed, maar haten op mensen die hem haten wordt het niet beter van.
Eensch. Maar na al die tijd mag 't jong wel even spelen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[KLB PAULY D SC] De taxi's zijn gearriveerd.
geen klacht
in ONZ hoop ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eensch. Maar na al die tijd mag 't jong wel even spelen.
[..]
Dus er mag niet geklaagd worden over zure rechtsen, alleen over zure linksen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef DemonRage het volgende:
Ziekelijk zure rechtsmensen
Ziekelijk correcte middenmensen
Richtings onbegaafde rechtdoorzee mensen.
Ziekelijk doorgeslagen untermenschen.
Volgens mij is het bovenstaande een lemmingdiarree, op het volgende originele topic:
Ziekelijk doorgeslagen linksmensen.
Het riekt gewoon naar gebagger ongeacht mijn politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus er mag niet geklaagd worden over zure rechtsen, alleen over zure linksen?
en ook niet over de recht doorzee mensen blijkbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus er mag niet geklaagd worden over zure rechtsen, alleen over zure linksen?
Klopt wel maar de ietwat serieuze topics lopen best ok, toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het riekt gewoon naar gebagger ongeacht mijn politieke voorkeur.
Dat is trouwens een overduidelijke trollquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:09 schreef linpunt het volgende:
De linkse voedselmaffia. is sad. TS heeft de topic alleen zo genoemd om zijn andere topic; Ziekelijk doorgeslagen linksmensen. een boost te geven..
Ik heb het nagevraagd bij de admins, en ik kreeg te horen dat alle topics na 300 posts dicht moeten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vraagje:
Waarom is dit topic gesloten? Het is geen hoogstaand topic maar het is nog hartstikke actief.
Hij had er 170quote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd bij de admins, en ik kreeg te horen dat alle topics na 300 posts dicht moeten.
quote:
Het had wat mij betreft niet direct dicht gehoeven, maar kan me in de omschrijving "bagger" wel vinden. Dus reden om het te heropenen zie ik niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vraagje:
Waarom is dit topic gesloten? Het is geen hoogstaand topic maar het is nog hartstikke actief.
Het topic ging eigenlijk nergens meer over, dus vandaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vraagje:
Het was nog wel Pokémon gerelateerd. Niet een geweldig topic, maar wel leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het topic ging eigenlijk nergens meer over, dus vandaar.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu weer pokemon aan het spelen ben, door dit topic.
Que?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ik ben er en blijf er maar eventjes vanaf?!
Gaat je geen donder aan.quote:
post het dan ook niet in fb, dit is openbaar!quote:
Nee, bemoei je gewoon niet overal mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post het dan ook niet in fb, dit is openbaar!
Post het dan in je crew gedeelte
Overal nog welquote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, bemoei je gewoon niet overal mee.
Gevraagd hiermee te stoppen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Hyundai het volgende:
Deze user plaatst telkens zo'n stom plaatje:
Studiepunten...
Van het Cyrillisch naar het Nederlands
Valentijsdag
Dankje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gevraagd hiermee te stoppen.
Er zijn er inderdaad een aantal weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Is Juicyhil al geband? Ik zie net 120 PM's in mn inbox waarvan minstens 40 van die mongool.
Mja, maar die gast mag toch altijd blijven omdat hij een keer een tekening voor Danny heeft gemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad een aantal weg.
Nee, dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, maar die gast mag toch altijd blijven omdat hij een keer een tekening voor Danny heeft gemaakt ofzo?
dank uquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Skylark. het volgende:
Lekkere modactie weer van ons aller favoriet swarmahoer:
jij snapt nog steeds niet waar je mee bezig bent blijkbaar, maar maakt niet uitquote:Gast, volgens mij snap je m'n topics gewoon niet.
blijf gewoon lekker wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Ongenuanceerde kankerapen hier ook, geen wonder dat ik nog maar weinig hier kom.
bedankt voor de tipquote:
Echt een prima KLB 2.0 dagboek, mensen die topic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef Juicyhil het volgende:
swarmahoertje, waarom hebbie dee gesloten? Politie dat was toch een goed topicje
Precies, dat willen mijn fans!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Echt een prima KLB 2.0 dagboek, mensen die topic.
Dat je oprot ook en dat gebeurt ook nietquote:
Dat is mij nooid tter oren gekomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je oprot ook en dat gebeurt ook niet
Klopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Olle. het volgende:
Mensen die precies dezelfde topic starten!
volgens mij is dit 1 van de topics die wel een slotje mogen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |