quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
de jaloezie druipt van je verhaal af TS
Ik heb het er heel moeilijk mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef osmo het volgende:
En dan de mensen die een topic openen om erover te huilen
lolwutquote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Arguru het volgende:
de grote namen als David Guetta, Afrojack en Vato Gonzalez.
Alle 14-jarige paupertjes die dat soort bliepjesmuziek helemaal het einde vinden kennen het wel.quote:
Goede subklacht wel maar die mogen niet meer. Is alleen zonde dat goede muziek/feesten niet te vinden zijn in Nederland buiten om Trance Energy. En dat zelfs dat laatste is verkloot als ik zo de line-up zie.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef FastFox91 het volgende:
Zolang de DJ het publiek vermaakt doet die het goed. Kan je beter haten op het publiek.
Doe ik niet meer aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef wunderbaum het volgende:
Als het allemaal zo simpel is: TS, onder welke naam DJ jij?
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
de jaloezie druipt van je verhaal af TS
En dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef osmo het volgende:
En dan de mensen die een topic openen om erover te huilen
Energyquote:Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef Arguru het volgende:
[..]
Goede subklacht wel maar die mogen niet meer. Is alleen zonde dat goede muziek/feesten niet te vinden zijn in Nederland buiten om Trance Energy. En dat zelfs dat laatste is verkloot als ik zo de line-up zie.
Zoals ik zei, ik heb het er heel moeilijk mee. Dus kom ik daar eens, FOK!nerd als ik ben, lekker in KLB over klagen. Dat zou jij als ex-mod toch wel moeten begrijpen.quote:
DJ-naam is toch ook gewoon zoiets als een artiestennaam of een nickname? Waarom is jouw username Arguru? Deadmau5 staat beter dan Joel Thomas Zimmerman.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Arguru het volgende:
[..]
Tevens DJ-namenwat is er mis met de naam die je geschonken is door de mensen die je gebaard hebben.
ASOT 500quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
EnergyMaar goed, ik kijk wel uit naar asot500. Wat voor buitenlandse feesten zijn dan wel goed?
Maar hij zet er tenminste geen "DJ" voor. En in de VS zou "Zimmerman" nooit van de grond komen. De oorlog man, de oorlog.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
DJ-naam is toch ook gewoon zoiets als een artiestennaam of een nickname? Waarom is jouw username Arguru? Deadmau5 staat beter dan Joel Thomas Zimmerman.
Nondeju, wat een onzin.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Desunoto het volgende:
Als je een beetje goede muziek in elkaar wil zetten dan probeer je van alles om tot het gewenste resultaat te komen. Met elektronische muziek geldt hetzelfde. Dan probeer je verschillende dingen totdat je zegt "nu heb ik het juiste gevonden, het is deze beat op dit tempo en dan deze overgang etc. dit klinkt het best". Live kan je bijna nooit in één keer tot het goede komen dus krijg je allerlei rommel. Geweldig hoor, die improvisatie... er komen enkel wat hersenscheten uit. Fantastisch, echt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die zogenaamde DJ's die "live" muziek in elkaar zetten verheerlijken.Het klinkt nog steeds kut, soms zelfs kutter.
Als je een beetje goede muziek in elkaar wil zetten dan probeer je van alles om tot het gewenste resultaat te komen. Met elektronische muziek geldt hetzelfde. Dan probeer je verschillende dingen totdat je zegt "nu heb ik het juiste gevonden, het is deze beat op dit tempo en dan deze overgang etc. dit klinkt het best". Live kan je bijna nooit in één keer tot het goede komen dus krijg je allerlei rommel. Geweldig hoor, die improvisatie... er komen enkel wat hersenscheten uit. Fantastisch, echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |