abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91421507
Ik kots erop, echt waar. Zo heb je de 22-jarige student Roderick-Jan die in de lokale kroeg draait. En natuurlijk de 10-jarige Tim die ook zijn eerste CD-spelertje heeft gehad. En allemaal "oh, kijk mij toch een stoer zijn!", gadverdamme!

Maar dit soort MBO-zwakstromers maken niet echt de dienst uit. Nee, het gaat meer om de grote namen als David Guetta, Afrojack en Vato Gonzalez. Een indruk van hoe dit gaat.

"WAUW KIJK IK DRAAI PLAATJE A EN BEWEEG MIJN HOOFDTELEFOON COOL HE" 8-)
"HE NU START IK PLAATJE B EN VERANDER HET TEMPO EEN BEETJE" :7
"WAAUAUAW KIJK MIJ VAN PLAATJE A NAAR PLAATJE B GEGAAN ZIJN" w/

En ondertussen zit TS zo: :{ ;( :D :s) _O- 8)7 :W

Gaap. :O Elke lamlul met een beetje ritmegevoel kan dat. En zich maar god voelen :') En dan het volk dat het goed vind, daar kun je helemaal om lachen. "Ja maar hij maakt zulke goede nummers!". Kom op man, denk je nou echt dat die gasten dat zelf doen? Daar worden gewoon mensen voor ingehuurd. Kijk voor de grap eens naar het nieuwste album van Armin, dat is gewoon helemaal gemaakt door Benno de Goeij (voor de niet-weters, de held van Rank 1 :{w )

En nee, TS is geen metalautist, maar kom op, wat is er nu zo boeiend aan DJ's? Wees dan gewoon een echte baas als je daar staat en doe eens wat origineels. Neem bijvoorbeeld Sasha, Deadmau5 en Daft Punk die gewoon live hun shit staan te produceren. Of Shiftee, die met een nummer en een stel loopjes iets heel nieuws ervan maakt.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:24:49 #2
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_91421546
En dan de mensen die een topic openen om erover te huilen :')
  zondag 16 januari 2011 @ 18:26:01 #3
279054 WARE_HEIDEN
pi_91421603
de jaloezie druipt van je verhaal af TS
pi_91421611
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_91421653
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef osmo het volgende:
Ik heb het er heel moeilijk mee.
pi_91421662
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Arguru het volgende:
de grote namen als David Guetta, Afrojack en Vato Gonzalez.

lolwut _O-
  zondag 16 januari 2011 @ 18:28:09 #7
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_91421693
DJ = discjockey = plaatjes draaier
Wat is er mis met mensen de plaatjes draaien voor hun hobby/werk en daar plezier aan beleven ?
WOKNOK
  zondag 16 januari 2011 @ 18:28:39 #8
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91421717
DJ's zijn alleen dope als ze scratchen. Terechte klacht wel. :)
pi_91421735
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:27 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

lolwut _O-
Alle 14-jarige paupertjes die dat soort bliepjesmuziek helemaal het einde vinden kennen het wel. :{w Je weet wel, hetzelfde volk dat The Time van Black Eyed Peas helemaal het einde vindt. Een beetje zoals de gasten in Oh Oh Cherso. Van die Ritmo-achtige types dus. :')
pi_91421736
Zolang de DJ het publiek vermaakt doet die het goed. Kan je beter haten op het publiek.
pi_91421802
Als het allemaal zo simpel is: TS, onder welke naam DJ jij? :')
pi_91421820
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef FastFox91 het volgende:
Zolang de DJ het publiek vermaakt doet die het goed. Kan je beter haten op het publiek.
Goede subklacht wel maar die mogen niet meer. Is alleen zonde dat goede muziek/feesten niet te vinden zijn in Nederland buiten om Trance Energy. En dat zelfs dat laatste is verkloot als ik zo de line-up zie.
pi_91421860
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef wunderbaum het volgende:
Als het allemaal zo simpel is: TS, onder welke naam DJ jij? :')
Doe ik niet meer aan. :{w Hou het tegenwoordig gewoon bij produceren en optredens gaan gewoon met Ableton Live, een MIDI control surface en live zangeressen. *O*

Tevens DJ-namen :') wat is er mis met de naam die je geschonken is door de mensen die je gebaard hebben.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:32:21 #14
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91421869
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Dit.
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef osmo het volgende:
En dit.
Feyenoord Rotterdam
pi_91421896
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef Arguru het volgende:

[..]

Goede subklacht wel maar die mogen niet meer. Is alleen zonde dat goede muziek/feesten niet te vinden zijn in Nederland buiten om Trance Energy. En dat zelfs dat laatste is verkloot als ik zo de line-up zie.
Energy :') Maar goed, ik kijk wel uit naar asot500. Wat voor buitenlandse feesten zijn dan wel goed?
pi_91421910
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef o.us het volgende:

[..]

Dit.

[..]

En dit.
Zoals ik zei, ik heb het er heel moeilijk mee. Dus kom ik daar eens, FOK!nerd als ik ben, lekker in KLB over klagen. Dat zou jij als ex-mod toch wel moeten begrijpen. :')
  zondag 16 januari 2011 @ 18:34:52 #17
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_91421956
Dat mogen die mensen toch zeker lekker zelf weten :')
and then...
pi_91421959
Mensen die zogenaamde DJ's die "live" muziek in elkaar zetten verheerlijken. :') Het klinkt nog steeds kut, soms zelfs kutter.

Als je een beetje goede muziek in elkaar wil zetten dan probeer je van alles om tot het gewenste resultaat te komen. Met elektronische muziek geldt hetzelfde. Dan probeer je verschillende dingen totdat je zegt "nu heb ik het juiste gevonden, het is deze beat op dit tempo en dan deze overgang etc. dit klinkt het best". Live kan je bijna nooit in één keer tot het goede komen dus krijg je allerlei rommel. Geweldig hoor, die improvisatie... er komen enkel wat hersenscheten uit. Fantastisch, echt.
pi_91421967
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Arguru het volgende:

[..]
Tevens DJ-namen :') wat is er mis met de naam die je geschonken is door de mensen die je gebaard hebben.
DJ-naam is toch ook gewoon zoiets als een artiestennaam of een nickname? Waarom is jouw username Arguru? Deadmau5 staat beter dan Joel Thomas Zimmerman.
pi_91421974
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Energy :') Maar goed, ik kijk wel uit naar asot500. Wat voor buitenlandse feesten zijn dan wel goed?
ASOT 500 _O_
Hopen dat het deze keer weer de Maassilo wordt.

Qua buitenlandse feesten: Creamfields, PlanetLove, Nocturnal, Miami WMC, etc.
pi_91422045
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

DJ-naam is toch ook gewoon zoiets als een artiestennaam of een nickname? Waarom is jouw username Arguru? Deadmau5 staat beter dan Joel Thomas Zimmerman.
Maar hij zet er tenminste geen "DJ" voor. En in de VS zou "Zimmerman" nooit van de grond komen. De oorlog man, de oorlog.
pi_91422069
Sasha _O_
Play hard, go pro.
pi_91422094
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Desunoto het volgende:
Als je een beetje goede muziek in elkaar wil zetten dan probeer je van alles om tot het gewenste resultaat te komen. Met elektronische muziek geldt hetzelfde. Dan probeer je verschillende dingen totdat je zegt "nu heb ik het juiste gevonden, het is deze beat op dit tempo en dan deze overgang etc. dit klinkt het best". Live kan je bijna nooit in één keer tot het goede komen dus krijg je allerlei rommel. Geweldig hoor, die improvisatie... er komen enkel wat hersenscheten uit. Fantastisch, echt.
Nondeju, wat een onzin.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_91422104
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die zogenaamde DJ's die "live" muziek in elkaar zetten verheerlijken. :') Het klinkt nog steeds kut, soms zelfs kutter.

pi_91422105
Onterechte klacht. Deadmau5 O+
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')