vaker geplanned dan als je capslock gebruiktquote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
nee de home en end knoppen gebruik je vaak
Eigenlijk best vaak ja. Ik FOK! met de page up, down, home en end knop.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Met Gta San Andreas kan je de caps lock gebruiken om te richten met je pistool.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:26 schreef Detegenpartij het volgende:
Ik wil dit topic wijden aan een van de meest onzinnige toetsen op een toetsenBORD.
MET name DE CAPS lock toets, wat een klotetoets is dat.ALTIJD als je deze net niet kunt GEBRuiken tik je de ze aan.
Heerlijk vooral bij de 3e inlogpoging bij je bank o.i.d. En je weet dat het erna voorbij is met PROBEren.
iemand mee eens ? Nog andere suggesties ?
Die zijn pas kut! Halverwege de zin tik je die in,,,, hele verhaal door elkaar. Krijg je soort van arabische zin.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
hoe kan je die nou weer halvewege je verhaal ze indrukken, ze chillen niet zoals de capslocktoets in hetzelfde block..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Tigerwoets het volgende:
[..]
Die zijn pas kut! Halverwege de zin tik je die in,,,, hele verhaal door elkaar. Krijg je soort van arabische zin.
Epilepsie.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
hoe kan je die nou weer halvewege je verhaal ze indrukken, ze chillen niet zoals de capslocktoets in hetzelfde block..
don't blame it on the keys, als je epileptisch bent dan is sowieso al je hele verhaal naar de klotequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door linpunt op 10-01-2011 21:34:40 (doutzen kroes) ]
Ik zou toch voor de Pause/Break knop of de Scroll lock knop gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
wat doet scroll lock eigenlijk..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:36 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik zou toch voor de Pause/Break knop of de Scroll lock knop gaan.
Insert is inderdaad het hiv-virus onder de toetsenbordknoppen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
vaker geplanned dan als je capslock gebruiktinsert daarintegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |