Dat dusquote:
Ja, klopt. Voor managementfuncties zal het netwerk veel meer van belang zijn. Voor technische studies kan er meer op de cijferlijst gelet worden, maar dat hangt er denk ik ook weer vanaf hoe groot de vraag naar afgestudeerden in dat vakgebied is.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Een management studie, maar ik kan me voorstellen dat netwerken daar van veel groter belang zijn dan bij een technische studie.
Hangt van het vak af en het onderscheid minor en major.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je leert dus alleen maar omdat je een voldoende wilt halen? Ik heb mijn studie(s) juist gekozen omdat ik er zoveel mogelijk over wil weten. Wellicht een andere richting opgaan dus.
Ik niet. Ik haal een vak als ik voor beide tentamens (twee tentamens per vak) boven de 4,5 haal en gemiddeld na beide tentamens een 5,5 sta.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je moet nu alle vakken voldoende halen (5.5 of hoger) om studiepunten te krijgen.
Nu heb je dus niks aan je 9 zodat je voor de volgende cijfer een 2 kan halen. Je MOET 5.5 halen.
HBO/WO?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haal een vak als ik voor beide tentamens (twee tentamens per vak) boven de 4,5 haal en gemiddeld na beide tentamens een 5,5 sta.
Ik zit op de HUquote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat er een Hogeschool was dat slechter is dan HU.
Het smileyquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik zit ook op de HU.![]()
Het smiley zegt het al.
Tevens zegt dit niks over de kwaliteit van de opleiding.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat er een Hogeschool was dat slechter is dan HU.
HU heh?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zit op de HU. Trouwens, 'het school'? Wat?
Dan denk ik aan heel iets andersquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Kevin_NL het volgende:
cum louder is de rede maar ja dat geeft meer een alles of niets situatie, beter zou het zijn als er een tussenweg is waar een 7.5 wel meer resultaat oplevert dan een 6.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan denk ik aan heel iets anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |