En hem op zijn gezicht slaan is geen optie? Of moet je schuilen achter de rest van de klas en stiekem zijn eten etc jatten als een rat in de keuken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
nee maar ff serieus jongens, die mongol uit mn klas maakt alles er zelf naar hoor.. ik heb de achtergrondinformatie maar een beetje schuilgehouden, maar hij heeft erge dingen geflikt!
Mogen we mischien wat van die ''achtergrondinformatie''?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
nee maar ff serieus jongens, die mongol uit mn klas maakt alles er zelf naar hoor.. ik heb de achtergrondinformatie maar een beetje schuilgehouden, maar hij heeft erge dingen geflikt!
nou kijk een hele goeie vriend van mij (Rhett) die werd altijd heel erg gepest enzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Mogen we mischien wat van die ''achtergrondinformatie''?
Dat is best wel onaardig van hem, ja. Maar ik vind het best ongepast dat je zomaar zijn naam noemt, mischien schaamt hij zich er wel voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
nou kijk een hele goeie vriend van mij (Rhett) die werd altijd heel erg gepest enzo.
Want Bryan ging dan altijd Rhett opwachten na school, en dan was Rhett heel bang en die ging snel naar de meisjes wc's rennen, omdat hij dacht dat ie daar dan veilig was, maar toen kwam Bryan eraan met een bus purschuim en die spoot alles over het wchokje heen, en dan zat Rhett helemaal onder die baggerdus nu wil iedereen hem terugpakken!
neejoh hij verdient het dat mensen dit lezen en allemaal boos worden op die boggelquote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Dat is best wel onaardig van hem, ja. Maar ik vind het best ongepast dat je zomaar zijn naam noemt, mischien schaamt hij zich er wel voor.
En... Purschuim?
Post is een foto van die, ''Bryan'', dan kunnen we beter oordelen, want komop zeg een bochel? Je kunt toch niet lopen met een bochel?
Edit: Ik vind dat je de naam van dat gepestte jongentje even moet verwijderen, ik denk dat erg genant voor die jongen is.
okok ik begrijp het, maar toch ongepast dat je zomaar iemands voornaam post, maja dat is mijn mening hequote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
neejoh hij verdient het dat mensen dit lezen en allemaal boos worden op die boggel
Ja maar intussen niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dat ziet er een lekker strak knaapje uit.
hahaha dat is lullig man foto's erop zetten :pquote:
Dat is gewoon scoliose, ja?!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:22 schreef MrSmile. het volgende:
PS: Is dit die zogeheten: ''B''?[ afbeelding ]
Edit: Want, boggel enzo weetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |