Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
I
[..]
Bent hij dat nodig ja?
Da's toch niet direct een reden de zaak af te wijzen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hoezo, geen VOG om niks? Hij heeft toch een aanrijding gehad, zeg je net zelf?
Kennelijk wel, en zoals ik het begrijp ben jij niet degene om de redenen van afwijzing te definiëren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:32 schreef OkkieTrooy het volgende:
Da's toch niet direct een reden de zaak af te wijzen.
dat ook jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Stuurver het volgende:
Als het een "kleine aanrijding" was dan zou hij niet eens een punt op zijn puntenrijbewijs verliezen en zou de politie er niks van af weten.
Goed zo..juist om dit soort klapjosties weg te houden uit het maatschappelijke leven zijn er dus VOG'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef OkkieTrooy het volgende:
Mijn broertje is een VOG nodig. Die is afgewezen. Hij had tijdens zijn puntenrijbewijs een kleine aanrijding gehad. Belachelijk.
Klacht: Justitie die geen VOG afgeeft terwijl dat wel moet.
geen goed gedrag dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef OkkieTrooy het volgende:
Mijn broertje is een VOG nodig. Die is afgewezen. Hij had tijdens zijn puntenrijbewijs een kleine aanrijding gehad. Belachelijk.
Klacht: Justitie die geen VOG afgeeft terwijl dat wel moet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef LastPapaRoach het volgende:
Zelfde hier, een sukkel had eens aangifte gedaan wegens bedreiging tegen mij omdat hij het zo grappig vond (zonder enig reden), kon er ook 3x naar fluiten
Als je een punt op je rijbewijs verliest dan moet je echt wel iets gevaarlijks gedaan hebben zoals rijden onder invloed of ongeluk met letsel veroorzaakt hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef kikoooooo het volgende:
LOL !
Verkeersongelukjes tellen volgens mij echt niet meer met zo'n VOG aanvraag hoor
Ja, wel degelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef kikoooooo het volgende:
LOL !
Verkeersongelukjes tellen volgens mij echt niet meer met zo'n VOG aanvraag hoor
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik zal het even uitleggen,...
Voor het ongelukje heeft is zijn VOG niet geweigerd. Het heeft waarschijnlijk meer te maken met het wegrijden zonder hulp te bieden
Een transactievoorstel van 186 euriesquote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Henno het volgende:
Het ernstige is dat bij de aanvraag ook meetelt of je eens verdachte bent geweest. Dus of je ergens in een justitie- of politiecomputer staat. Wat natuurlijk compleet tegen een gezond rechtssysteem indruist, je zal toch eerst gestraft moeten zijn.
In het geval van TS is een straf opgelegd dunkt me.
terecht klacht :S ik wilde dat ik die motorrijder was :S wel sexy broer heb je :$::$:$:$$: eg lekkr :$:$:$quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef OkkieTrooy het volgende:
Één schopje maar.
Hij had inderdaad een voorangsfout. Voor zover verwijtbaar. De motorrijder die eigenlijk voorang had, reed dusdanig roekeloos en hard, dat hij had kunnen weten dat als hij zijn voorang opeiste er een aanrijding van zou komen. Mijn broer stond nagenoeg stil. De motor is tegen de zijkant geklapt, gelukkig zonder ernstige verwondingen. Mijn broer heeft direct eerste hulp verleend en de hulpdiensten gealarmeerd.
Weer lekker betrouwbaar is ditquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef OkkieTrooy het volgende:
Één schopje maar.
Hij had inderdaad een voorangsfout. Voor zover verwijtbaar. De motorrijder die eigenlijk voorang had, reed dusdanig roekeloos en hard, dat hij had kunnen weten dat als hij zijn voorang opeiste er een aanrijding van zou komen. Mijn broer stond nagenoeg stil. De motor is tegen de zijkant geklapt, gelukkig zonder ernstige verwondingen. Mijn broer heeft direct eerste hulp verleend en de hulpdiensten gealarmeerd.
Word nog wat voor mij dan. Ik sta ergens in een systeem vanwege een zogenaamde mishandeling die ik niet gedaan heb(ook geen boete ofzo voor gekregen, wel nachtje logeren) en een ruitje wat sneuvelde door mijn fiets die omviel.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Henno het volgende:
Het ernstige is dat bij de aanvraag ook meetelt of je eens verdachte bent geweest. Dus of je ergens in een justitie- of politiecomputer staat. Wat natuurlijk compleet tegen een gezond rechtssysteem indruist, je zal toch eerst gestraft moeten zijn.
In het geval van TS is een straf opgelegd dunkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |