Een transactievoorstel van 186 euriesquote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Henno het volgende:
Het ernstige is dat bij de aanvraag ook meetelt of je eens verdachte bent geweest. Dus of je ergens in een justitie- of politiecomputer staat. Wat natuurlijk compleet tegen een gezond rechtssysteem indruist, je zal toch eerst gestraft moeten zijn.
In het geval van TS is een straf opgelegd dunkt me.
terecht klacht :S ik wilde dat ik die motorrijder was :S wel sexy broer heb je :$::$:$:$$: eg lekkr :$:$:$quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef OkkieTrooy het volgende:
Één schopje maar.
Hij had inderdaad een voorangsfout. Voor zover verwijtbaar. De motorrijder die eigenlijk voorang had, reed dusdanig roekeloos en hard, dat hij had kunnen weten dat als hij zijn voorang opeiste er een aanrijding van zou komen. Mijn broer stond nagenoeg stil. De motor is tegen de zijkant geklapt, gelukkig zonder ernstige verwondingen. Mijn broer heeft direct eerste hulp verleend en de hulpdiensten gealarmeerd.
Weer lekker betrouwbaar is ditquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef OkkieTrooy het volgende:
Één schopje maar.
Hij had inderdaad een voorangsfout. Voor zover verwijtbaar. De motorrijder die eigenlijk voorang had, reed dusdanig roekeloos en hard, dat hij had kunnen weten dat als hij zijn voorang opeiste er een aanrijding van zou komen. Mijn broer stond nagenoeg stil. De motor is tegen de zijkant geklapt, gelukkig zonder ernstige verwondingen. Mijn broer heeft direct eerste hulp verleend en de hulpdiensten gealarmeerd.
Word nog wat voor mij dan. Ik sta ergens in een systeem vanwege een zogenaamde mishandeling die ik niet gedaan heb(ook geen boete ofzo voor gekregen, wel nachtje logeren) en een ruitje wat sneuvelde door mijn fiets die omviel.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:23 schreef Henno het volgende:
Het ernstige is dat bij de aanvraag ook meetelt of je eens verdachte bent geweest. Dus of je ergens in een justitie- of politiecomputer staat. Wat natuurlijk compleet tegen een gezond rechtssysteem indruist, je zal toch eerst gestraft moeten zijn.
In het geval van TS is een straf opgelegd dunkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |