quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
gewoon neuken met condoom en verder bek houden.
onterechte klacht dus
mvg redaktie libelle
Nee zij moet gewoon de pil slikken. Condooms zijn kutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
onterechte klacht dus
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
onterechte klacht dus
Ik moest hardop lachenquote:
condooms zijn kut?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee zij moet gewoon de pil slikken. Condooms zijn kut
Terechte klacht
kut condoom?!?!?!?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
ik dacht toch serieus dat ze om een piemol moesten en niet om een kut...
ik hoop voor je dat die computer in de keuken staatquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
Bitchfightquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef tarantism het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat die computer in de keuken staat
Niet bij biologie opgelet zeker? Je hebt ook zoiets als een vrouwedingcondoom En verder ga ik natuurlijk geen rubbertjes gebruiken en zo mijn plezier verpesten :Squote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
Ja als je alleen met kampmensen omgaat wel.quote:![]()
Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef DE_krumpel het volgende:
trouwens na 5 weken als seks hebben zonder condoom XD krijg je geen kinderen van maar soa's
Vrouwencondooms heb je ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
condooms zijn kut?
je hebt mijn post niert gelezen ? :Squote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet bij biologie opgelet zeker? Je hebt ook zoiets als een vrouwedingcondoom En verder ga ik natuurlijk geen rubbertjes gebruiken en zo mijn plezier verpesten :S
Stoyaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Zwitsalletje het volgende:
Hey Tinos85, wie is eigenlijk dat geile wijf van je avatar?
Ik wil gewoon nog geen kinderen uit principe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef jeloen het volgende:
[..]
je hebt mijn post niert gelezen ? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |