van TS zelf deze reactie...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lijkt me niet. Bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef Olle. het volgende:
van TS zelf deze reactie...
weet niet of dit gewoon geaccepteerd is in KLB.
topic: Pis in oog.
Weg. Thanks!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Manu. het volgende:
Meisje dat geen MAP wil halen na vrijpartij
Herpes Genitalis geillustreerd.
Welkom in KLB. Het valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef john-x het volgende:
Veel docenten van tegenwoordig
ik zie dit wel vaker maar wederom proberen mensen een topic dat niets met mbo, hbo of wo te maken heeft bewust te verkloten door deze 'discussie' erbij te betrekken.
Vind ik niet helemaal, ben het al een paar keer tegen gekomen dat er hier bewust mensen proberen mensen op opleidingsniveau aan te vallen en topics op die manier proberen te verkloten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Welkom in KLB. Het valt toch wel mee?
Tja. Als het te gek wordt dan knal ik het meestal wel weg als ik het zie. Het hoort er een beetje bij hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef john-x het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal, ben het al een paar keer tegen gekomen dat er hier bewust mensen proberen mensen op opleidingsniveau aan te vallen en topics op die manier proberen te verkloten.
Vind ik wat slap. Als iets 'zo hoort' wil het nog niet zeggen dat het ok is. Ik zie hier ook vaak racistische dingen geroepen worden over bijvoorbeeld negers (zelfs al is het met een 'grappige' ondertoon) en dat vind ik ook nogal triest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja. Als het te gek wordt dan knal ik het meestal wel weg als ik het zie. Het hoort er een beetje bij hier.
In jouw topic zie ik er verder niet veel kwaads in. Negeer het gewoon.
Kom op kerel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef john-x het volgende:
Vind ik wat slap. Als iets 'zo hoort' wil het nog niet zeggen dat het ok is. Ik zie hier ook vaak racistische dingen geroepen worden over bijvoorbeeld negers (zelfs al is het met een 'grappige' ondertoon) en dat vind ik ook nogal triest.
Maar goed, jij bent de mod.
Hilarisch weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef linpunt het volgende:
Negerin
Neger
hij vindt t zo erg dat er 2 topics over geopend moesten worden..
Ach ja. Na wat modden van NS loopt / liep het wel redelijk toch.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Nikmans het volgende:
Opent Juicyhil ook wel eens echte topics? Of puur en alleen trolls?
Limburg
Heb het langzaam gedaan zodat ik lang van het knisperend geluid van zacht krakend bot kon genieten.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Netsplitter heeft 'm al zijn nek omgedraaid zie ik.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
Heb het langzaam gedaan zodat ik lang van het knisperend geluid van zacht krakend bot kon genieten.
thanksquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik dacht al iets te ruiken! Welkom terug steven!
quote:
Had ik al verwijderd.quote:
De eerste reactie is discriminerend. De tweede KLB en een soort van passend in het topic.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:19 schreef Olle. het volgende:
nee deze reactie is lekker:
heee psst geile slet, laat je tetten eens zien dan, ik wil je wel geven
duidelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Had ik al verwijderd.
[..]
De eerste reactie is discriminerend. De tweede KLB en een soort van passend in het topic.
Opgelost, dankjewel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan er iemand wat aan die onz. topics in klb doen?
¯\(°_o)/¯
Wat was er eerder, de :) of de :(?
:)
:(
Lemmings.
( . Y . )
Alvast bedankt
Mooi.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dat wou ik ff kwijtLeuke slotjes ftw
Mijn complimentenquote:
Omdat ik het belachelijk vind dat mensen op hem lopen te haten wegens zijn hobby?quote:
okquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
Klopt haten op hem is niet goed, maar haten op mensen die hem haten wordt het niet beter van.
Eensch. Maar na al die tijd mag 't jong wel even spelen.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[KLB PAULY D SC] De taxi's zijn gearriveerd.
geen klacht
in ONZ hoop ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Eensch. Maar na al die tijd mag 't jong wel even spelen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |