abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71306186
Je had eerst een datingsite voor alleen mooie mensen, en nu heb je ze voor alleen hoog opgeleide .
Gaan mensen echt denken dat ze voor een keer een slim wijf aan de haak slaan ofzo?
Of je zal zo'n gierige vent wezen die van zn toekomstige vrouw eist om minimaal 3000 netto te hebben om de kosten te delen .
De volgende zal weer wezen voor niet-dikke mensen, of alleen negers en negerinnen
Dat CC sowieso deze troep uitzendt
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71306228
Jaja, ematching.nl ofzo.
  Eindredactie Games zaterdag 25 juli 2009 @ 01:20:39 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_71306298
MBO .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_71306307
blankmatching, alleen voor ariërs

als negers het doen mag het wel?
pi_71306315
Is er al een dating sites voor mensen zonder ledematen?
pi_71306328
Moet je blij wezen man! Eindelijk iets voor jou, ga je er over klagen!

cool.
this is soooooooooooo fucking cool. :D
pi_71306347
Misschien een dating site voor mensen die onder een steen leven. Wat is die dating site, inclusief recalmecampagne al oud zeg.

wel een terechte klacht overigens
pi_71306398
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:23 schreef Herr_Munk het volgende:
Misschien een dating site voor mensen die onder een steen leven. Wat is die dating site, inclusief recalmecampagne al oud zeg.

wel een terechte klacht overigens
Ik zie em vandaag voor het eerst.
Inmiddels al 6x gezien in 2 uur
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71306422
Zo slecht vind ik dat niet, het is toch niet zo raar dat iemand die hoogopgeleid is het liefst ook een hoogopgeleide partner heeft ? Fijn dat ze zich dan kunnen beperken tot 1 datingsite die al filtert voor ze.
pi_71306450
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik zie em vandaag voor het eerst.
Inmiddels al 6x gezien in 2 uur
Ah vandaar. Op de radio word je er mee doodgegooid.
pi_71306461
Hoe zit dat nu eigenlijk met die mooie mensen site. Ga je eerst door een keuring ofzo?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 01:32:12 #12
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_71306491
Daten op internet.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 01:36:26 #13
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71306548
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef On het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die mooie mensen site. Ga je eerst door een keuring ofzo?
Gewoon een checklist.
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71306584
quote:
Jep, een paar klasgenoten probeerden het voor de grap.
1 was goedgekeurd, de ander was afgewezen
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
Zo slecht vind ik dat niet, het is toch niet zo raar dat iemand die hoogopgeleid is het liefst ook een hoogopgeleide partner heeft ? Fijn dat ze zich dan kunnen beperken tot 1 datingsite die al filtert voor ze.
Want op de andere datingsites kan dat niet?
Ach, opleiding gaat gelijk met inkomsten.
En van die slimmerds zijn vaak autisten.
Maar een datingsite voor autisten en het verschil zit em er in dat er ook MBO'ers zitten
[/quote]
pi_71306625
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:39 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Jep, een paar klasgenoten probeerden het voor de grap.
1 was goedgekeurd, de ander was afgewezen
[..]

Want op de andere datingsites kan dat niet?
Ach, opleiding gaat gelijk met inkomsten.
En van die slimmerds zijn vaak autisten.
Maar een datingsite voor autisten en het verschil zit em er in dat er ook MBO'ers zitten
Jij noemt dus nu iedereen die een hbo of wo heeft afgerond een autist ?
En op andere datingsites is de keuze dan misschien een stuk beperkter, bij een datingsite die er speciaal voor is weet je dat je tussen echt iedereen kunt kiezen.
pi_71306654
Ik zoek een datingsite voor mensen met een hoog IQ. Mijn moeder zegt tegen mij dat ik een hoog IQ heb, al kan ik niet zo goed meekomen op het vmbo. Het is gewoon niks voor mij, ik ben meer praktisch gericht. Maar ik ben wel hoogbegaafd.
pi_71306696
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Jij noemt dus nu iedereen die een hbo of wo heeft afgerond een autist ?
En op andere datingsites is de keuze dan misschien een stuk beperkter, bij een datingsite die er speciaal voor is weet je dat je tussen echt iedereen kunt kiezen.
Als ik zou moeten kiezen, liet ik die keuze links liggen. Invloed is op inkomen, en niet hoe slim degene is.
Nou noem ik niet elke hoogopgeleide een autist of dombo. Maar je kan niet ontkennen dat er ook hoogopgeleiden zijn die gewoon kneuzen zijn. Maar dan richt ik naar een nieuwe datingsite die een IQ vraagt van hoger dan 120 .

Dat is wel waar, dat zo'n site weer meer mensen lokt als op zo'n algemene site .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
pi_71306764
quote:
Je wordt gekeurd door ene Mariana die blijkbaar alwetend is of iemand mooi is of niet

http://www.mooiemensen.com/

Voor de lol eens even wat mannen gezocht die binnen mijn leeftijdseisen zouden vallen. OK......nou er zitten er verscheidene bij die ik echt niet mooi kan noemen, zo blijkt dat wat mooi is voor iedereen anders is.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 25 juli 2009 @ 01:55:25 #19
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71306776
www.adultfriendfinder.com
Hoop mensen hier uit Almere
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator zaterdag 25 juli 2009 @ 01:56:22 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_71306792
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Je wordt gekeurd door ene Mariana die blijkbaar alwetend is of iemand mooi is of niet

je zou bijna een abbo nemen om te zien of je door de keuring komt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 25 juli 2009 @ 01:58:01 #21
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71306816
quote:

[..]

Zie er genoeg meiden op staan die ik m`n bed uit zou trappen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_71306869
quote:

[..]

Voor de lol eens even wat mannen gezocht die binnen mijn leeftijdseisen zouden vallen. OK......nou er zitten er verscheidene bij die ik echt niet mooi kan noemen, zo blijkt dat wat mooi is voor iedereen anders is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF, verzorging?
[/quote]
pi_71306928
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Als ik zou moeten kiezen, liet ik die keuze links liggen. Invloed is op inkomen, en niet hoe slim degene is.
Nou noem ik niet elke hoogopgeleide een autist of dombo. Maar je kan niet ontkennen dat er ook hoogopgeleiden zijn die gewoon kneuzen zijn. Maar dan richt ik naar een nieuwe datingsite die een IQ vraagt van hoger dan 120 .

Dat is wel waar, dat zo'n site weer meer mensen lokt als op zo'n algemene site .
SPOILER
Oooh ja want iedereen op het WO is natuurlijk eigenlijk dom maar gaat wel meer verdienen later, en alle écht slimme mensen lopen op het vmbo misplaatst te zijn?

Ik snap niet wat je nu helemaal probeert te zeggen.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2009 @ 03:03:11 #24
21636 Feestkabouter
pi_71307494
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Ik zoek een datingsite voor mensen met een hoog IQ. Mijn moeder zegt tegen mij dat ik een hoog IQ heb, al kan ik niet zo goed meekomen op het vmbo. Het is gewoon niks voor mij, ik ben meer praktisch gericht. Maar ik ben wel hoogbegaafd.
hoog iq en toch niet goed kunnen meekomen: denk eens aan Asperger
  † In Memoriam † zaterdag 25 juli 2009 @ 03:06:48 #25
21636 Feestkabouter
pi_71307515
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:

[..]

kneuzen heb je met elk iq
meestal is een kneus met een iq van 140 wel weer een heel ander soort kneus dan een kneus met een iq van 90.
maar het zijn beide kneuzen

lelijkerds heb je trouwens ook met elk iq.
net als knapperds!

is er ook een datingsite voor lange mensen?
ben zelf 1.87 (ik zie dat als gewoon) maar ik val erg op lange vrouwen (1.85 en langer)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')