Ik zie em vandaag voor het eerst.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:23 schreef Herr_Munk het volgende:
Misschien een dating site voor mensen die onder een steen leven. Wat is die dating site, inclusief recalmecampagne al oud zeg.
wel een terechte klacht overigens
Ah vandaar. Op de radio word je er mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik zie em vandaag voor het eerst.
Inmiddels al 6x gezien in 2 uur
Gewoon een checklist.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef On het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die mooie mensen site. Ga je eerst door een keuring ofzo?
Jep, een paar klasgenoten probeerden het voor de grap.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef On het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk met die mooie mensen site. Ga je eerst door een keuring ofzo?
Want op de andere datingsites kan dat niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
Zo slecht vind ik dat niet, het is toch niet zo raar dat iemand die hoogopgeleid is het liefst ook een hoogopgeleide partner heeft? Fijn dat ze zich dan kunnen beperken tot 1 datingsite die al filtert voor ze.
Jij noemt dus nu iedereen die een hbo of wo heeft afgerond een autistquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Jep, een paar klasgenoten probeerden het voor de grap.
1 was goedgekeurd, de ander was afgewezen
[..]
Want op de andere datingsites kan dat niet?
Ach, opleiding gaat gelijk met inkomsten.
En van die slimmerds zijn vaak autisten.
Maar een datingsite voor autisten en het verschil zit em er in dat er ook MBO'ers zitten
Als ik zou moeten kiezen, liet ik die keuze links liggen. Invloed is op inkomen, en niet hoe slim degene is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij noemt dus nu iedereen die een hbo of wo heeft afgerond een autist?
En op andere datingsites is de keuze dan misschien een stuk beperkter, bij een datingsite die er speciaal voor is weet je dat je tussen echt iedereen kunt kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Je wordt gekeurd door ene Mariana die blijkbaar alwetend is of iemand mooi is of nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef On het volgende:
je zou bijna een abbo nemen om te zien of je door de keuring komtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wordt gekeurd door ene Mariana die blijkbaar alwetend is of iemand mooi is of niet![]()
http://www.mooiemensen.com/
Zie er genoeg meiden op staan die ik m`n bed uit zou trappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Je wordt gekeurd door ene Mariana die blijkbaar alwetend is of iemand mooi is of niet![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor de lol eens even wat mannen gezocht die binnen mijn leeftijdseisen zouden vallen. OK......nou er zitten er verscheidene bij die ik echt niet mooi kan noemen, zo blijkt dat wat mooi is voor iedereen anders is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF, verzorging?[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, liet ik die keuze links liggen. Invloed is op inkomen, en niet hoe slim degene is.
Nou noem ik niet elke hoogopgeleide een autist of dombo. Maar je kan niet ontkennen dat er ook hoogopgeleiden zijn die gewoon kneuzen zijn. Maar dan richt ik naar een nieuwe datingsite die een IQ vraagt van hoger dan 120.
Dat is wel waar, dat zo'n site weer meer mensen lokt als op zo'n algemene site.
Oooh ja want iedereen op het WO is natuurlijk eigenlijk dom maar gaat wel meer verdienen later, en alle écht slimme mensen lopen op het vmbo misplaatst te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet wat je nu helemaal probeert te zeggen.
hoog iq en toch niet goed kunnen meekomen: denk eens aan Aspergerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Ik zoek een datingsite voor mensen met een hoog IQ. Mijn moeder zegt tegen mij dat ik een hoog IQ heb, al kan ik niet zo goed meekomen op het vmbo. Het is gewoon niks voor mij, ik ben meer praktisch gericht. Maar ik ben wel hoogbegaafd.
kneuzen heb je met elk iqquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, liet ik die keuze links liggen. Invloed is op inkomen, en niet hoe slim degene is.
Nou noem ik niet elke hoogopgeleide een autist of dombo. Maar je kan niet ontkennen dat er ook hoogopgeleiden zijn die gewoon kneuzen zijn. Maar dan richt ik naar een nieuwe datingsite die een IQ vraagt van hoger dan 120.
Helemaal super.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef elise_92 het volgende:
www.paiq.nl
Echt een super leuke "dating site!" Heb hier mijn vriend ontmoet!
Paiq is een datingsite die het helemaal anders aanpakt. Ze hebben de profieltjes, de lange lijsten met fotootjes en de verhaaltjes vol clichés overboord gezet. Dit hebben ze vervangen door een zelflerend systeem dat zorgt voor goede matches, foto's die al chattend scherper worden, speeddates, icebreakers en meer. Op Paiq voert het gesprék, niet het rondbrowsen, de boventoon.
Zeker de moeite waard!
Als je op de hoofdpagina een stukje naar beneden scrolt wordt het je helemaal uitgelegd!
Als je dan ook nog eens zo vriendelijk wil zijn bij het aanmelden mijn code in te vullen dan verdien ik daar punten mee waar je paar extra dingen mee kan doen. Mijn code: 8z0516
Het allerbelangrijkste.. paiq is GRATIS! je kan wel betalen voor nog wat extra's maar die zijn overbodig. Alle belangrijke functies zijn gewoon 100% gratis! super chill dus.
succes xx
Twee maar?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef luckass het volgende:
Waarom zijn er twee kuttopics gekicked met die spam!
Drie zelfs.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk alleen in ka-el-bee vriend.
Siniti postquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Ik zoek een datingsite voor mensen met een hoog IQ. Mijn moeder zegt tegen mij dat ik een hoog IQ heb, al kan ik niet zo goed meekomen op het vmbo. Het is gewoon niks voor mij, ik ben meer praktisch gericht. Maar ik ben wel hoogbegaafd.
Een vriend van mij had ooit een date via paiq geregeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef elise_92 het volgende:
www.paiq.nl
Paiq is een datingsite die het helemaal anders aanpakt. Ze hebben de profieltjes, de lange lijsten met fotootjes en de verhaaltjes vol clichés overboord gezet. Dit hebben ze vervangen door een zelflerend systeem dat zorgt voor goede matches, foto's die al chattend scherper worden, speeddates, icebreakers en meer. Op Paiq voert het gesprék, niet het rondbrowsen, de boventoon.
Zeker de moeite waard!
Als je op de hoofdpagina een stukje naar beneden scrolt wordt het je helemaal uitgelegd!
Als je dan ook nog eens zo vriendelijk wil zijn bij het aanmelden mijn code in te vullen dan verdien ik daar punten mee waar je paar extra dingen mee kan doen. Mijn code: 8z0516
Het allerbelangrijkste.. paiq is GRATIS! je kan wel betalen voor nog wat extra's maar die zijn overbodig. Alle belangrijke functies zijn gewoon 100% gratis! super chill dus.
succes xx
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Schat, af en toe ben je een kuthoer 1e klas!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef elise_92 het volgende:
www.paiq.nl
Zeker de moeite waard!
succes xx
haha ja, kan gebeuren, doe je verder niets aan.quote:
was het een harde of een zachte bezem?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een date via paiq geregeld.
De volgende dag werd hij dood en verkracht in een gracht gevonden met een bezemsteel in zijn achterwerk
Een vriendin van mij kreeg 450 euro van paiq. dat was fantastisch!!!!!!!!!!!1111111111EINZquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een date via paiq geregeld.
De volgende dag werd hij dood en verkracht in een gracht gevonden met een bezemsteel in zijn achterwerk
Jeetje, wat ben jij grappig zeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een vriendin van mij kreeg 450 euro van paiq. dat was fantastisch!!!!!!!!!!!1111111111EINZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |