Helemaal super.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef elise_92 het volgende:
www.paiq.nl
Echt een super leuke "dating site!" Heb hier mijn vriend ontmoet!
Paiq is een datingsite die het helemaal anders aanpakt. Ze hebben de profieltjes, de lange lijsten met fotootjes en de verhaaltjes vol clichés overboord gezet. Dit hebben ze vervangen door een zelflerend systeem dat zorgt voor goede matches, foto's die al chattend scherper worden, speeddates, icebreakers en meer. Op Paiq voert het gesprék, niet het rondbrowsen, de boventoon.
Zeker de moeite waard!
Als je op de hoofdpagina een stukje naar beneden scrolt wordt het je helemaal uitgelegd!
Als je dan ook nog eens zo vriendelijk wil zijn bij het aanmelden mijn code in te vullen dan verdien ik daar punten mee waar je paar extra dingen mee kan doen. Mijn code: 8z0516
Het allerbelangrijkste.. paiq is GRATIS! je kan wel betalen voor nog wat extra's maar die zijn overbodig. Alle belangrijke functies zijn gewoon 100% gratis! super chill dus.
succes xx
Twee maar?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef luckass het volgende:
Waarom zijn er twee kuttopics gekicked met die spam!
Drie zelfs.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kijk alleen in ka-el-bee vriend.
Siniti postquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Ik zoek een datingsite voor mensen met een hoog IQ. Mijn moeder zegt tegen mij dat ik een hoog IQ heb, al kan ik niet zo goed meekomen op het vmbo. Het is gewoon niks voor mij, ik ben meer praktisch gericht. Maar ik ben wel hoogbegaafd.
Een vriend van mij had ooit een date via paiq geregeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef elise_92 het volgende:
www.paiq.nl
Paiq is een datingsite die het helemaal anders aanpakt. Ze hebben de profieltjes, de lange lijsten met fotootjes en de verhaaltjes vol clichés overboord gezet. Dit hebben ze vervangen door een zelflerend systeem dat zorgt voor goede matches, foto's die al chattend scherper worden, speeddates, icebreakers en meer. Op Paiq voert het gesprék, niet het rondbrowsen, de boventoon.
Zeker de moeite waard!
Als je op de hoofdpagina een stukje naar beneden scrolt wordt het je helemaal uitgelegd!
Als je dan ook nog eens zo vriendelijk wil zijn bij het aanmelden mijn code in te vullen dan verdien ik daar punten mee waar je paar extra dingen mee kan doen. Mijn code: 8z0516
Het allerbelangrijkste.. paiq is GRATIS! je kan wel betalen voor nog wat extra's maar die zijn overbodig. Alle belangrijke functies zijn gewoon 100% gratis! super chill dus.
succes xx
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Ik zoek een datingsite voor mensen met een hoog IQ. Mijn moeder zegt tegen mij dat ik een hoog IQ heb, al kan ik niet zo goed meekomen op het vmbo. Het is gewoon niks voor mij, ik ben meer praktisch gericht. Maar ik ben wel hoogbegaafd.
Schat, af en toe ben je een kuthoer 1e klas!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef elise_92 het volgende:
www.paiq.nl
Zeker de moeite waard!
succes xx
haha ja, kan gebeuren, doe je verder niets aan.quote:
was het een harde of een zachte bezem?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een date via paiq geregeld.
De volgende dag werd hij dood en verkracht in een gracht gevonden met een bezemsteel in zijn achterwerk
Een vriendin van mij kreeg 450 euro van paiq. dat was fantastisch!!!!!!!!!!!1111111111EINZquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit een date via paiq geregeld.
De volgende dag werd hij dood en verkracht in een gracht gevonden met een bezemsteel in zijn achterwerk
Jeetje, wat ben jij grappig zeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een vriendin van mij kreeg 450 euro van paiq. dat was fantastisch!!!!!!!!!!!1111111111EINZ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |