?quote:
jij bent t niet met me eens en ik moet mn bek houden? Jaaaa, zo werkt een forum.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en? dat is toch ook religie? bek houden, geloof is voor jezelf en verder niet denken dat we zitten te wachten op religieus geneuzel.
Dat was het net wel anders...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dit moet wel een goed topic worden.
Net? Het bestaat nog niet eens 3 minuten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat was het net wel anders...
Op welk vlak?quote:
? het is een vervolg op een topic dat al bestond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Net? Het bestaat nog niet eens 3 minuten.
OOOOOOOOH, nu snap ik het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
? het is een vervolg op een topic dat al bestond.
Dat liep alleen een beetje snel vol.
Ach gut, mevrouw kan het niet met woorden af, is het bagger.quote:
De OP was niet echt duidelijk idd, met 'Vervolg op".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
OOOOOOOOH, nu snap ik het.
nee, je topic staat nu al wel vol met bagger. Dat zie je toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach gut, mevrouw kan het niet met woorden af, is het bagger.
Typisch?
En wat is je oneigenlijke bedoeling daarmee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik de PVV regelmatig vergelijk met de NSB.
Dit wordt een interessant topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik de PVV regelmatig vergelijk met de NSB.
2 is pagga slaan tot je erbij neervalt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:39 schreef skattebaut het volgende:
Feit blijft wel dat Nl zich momenteel op een historische positie bevindt.
Doorgaan met deze flauwekul, of stoppen nu het nog kan.
Optie 1 of 2
Ik ga voor 2
Sommige mensen kunnen niet bij "the point" blijven, daar zit het probleem een beetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, je topic staat nu al wel vol met bagger. Dat zie je toch.
Geen oneigenlijke bedoeling. Ik meen het serieus. Een partij beweging die een hele bevolkingsgroep als minderwaardig wegzet op basis van hun geloof dat ze niet eens als zodanig erkennen is in mijn optiek nog erger dan de NSB zelfs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En wat is je oneigenlijke bedoeling daarmee?
okay, ga dan maar weer over je kleurplaat praten die je op joost.nl vond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet bij "the point" blijven, daar zit het probleem een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |