Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?quote:
Kun je uitleggen wat er stond/staat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?
Ik vind dit echt te ver gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef GGMM het volgende:
Site doet het inmiddels. Beetje triest idd, maar laat die mensen lekker quasi-grappig zijn met z'n alle.
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet, maar verder dus eigenlijk precies wat Wilders steeds doet (alleen dan links vervangen met rechts).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Ja, maar het gaat maar over Wilders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Wordt-vervolgdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet,
Geen haartje beter dan de taliban deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
het is lomp gezegd : een tuigdorp.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |