Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?quote:
Kun je uitleggen wat er stond/staat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?
Ik vind dit echt te ver gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef GGMM het volgende:
Site doet het inmiddels. Beetje triest idd, maar laat die mensen lekker quasi-grappig zijn met z'n alle.
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet, maar verder dus eigenlijk precies wat Wilders steeds doet (alleen dan links vervangen met rechts).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Ja, maar het gaat maar over Wilders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Wordt-vervolgdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet,
Geen haartje beter dan de taliban deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
het is lomp gezegd : een tuigdorp.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Zie het niet zover komen maar ja maar wie weet wat er onder dat ziekelijke kapsel zich afspeelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
Volgens Wilders zijn er anders geen grenzen aan het vrije woord.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...
Je snapt het verschil tussen daden en meningsuiting volgens mij niet zo goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?
Dat vind jij. Iedereen met een beetje relativeringsvermogen neemt dit gewoon niet serieus en gaat verder met z'n leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...
ik begrijp heel goed waar valse meningsuitingen toe lijden. jij niet he? de soldaten van links.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen daden en meningsuiting volgens mij niet zo goed.
Euh gast,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Romanus het volgende:
Extreem links zowel als extreem rechts is fout. Maar zeggen: "zulke vergelijkingen mag je niet maken!" is onzin. Als je zulke vergelijkingen niet KAN maken dan heb je niks geleerd van 7000 jaar (geschreven) geschiedenis van de mens
Ik heb ook nooit gezegd dat Wilders dat gaat of wilt doen. Maar je moet niet vergeten dat het wel kán gebeuren. Van Hitler hadden de meeste het ook nooit gedacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Euh gast,
Wilders heeft zich nooit schuldig gemaakt aan moord op 5 miljoen mensen.
Hem hiervan betichten/vergelijken, zelfs maar stellen dat hij hetzelfde van plan is is echt absurd.
Tik je nog goed?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?
er zijn zo veel mensen die een eigen mening hebben , en wat hun goed recht is!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk? Of meet je met 2 maten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik begrijp heel goed waar valse meningsuitingen toe lijden. jij niet he? de soldaten van links.
welk forum?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben blij dat ik 'Plitiek' op dit forum mijd. Wat een debielen zijn hier aanwezig.
ik vind zijn bewoordingen idd erg walgelijk. jij ook neem ik aan? ik geef tenminste nog kritiek op zijn idiote bewoordingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Iedereen met een beetje relativeringsvermogen neemt dit gewoon niet serieus en gaat verder met z'n leven.
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Euh gast,
Wilders heeft zich nooit schuldig gemaakt aan moord op 5 miljoen mensen.
Hem hiervan betichten/vergelijken, zelfs maar stellen dat hij hetzelfde van plan is is echt absurd.
Tik je nog goed?
mafkees. geef eens toe dat je fout zat en zit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nu m'n bericht in de quote te editten? Erg kinderachtig.
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat Wilders dat gaat of wilt doen. Maar je moet niet vergeten dat het wel kán gebeuren. Van Hitler hadden de meeste het ook nooit gedacht.
Alleen mensen die niet zo heel slim zijn schelden over het algemeen, maar dat bleek al uit de post die ik had gequote.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mafkees. geef eens toe dat je fout zat en zit.
Ik ben het totaal niet met hem eens, en hij zet aan tot haat van een hele groepering. Dat vind ik gevaarlijk. Maar blijkbaar mag dat allemaal. Prima (eigenlijk niet), maar dan mag dit dus ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind zijn bewoordingen idd erg walgelijk. jij ook neem ik aan? ik geef tenminste nog kritiek op zijn idiote bewoordingen.
ik denk dat links daar mank gaat. telkens weer, telkens weer, telkens weer, telkens weer. joden van toen vergelijken met moslims van nu is ongeveer het domste wat je kunt doen. en is ook schandalig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.
Die vergelijking wordt gebaseerd op de jaren voor de oorlog toen dreef Hitler een wig tussen de joden en de rest van het volk. Daarop wordt Wilders met Hitler vergelijken het uitsluiten van moslims zoals Hitler dat met Joden deed.
pitty the foolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef DeRakker. het volgende:
Links: de rijken worden alleen maar rijker en de armen alleen maar armer![]()
![]()
![]()
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk? Of meet je met 2 maten?
mafkees is erger dan iemand kinderachtig noemen terwijl je zelf de fout maakt en gaat liegen? prima jongen. jij komt er wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen die niet zo heel slim zijn schelden over het algemeen, maar dat bleek al uit de post die ik had gequote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |