Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?quote:
Kun je uitleggen wat er stond/staat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?
Ik vind dit echt te ver gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef GGMM het volgende:
Site doet het inmiddels. Beetje triest idd, maar laat die mensen lekker quasi-grappig zijn met z'n alle.
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet, maar verder dus eigenlijk precies wat Wilders steeds doet (alleen dan links vervangen met rechts).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Ja, maar het gaat maar over Wilders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Wordt-vervolgdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet,
Geen haartje beter dan de taliban deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
het is lomp gezegd : een tuigdorp.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Zie het niet zover komen maar ja maar wie weet wat er onder dat ziekelijke kapsel zich afspeelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
Volgens Wilders zijn er anders geen grenzen aan het vrije woord.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...
Je snapt het verschil tussen daden en meningsuiting volgens mij niet zo goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?
Dat vind jij. Iedereen met een beetje relativeringsvermogen neemt dit gewoon niet serieus en gaat verder met z'n leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...
ik begrijp heel goed waar valse meningsuitingen toe lijden. jij niet he? de soldaten van links.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen daden en meningsuiting volgens mij niet zo goed.
Euh gast,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Romanus het volgende:
Extreem links zowel als extreem rechts is fout. Maar zeggen: "zulke vergelijkingen mag je niet maken!" is onzin. Als je zulke vergelijkingen niet KAN maken dan heb je niks geleerd van 7000 jaar (geschreven) geschiedenis van de mens
Ik heb ook nooit gezegd dat Wilders dat gaat of wilt doen. Maar je moet niet vergeten dat het wel kán gebeuren. Van Hitler hadden de meeste het ook nooit gedacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Euh gast,
Wilders heeft zich nooit schuldig gemaakt aan moord op 5 miljoen mensen.
Hem hiervan betichten/vergelijken, zelfs maar stellen dat hij hetzelfde van plan is is echt absurd.
Tik je nog goed?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?
er zijn zo veel mensen die een eigen mening hebben , en wat hun goed recht is!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk? Of meet je met 2 maten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik begrijp heel goed waar valse meningsuitingen toe lijden. jij niet he? de soldaten van links.
welk forum?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben blij dat ik 'Plitiek' op dit forum mijd. Wat een debielen zijn hier aanwezig.
ik vind zijn bewoordingen idd erg walgelijk. jij ook neem ik aan? ik geef tenminste nog kritiek op zijn idiote bewoordingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Iedereen met een beetje relativeringsvermogen neemt dit gewoon niet serieus en gaat verder met z'n leven.
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Euh gast,
Wilders heeft zich nooit schuldig gemaakt aan moord op 5 miljoen mensen.
Hem hiervan betichten/vergelijken, zelfs maar stellen dat hij hetzelfde van plan is is echt absurd.
Tik je nog goed?
mafkees. geef eens toe dat je fout zat en zit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nu m'n bericht in de quote te editten? Erg kinderachtig.
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat Wilders dat gaat of wilt doen. Maar je moet niet vergeten dat het wel kán gebeuren. Van Hitler hadden de meeste het ook nooit gedacht.
Alleen mensen die niet zo heel slim zijn schelden over het algemeen, maar dat bleek al uit de post die ik had gequote.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mafkees. geef eens toe dat je fout zat en zit.
Ik ben het totaal niet met hem eens, en hij zet aan tot haat van een hele groepering. Dat vind ik gevaarlijk. Maar blijkbaar mag dat allemaal. Prima (eigenlijk niet), maar dan mag dit dus ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind zijn bewoordingen idd erg walgelijk. jij ook neem ik aan? ik geef tenminste nog kritiek op zijn idiote bewoordingen.
ik denk dat links daar mank gaat. telkens weer, telkens weer, telkens weer, telkens weer. joden van toen vergelijken met moslims van nu is ongeveer het domste wat je kunt doen. en is ook schandalig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.
Die vergelijking wordt gebaseerd op de jaren voor de oorlog toen dreef Hitler een wig tussen de joden en de rest van het volk. Daarop wordt Wilders met Hitler vergelijken het uitsluiten van moslims zoals Hitler dat met Joden deed.
pitty the foolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef DeRakker. het volgende:
Links: de rijken worden alleen maar rijker en de armen alleen maar armer![]()
![]()
![]()
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk? Of meet je met 2 maten?
mafkees is erger dan iemand kinderachtig noemen terwijl je zelf de fout maakt en gaat liegen? prima jongen. jij komt er wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen die niet zo heel slim zijn schelden over het algemeen, maar dat bleek al uit de post die ik had gequote.
Iemand die een fout, oftewel typo in dit geval maakt is per definitie kinderachtig? Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mafkees is erger dan iemand kinderachtig noemen terwijl je zelf de fout maakt? prima jongen. jij komt er wel.
Wat uiteindelijk met de joden is gebeurd zal Wilders nooit doen in mijn ogen laat dat duidelijk zijn. Ik heb het slechts over het begin van Hitlers haatcampagne richting de Joden die vergelijk ik met de "haatcampagne" die Wilders in veel lichtere mate voert tegen moslims.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat links daar mank gaat. telkens weer, telkens weer, telkens weer, telkens weer. joden van toen vergelijken met moslims van nu is ongeveer het domste wat je kunt doen.
Hij wilde vrijheid van meningsuiting.. tadaaaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?
Volgens mij heeft hij politiek nog helemaal niets waargemaakt?
Heb je zijn partijprogramma gelezen? ik kon daar niets in vinden over uitroeien, treinen, oosten, kampen etc.
Wat ik wel kon lezen was uitzetten van CRIMINELEN die onze samenleving ondermijnen.
Daar kan een normaal mens niet tegen zijn.
Elk vergelijk gaat mank.
Net zoals er hier geen tsunami van Moslims is, en ook geen massa-immigratie. Als de ene kant een loopje met de werkelijkheid neemt, mag de andere kant dat ook. En het is een cartoon, dus eigenlijk minder schadelijk en verwerpelijk dan als politicus onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?
Volgens mij heeft hij politiek nog helemaal niets waargemaakt?
Heb je zijn partijprogramma gelezen? ik kon daar niets in vinden over uitroeien, treinen, oosten, kampen etc.
Wat ik wel kon lezen was uitzetten van CRIMINELEN die onze samenleving ondermijnen.
Daar kan een normaal mens niet tegen zijn.
Elk vergelijk gaat mank.
Goochem,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.
Die vergelijking wordt gebaseerd op de jaren voor de oorlog toen dreef Hitler een wig tussen de joden en de rest van het volk. Daarop wordt Wilders met Hitler vergeleken het uitsluiten van moslims zoals Hitler dat met Joden deed.
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij wilde vrijheid van meningsuiting.. tadaaa
en verder wilde hij etnische registratie, dan is het makkelijker om vervolgens sterretjes, maantjes of visjes uit te delen.
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk met de joden is gebeurd zal Wilders nooit doen in mijn ogen laat dat duidelijk zijn. Ik heb het slechts over het begin van Hitlers haatcampagne richting de Joden die vergelijk ik met de "haatcampagne" die Wilders in veel lichtere mate voert tegen moslims.
Ik ben principieel ook tegen DNA registratie. Gewoon omdat ik andere mensen niet genoeg vertrouw om met zulke informatie om te gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)
Het lijkt er meer op dat andere partijen dat niet durven..... dat is anders...
ik ben niet voor etnische registratie..maar wel bij dna registratie...
De vergelijking slaat inderdaad maar op een paar punten de plank raak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
links is de jood van toen?
dus de andere partij geeft zijn mening en dan mag het niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)
Het lijkt er meer op dat andere partijen dat niet durven..... dat is anders...
ik ben niet voor etnische registratie..maar wel bij dna registratie...
Inderdaad die vergelijking loopt mank.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goochem,
Het gaat in dat plaatje rechtstreeks over een gaskamer, cq, zoals Hitler het noemde "douche".
Er staat daar een figuur met de gestalte en haardracht van Wilders die tuig-mensen met een stok de gaskamers in dirigeert.
Verder gaat ieder vergelijk met moslims verloren.
Gesprekken/ideeën over hoe om te gaan met tuig verdienen het niet om hier met zoiets vergeleken te worden.
Wat een onzin weer. Links is nooit (alleen) aan de macht geweest. Itt rechts, dus als je ergens de rekening wil neerleggen is het bij rechts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
even meningsverschil....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goochem,
Het gaat in dat plaatje rechtstreeks over een gaskamer, cq, zoals Hitler het noemde "douche".
Er staat daar een figuur met de gestalte en haardracht van Wilders die tuig-mensen met een stok de gaskamers in dirigeert.
Verder gaat ieder vergelijk met moslims verloren.
Gesprekken/ideeën over hoe om te gaan met tuig verdienen het niet om hier met zoiets vergeleken te worden.
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
De vergelijking slaat inderdaad maar op een paar punten de plank raak.
PVVers die zich gaan gedragen als moslims het is wat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
gedragen pvv'ers zich als moslims? waar baseer jij dat op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
PVVers die zich gaan gedragen als moslims het is wat.
De manier waarop jij naar links kijkt is duidelijk niet objectief. En gaat niet om de positie van moslims maar de manier waarop Wilders zich opstelt tegen moslims hij respecteert ze voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.
links moet nu inbinden anders is het straks echt hommeles.
de andere partijen geven ook wel hun mening...alleen dan zwaar politiek ingedekte mening.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
dus de andere partij geeft zijn mening en dan mag het niet..
"ik heb iets gedaan waarvoor ik in de gevangenis moet van de wet.. boehoe, de wet klopt niet en ik heb geen vertrouwen in het rechtssysteem!" /huilhuil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal serieus he. Hij zegt de kop afhakken over de man die de Wilders cartoon maakte. Dat zeiden duizenden moslims ook over de Mohammed cartoons.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gedragen pvv'ers zich als moslims? waar baseer jij dat op?
Ik knorde als een varken tijdens het lezen van dit berichtquote:
Als rechts allerlei onzin mag uitkramen weet ik niet waarom links dat ook niet af en toe zou mogen doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De manier waarop jij naar links kijkt is duidelijk niet objectief. En gaat niet om de positie van moslims maar de manier waarop Wilders zich opstelt tegen moslims hij respecteert ze voor geen meter.
Maar Wilders heeft trouwens ook goede punten in zijn prgeramma maar die zie ik dan weer teniet worden gedaan door achterlijke punten in het partijprogramma als etnische registratie.
Elitair kan ik mij in vinden maar stemmenzoekend is natuurlijk lulkoek van de bovenste plank. Iedere partij is stemmenzoekend daar doen de mensen het namelijk voor zo veel mogelijk zetels dus zoveel mogelijk macht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?
Cartoons schrijven hihiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit valt net zo onder vrijheidsbeeld van meningsuiting als wat Wilders roept. Ik vind het van beide kampen verwerpelijk wat ze zeggen, maar je moet het wel kunnen zeggen in een vrij land als Nederland. Daarom moeten mensen als TS eens ophouden met zeuren hierover, al helemaal als hij wel achter Wilders staat. Die doet namelijk precies hetzelfde als de mensen die deze cartoon geschreven hebben.
daarom snel die rechtszaak van wilders afhandelen, want t kost klauwen geld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
de andere partijen geven ook wel hun mening...alleen dan zwaar politiek ingedekte mening.....
en dat is dan weer jammer (maar dat is mijn mening daar over)
En heel simpel : als jij iets hebt gedaan wat : foei is en je moet het gevang is... niets huilhuil... + 3 jaar!!
Jaaaaa, iedereen die links stemt is rijk.. en elitair..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?
volgens mij wil wilders helemaal niemand in de gaskamers duwen. links denkt weer een geestige cartoon/stok te hebben gevonden, waar de meeste links (radicalen) zich wel in kunnen vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit valt net zo onder vrijheidsbeeld van meningsuiting als wat Wilders roept. Ik vind het van beide kampen verwerpelijk wat ze zeggen, maar je moet het wel kunnen zeggen in een vrij land als Nederland. Daarom moeten mensen als TS eens ophouden met zeuren hierover, al helemaal als hij wel achter Wilders staat. Die doet namelijk precies hetzelfde als de mensen die deze cartoon geschreven hebben.
Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als rechts allerlei onzin mag uitkramen weet ik niet waarom links dat ook niet af en toe zou mogen doen.
want als 1 persoon die dit tekent en links is, denkt iedereen die links stemt zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij wil wilders helemaal niemand in de gaskamers duwen. links denkt weer een geestige cartoon/stok te hebben gevonden, waar de meeste links (radicalen) zich wel in kunnen vinden.
lekker dom de huidige situatie afspiegelen over de rug van miljoenen joden die vergast zijn om heel andere redenen.
kutlinks
Ik vind dat jij nogal generaliseert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij wil wilders helemaal niemand in de gaskamers duwen. links denkt weer een geestige cartoon/stok te hebben gevonden, waar de meeste links (radicalen) zich wel in kunnen vinden.
lekker dom de huidige situatie afspiegelen over de rug van miljoenen joden die vergast zijn om heel andere redenen.
kutlinks
Kweeniequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja als het woordje douche er niet bij gestaan had.... wat dan?
Dat ge cartoons tekent en niet schrijft ofzo.quote:
Ik ben links en heb al een kwartier terug gezegd dat ik nooit denk dat Wilders moslims gaat vermoorden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kutlinks
ik vind dat ook, en nu ben ik zeker ook een linksstemmer omdat ik dit durf te zeggen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nogal generaliseert.
Waar doet wilders dat? en wat doet hij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Whahaha!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een tip: ga lekker zo door en je zult een oorlog hebben. ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kutlinks
ja het OM....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
daarom snel die rechtszaak van wilders afhandelen, want t kost klauwen geld.
[..]
Jaaaaa, iedereen die links stemt is rijk.. en elitair..
Daarom staat de VVD ook bekend als de rijkeluispartij..
De afbeelding van Mohammed als terrorist gebruiken in zijn film.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waar doet wilders dat? en wat doet hij?
We geven ook te veel geld uit aan useless dingen, laten we maar weer gewoon investeren in onderwijs en zorg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
ja het OM....
kunnen we dan ook afschaffen van de uitzettingsprocedures van illegalen in nederland?
dat meiske wat al 10 jaar procedeerd om hier te blijven...
alles kost geld....
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nogal generaliseert.
Dus omdat anderen het doen praat dat goed dat jij het ook doet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
Wat hebben linkse partijen met jou te maken? Nogmaals; ik vind dat JIJ nogal generaliseert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
Een reële bedreiging? Er zijn 1 miljoen moslims en het grootste gedeelte is niet extremistisch en dus 15 miljoen niet moslims in Nederland. De kans dat er nog meer kinderen worden verkracht door priesters is veel groter dan dat moslims Nederland overnemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?
De islam is een reële bedreiging voor onze westerse vrijheden. Hoe meer moslims hier hoe erger die dreiging wordt.
Verder loopt de criminaliteit gepleegd door allochtonen hier de spuigaten uit, daar moet gewoon wat aan gebeuren.
In andere landen ben je bijv. al "persona non grata" als je je parkeerbon niet betaalt.
In NL kun je de grootste crimineel zijn je hele leven lang.
Links zal je dan in bescherming nemen en knuffelen.
Zeggen dat het de schuld is van rechts dat deze criminelen geen kans kregen etc.
Discriminatie etc.
Links is gestoord.
religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |