Nee ik had het over je topic. En tevens is het ook nog eens nummertje 345357234 met ''de kinderen in afrika'' in de TT.quote:
Lijkt me sterk, aangezien er in deze TT iets anders staat.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Nee ik had het over je topic. En tevens is het ook nog eens nummertje 345357234 met ''de kinderen in afrika'' in de TT.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo heb je het ook niet koud, je hebt het fris! Eskimo's op de noordpool, die hebben het pas koud!
Die krijgen geld voor eten, ik niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef Appelknaller het volgende:
Kindertjes in Afrika klagen ook helemaal niet over dit soort dingen
Ja, gewoon zonder condoom en alles, want ze hebben toch niets meer te verliezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Aids ja, dat hebben ze ook nog eens.
Ze hebben het echt veel beter.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef Agüero het volgende:
Honger is dat als je bij nog iets langer niet eten lichamelijke schade oploopt, dat is bij jou niet het geval dus heet het bij jou trek.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hongerquote:Honger wordt vaak onderscheiden van trek of appetijt: bij honger is er een acute noodzaak om voedsel tot zich te nemen, omdat anders ernstige lichamelijke schade kan ontstaan. Daarentegen kan men echter trek hebben zonder dat de primaire levensbehoefte aan voedsel in het gedrang is.
Daar besparen ze ook nog eens geld op, condooms.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, gewoon zonder condoom en alles, want ze hebben toch niets meer te verliezen.
Dat is wikipedia, je kan het er zelf neergezet hebben, mijn bron is de van Dale, toch wel wat betrouwbaarder. En de eerste zin klopt wel:quote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Agüero het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Honger
Dat siesowieso, maar we moeten ze ook lui houden anders kunnen ze straks ook rijk worden en dat betekent minder rijkdom voor ons.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef K-Cash het volgende:
EN NU WEER ONTOPIC GRAAG.
Hoe je het ook wendt of keert, ik heb honger en die kinderen in Afrika zijn lui.
Jij bent ook lui, anders ging je wel werken op je geld binnen te harken. Ga werken, dan kun je ook eten.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef K-Cash het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, ik heb honger en die kinderen in Afrika zijn lui.
Ga eten dan papzak.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef K-Cash het volgende:
Daar heb ik nu toch niks aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij bent ook lui, anders ging je wel werken op je geld binnen te harken. Ga werken, dan kun je ook eten.
Dat gedeelte had ik al begrepenquote:
Ook daar heb ik nu niks aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat gedeelte had ik al begrepenJe had ook eerder aan werk moeten denken ipv alles op het laatste moment laten aankomen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef Tito_Makani het volgende:
Zoals de oude Hawaiianen zeggen, hij die andere geen eten gunt zal eeuwig honger lijden.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:47 schreef Cybey het volgende:
Gaat zo'n Afrikaantje naar z'n moeder en zegt "Mama, ik heb trek", dan zegt die moeder "Nee, de kindertjes in Europa hebben pas trek! Jij hebt honger!"
Gaat zo'n Afrikaantje naar z'n moeder en zegt "Mama, ik heb trek", dan zegt die moeder "Nee, de kindertjes in Europa hebben pas trek! Jij hebt honger!"
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef DE_krumpel het volgende:
die kinderen in afrika mogen blij zijn dat het voedsel dat ze krijgen niet vol met antibiotica en pesticiden zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |