Dus er mag niet geklaagd worden over zure rechtsen, alleen over zure linksen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef DemonRage het volgende:
Ziekelijk zure rechtsmensen
Ziekelijk correcte middenmensen
Richtings onbegaafde rechtdoorzee mensen.
Ziekelijk doorgeslagen untermenschen.
Volgens mij is het bovenstaande een lemmingdiarree, op het volgende originele topic:
Ziekelijk doorgeslagen linksmensen.
Het riekt gewoon naar gebagger ongeacht mijn politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus er mag niet geklaagd worden over zure rechtsen, alleen over zure linksen?
en ook niet over de recht doorzee mensen blijkbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dus er mag niet geklaagd worden over zure rechtsen, alleen over zure linksen?
Klopt wel maar de ietwat serieuze topics lopen best ok, toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het riekt gewoon naar gebagger ongeacht mijn politieke voorkeur.
Dat is trouwens een overduidelijke trollquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:09 schreef linpunt het volgende:
De linkse voedselmaffia. is sad. TS heeft de topic alleen zo genoemd om zijn andere topic; Ziekelijk doorgeslagen linksmensen. een boost te geven..
Ik heb het nagevraagd bij de admins, en ik kreeg te horen dat alle topics na 300 posts dicht moeten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vraagje:
Waarom is dit topic gesloten? Het is geen hoogstaand topic maar het is nog hartstikke actief.
Hij had er 170quote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd bij de admins, en ik kreeg te horen dat alle topics na 300 posts dicht moeten.
quote:
Het had wat mij betreft niet direct dicht gehoeven, maar kan me in de omschrijving "bagger" wel vinden. Dus reden om het te heropenen zie ik niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vraagje:
Waarom is dit topic gesloten? Het is geen hoogstaand topic maar het is nog hartstikke actief.
Het topic ging eigenlijk nergens meer over, dus vandaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vraagje:
Het was nog wel Pokémon gerelateerd. Niet een geweldig topic, maar wel leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het topic ging eigenlijk nergens meer over, dus vandaar.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu weer pokemon aan het spelen ben, door dit topic.
Que?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ja ik ben er en blijf er maar eventjes vanaf?!
Gaat je geen donder aan.quote:
post het dan ook niet in fb, dit is openbaar!quote:
Nee, bemoei je gewoon niet overal mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
post het dan ook niet in fb, dit is openbaar!
Post het dan in je crew gedeelte
Overal nog welquote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, bemoei je gewoon niet overal mee.
Gevraagd hiermee te stoppen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Hyundai het volgende:
Deze user plaatst telkens zo'n stom plaatje:
Studiepunten...
Van het Cyrillisch naar het Nederlands
Valentijsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |