Recent bemerk ik dat bijna al mijn favoriete producten uit de supermarkt extreem van samenstelling veranderen...
En dan bedoel ik zeker niet ten goede.
Het begon (dat ik het merkte) met Bona margarine, die opeens in een ranzig stinkend soort kogellagervet veranderde.
Kort daarop at ik het bekende raket waterijsje. Dit is dus volledig verworden tot een smaakloos, niet zoet, smerig rot ijsje.
Mijn Favo Mayo veranderde ook al tot een oneetbaar shitproduct.
Vandaag poogde ik mijn favo frieten uit de diepvries te pakken, heeft dat spul ook al een gedaantewisseling ondergaan...
Nu gebakken in zonnebloemolie, tig procent minder vet, hele nieuwe verpakking etc.
Niet te pruimen wederom.
Het viel mij op dat al deze producten plots een klein wazig keurmerk dragen genaamd "ik kies bewust"
Het blijkt dus dat deze club/stichting bij alle voedselproducenten aan het hameren is op zogenaamd gezondere producten... minder vet, minder suiker etc.
Of een consument daarop zit te wachten vraagt deze linkse bemoeimaffia maar even niet.
De producten veranderen achter elkaar in smerige rotproducten waaraan ik mijn geld niet eens wil spenderen.
Ga je kijken op de website van die stiekeme aso-club, blijkt deze vol te zitten met lui van de UVA...
De linkste aller linke universiteiten.
Linkse maffia zit dus ongevraagd/ongewenst aan mijn eten te sleutelen en maakt het oneetbaar.
Ik had het al niet op links, maar deze zaken maken het ondraaglijk.
Ik haat linksmensen.
Mijn inkopen ga ik vanaf nu alleen nog maar in Duitsland doen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."