quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
STEM WILDRES HIJ ZAL SALLES VERANSDER
Klopt, spreek het woord rechts een uit. Wordt je aggressief van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zichzelf 'rechts' noemen zijn altijd boos en bang
Daar maak je de fout. Ik zeg alleen dat het zure mensen zijn. Als je gaat kijken in het Ziekelijk Doorgeslagen Linksmensen topic kun je zien wat huilie huilie doen is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:22 schreef pervertedhermit het volgende:
En daar open je een topic over. Jij bent de zure huilie. En nee ik ben niet rechts.
Haha weer zo'n rechts rakker die het linkse gepeupel hier wat moet vertellen over hoe het moet. Zo is het in het echte leven ook; rechts de strategie, links de vuile handen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef DasApart het volgende:
Oja, het gaat in de OP over arme rechtsmensenDus niet de rijke klootzakken
Dankje tho_Omas voor het blootleggen van de missende informatie in het topik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golf MK V GTI (250 PK 2.0 TFSI)
VAGquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha weer zo'n rechts rakker die het linkse gepeupel hier wat moet vertellen over hoe het moet. Zo is het in het echte leven ook; rechts de strategie, links de vuile handen.
Verzonden vanuit mijn Q7 met hertenleren bekleding.
en mensen die zich links noemen douwen hun lul in een boom en laten zich vrijwillig beroven door onze lieve bruine medemensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zichzelf 'rechts' noemen zijn altijd boos en bang
Zou je eens moeten doen, niets fijner dat zaagsel op je ballen en splinters in je pik. Word je hard vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
en mensen die zich links noemen douwen hun lul in een boom en laten zich vrijwillig beroven door onze lieve bruine medemens
Nee dankje. Als ik dan zo'n cohen-kop krijg dan neuk ik liever geen bomenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:37 schreef DasApart het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, niets fijner dat zaagsel op je ballen en splinters in je pik. Word je hard van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |