En nog veel erger, hij vervangt de o's in z'n username met nullen. Dan ben je helemaal triest!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nee een wietblad als usericoon omdat je een keertje wiet hebt gerookt is stoer
ik heb ziek vaak geblowdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nee een wietblad als usericoon omdat je een keertje wiet hebt gerookt is stoer
Stoer man.quote:
hahahaha ja maar toen verveelde ik mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:50 schreef Eclaire84 het volgende:
poepsex met een jongen
Nog een pareltje van TS.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Braadworst. het volgende:
*kuch* *kuch*
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij ook rookt, drinkt en tuft.
Ik heb je namelijk
1) in het rokershok op school zien roken.
2) Je helemaal stoer zien doen tegen mij op msn, Dat je gaat 'zuipen tot je kruipt'
3) ik heb je vaak genoeg op straat zien tuffen.
Jaah mensen, ik ken hem irl
kan je niet lezen ofzo ik zeg toch dat ik het zelf ook doe maar bij die 12-jarigen niet kan uitstaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Braadworst. het volgende:
*kuch* *kuch*
Ik heb je namelijk
2) Je helemaal stoer zien doen tegen mij op msn, Dat je gaat 'zuipen tot je kruipt'
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Braadworst. het volgende:
*kuch* *kuch*
Ik heb je namelijk
quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
kan je niet lezen ofzo ik zeg toch dat ik het zelf ook doe maar bij die 12-jarigen niet kan uitstaan
Jah natuurlijk snel de Op editten heaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
kan je niet lezen ofzo ik zeg toch dat ik het zelf ook doe maar bij die 12-jarigen niet kan uitstaan
whahahahaha ik heb niets veranderdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef Braadworst. het volgende:
[..]
Jah natuurlijk snel de Op editten hea
@ 2e regel van mijn post.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
whahahahaha ik heb niets veranderd
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:50 schreef Eclaire84 het volgende:
poepsex met een jongen
Nog een pareltje van TS.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:51 schreef Braadworst. het volgende:
*kuch* *kuch*
Ik heb je namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |