Correct. Als Hitler de oorlog had gewonnen dan was meneer met zijn scheve bek al lang gewurgd met zijn navelstreng. Nu kunnen we alleen maar hopen op een autobrand of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
Dus mensen met een afwijkend uiterlijk vind jij minderwaardig?
Jij bent zeker fotomodel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Correct. Als Hitler de oorlog had gewonnen dan was meneer met zijn scheve bek al lang gewurgd met zijn navelstreng. Nu kunnen we alleen maar hopen op een autobrand of iets dergelijks.
Zelfs Sunchaser?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In vergelijking met jan jaap is iedereen een fotomodel.
hihiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is blijkbaar in om Paul de Leeuw af te branden maar nog niet zo lang geleden was hij zonder concurrentie de populairste presentator van dit land.
Minderwaardigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
Dus mensen met een afwijkend uiterlijk vind jij minderwaardig?
Dat was voor Yvon Jaspers, die nu de beste presentator isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is blijkbaar in om Paul de Leeuw af te branden maar nog niet zo lang geleden was hij zonder concurrentie de populairste presentator van dit land.
ja maar Yvon is dan toch wel een heel groot prestentatietalentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Dat was voor Yvon Jaspers, die nu de beste presentator is
Even serieus: ik denk omdat mensen BN-ers willen zien, en dat zijn er maar een stuk over 100quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Minderwaardig
Ik snap best wel dat dit soort figuren op TV willen komen... Ik snap alleen niet waarom het daadwerkelijk gebeurd.
Als ik ga solliciteren als boekhouder en ik kan niet tot 10 tellen, krijg ik de baan waarschijnlijk niet.
Waarom worden deze talentloze trollen dan telkens de spotlight ingeschoven waar ze ook nog eens royaal gecompenseerd voor worden?
mss gaat het in hun baan niet zozeer om uiterlijk maar om charismsa en uitstraling. (vooral dat eerste)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:20 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Minderwaardig
Ik snap best wel dat dit soort figuren op TV willen komen... Ik snap alleen niet waarom het daadwerkelijk gebeurd.
Als ik ga solliciteren als boekhouder en ik kan niet tot 10 tellen, krijg ik de baan waarschijnlijk niet.
Waarom worden deze talentloze trollen dan telkens de spotlight ingeschoven waar ze ook nog eens royaal gecompenseerd voor worden?
Helaas hebben de meeste presentatoren dan weer het charisma van een dood paardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:22 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mss gaat het in hun baan niet zozeer om uiterlijk maar om charismsa en uitstraling. (vooral dat eerste)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |