Altijd een terechte klacht maar die chinezen man, die chinezen. Buitenom het feit dat ze de wereld overnemen heb ik ze gewoon nodig om mijn halffabrikaten te voltooien.quote:
En waarom niet met achternaam? Dat is minstens net zo irritant, zo heb ik denk ik 5 mensen onder de naam "Henry" in m'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef amenth het volgende:
Ik heet gewoon netjes Serdar op msn geen verdere poespas
Turken zijn in de minderheid in Nederland..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Arguru het volgende:
[..]
En waarom niet met achternaam? Dat is minstens net zo irritant, zo heb ik denk ik 5 mensen onder de naam "Henry" in m'n telefoon staan.
Maakt toch niet uit? Er zal echt wel meer als één Serdar in Nederland lopen, sterker nog ik volg colleges met een Serdar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef amenth het volgende:
[..]
Turken zijn in de minderheid in Nederland..
Verplicht overwerken, komt niet vaak voor gelukkig maar zo eens in de 3 maanden is het weer raak. Ach, 't zijn weer vrije dagen / extra inkomsten zullen we dan maar zeggen. En het is altijd wel gezellig rond die tijd, en het bier smaakt altijd goed na afloop.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar ts hoezo ga je zoveel werken man. Je bent toch geen loonslaaf. Leef je leven man. Ga eens lekker naar een festival ofzo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je ziet gebruik ik iig hoofdletters;)
Ga je volgende week nou alweer naar de camping?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ga je volgende week nou alweer naar de camping?
henrydgquote:
Nah ik ga naar systema vechtkamp in Italie. Redelijk underground. De rus die het geeft is een underground figuur in de Systema beweging dus ik denk dat ik er wel wat van ga opsteken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ga je volgende week nou alweer naar de camping?
Leuk hoor vechtkampen; veel plezier met je kungfu hollywood moves in je reistijd had je beter echte technieken kunnen leren in de lokale gymquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah ik ga naar systema vechtkamp in Italie. Redelijk underground. De rus die het geeft is een underground figuur in de Systema beweging dus ik denk dat ik er wel wat van ga opsteken.
De camping zelf ken ik niet, kun je er meer over vertellen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
(H)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |