Altijd een terechte klacht maar die chinezen man, die chinezen. Buitenom het feit dat ze de wereld overnemen heb ik ze gewoon nodig om mijn halffabrikaten te voltooien.quote:
En waarom niet met achternaam? Dat is minstens net zo irritant, zo heb ik denk ik 5 mensen onder de naam "Henry" in m'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef amenth het volgende:
Ik heet gewoon netjes Serdar op msn geen verdere poespas
Turken zijn in de minderheid in Nederland..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Arguru het volgende:
[..]
En waarom niet met achternaam? Dat is minstens net zo irritant, zo heb ik denk ik 5 mensen onder de naam "Henry" in m'n telefoon staan.
Maakt toch niet uit? Er zal echt wel meer als één Serdar in Nederland lopen, sterker nog ik volg colleges met een Serdar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef amenth het volgende:
[..]
Turken zijn in de minderheid in Nederland..
Verplicht overwerken, komt niet vaak voor gelukkig maar zo eens in de 3 maanden is het weer raak. Ach, 't zijn weer vrije dagen / extra inkomsten zullen we dan maar zeggen. En het is altijd wel gezellig rond die tijd, en het bier smaakt altijd goed na afloop.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar ts hoezo ga je zoveel werken man. Je bent toch geen loonslaaf. Leef je leven man. Ga eens lekker naar een festival ofzo.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je ziet gebruik ik iig hoofdletters;)
Ga je volgende week nou alweer naar de camping?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ga je volgende week nou alweer naar de camping?
henrydgquote:
Nah ik ga naar systema vechtkamp in Italie. Redelijk underground. De rus die het geeft is een underground figuur in de Systema beweging dus ik denk dat ik er wel wat van ga opsteken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ga je volgende week nou alweer naar de camping?
Leuk hoor vechtkampen; veel plezier met je kungfu hollywood moves in je reistijd had je beter echte technieken kunnen leren in de lokale gymquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah ik ga naar systema vechtkamp in Italie. Redelijk underground. De rus die het geeft is een underground figuur in de Systema beweging dus ik denk dat ik er wel wat van ga opsteken.
De camping zelf ken ik niet, kun je er meer over vertellen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
(H)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe geen hollywood movesquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef amenth het volgende:
[..]
Leuk hoor vechtkampen; veel plezier met je kungfu hollywood moves in je reistijd had je beter echte technieken kunnen leren in de lokale gymals je keer 1 tege 1 wil moet je maar naar oosterbaan kome
Camping "de Vechtkamp"quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:14 schreef Michielos het volgende:
ik ben niet onder de indruk, waarschijnlijk ook niet nodig aangezien ik deze moves nooit zie in de gemiddelde strikeforce/UFC gevechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik doe geen hollywood movesEnige kung fu die ik uberhaupt doe is Wing Tsun en dat is alles behalve Hollywood (Wushu lijkt meer op hollywood kung fu).
En over je uitdaging. Je bent dood voordat je de grond raakt. Geen grap..
ziet er zo uit..
en als ik met je bezig ben ziet er zo uit:
Ik wist niet dat eye gauges en kantoorwapens allowed waren bij UFC?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ben niet onder de indruk, waarschijnlijk ook niet nodig aangezien ik deze moves nooit zie in de gemiddelde strikeforce/UFC gevechten wanneer kom je dan zou het knap vinden als jij als niet professioneel mij dood zou kunnen slaan
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:09 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Waarom hap je nou. Nu gaat dit hele topic naar de kenker.
Inclusief titel uiteraard.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef BlackLining het volgende:
Terechte klacht. Dat synct bij mij ook allemaal met m'n telefoon en ik wordt er knettergek van. Overigens geldt hetzelfde voor mensen die menen al hun doopnamen te moeten vermelden.
Michielos, het is Ramazan! Trap niet in zijn val!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ben niet onder de indruk, waarschijnlijk ook niet nodig aangezien ik deze moves nooit zie in de gemiddelde strikeforce/UFC gevechten wanneer kom je dan zou het knap vinden als jij als niet professioneel mij dood zou kunnen slaan
UFC is toch die sport voor dikke kerels die er uit zien als kampers? Geef mij dan ook maar liever Wing Tsunquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef amenth het volgende:
[..]
IDD!!! NU je het zegt! Het zou best wel eens Ramazan kunnen zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Michielos, het is Ramazan! Trap niet in zijn val!![]()
![]()
Ik heb inderdaad ook al zo een vermoeden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Michielos, het is Ramazan! Trap niet in zijn val!![]()
![]()
Lijkt me een leuke camping iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Camping "de Vechtkamp"
Onze landelijke camping is gelegen in het Noordoosten van Overijssel in de buurtschap Holtheme, op ongeveer 4 km van het stadje Gramsbergen en op een steenworp afstand van de rivier "De Vecht". De oppervlakte van de camping is ongeveer 2 hectare en biedt ruime schaduwrijke plaatsen. De grootte van een staanplaats is ongeveer 150 m2. Naast seizoensplaatsen voor caravans en stacaravans beschikt de camping over een twaalftal kampeerplaatsen. De camping is uitermate geschikt voor liefhebbers van rust en natuur. Ook zijn er voldoende mogelijkheden voor het ondernemen van activiteiten. De camping is een ideale uitvalsbasis voor grensoverschrijdende wandel- en fietstochten.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat biedt "De Vechtkamp" u:
• Ruimte, rust en gastvrijheid.
• Ruime schaduwrijke plaatsen van ongeveer 150 m2 en elektra.
• Goede sanitaire voorzieningen (begin 2006 wordt er een nieuw toilet- en douchegebouw geplaatst!).
• Voor de kleineren zijn enkele speeltoestellen aanwezig, zoals een zandbak, skelter en balance-bike.
• Huisdieren zijn toegestaan (na overleg).
• Er is een gezamenlijke ruimte, voorzien van leesmateriaal, spelletjes, informatie over de omgeving en fietsroutes.
• We kunnen bemiddelen in het huren van fietsen.
• Camping de Vechtkamp is lid van de VeKaBo.
• Er zijn voorzieningen voor het storten van afval en het legen van een chemisch toilet.
Nee, eigenlijk niet, ik ga liever naar de vechtkampen van Michielos.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Flammie het volgende:
Lijkt me een leuke camping iddAl eens geweest?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
• Ruimte, rust en gastvrijheid.
Discretie, geheimhouding, afzondering
• Ruime schaduwrijke plaatsen van ongeveer 150 m2 en elektra.
Kleine slaapcabines waar je op een houten vlonder slaapt voor optimale fysieke balans
• Goede sanitaire voorzieningen (begin 2006 wordt er een nieuw toilet- en douchegebouw geplaatst!).
Lijkt me duidelijk, ook vechtkampers hebben hun behoeftes
• Voor de kleineren zijn enkele speeltoestellen aanwezig, zoals een zandbak, skelter en balance-bike.
De volgende trainingsfaciliteiten zijn aanwezig: stormbaan, krachthonk, van die onmeunige bamboestokken waar je op moet balanceren, springtouw
• Huisdieren zijn toegestaan (na overleg).
Je mag je vechtmatties mee nemen
• Er is een gezamenlijke ruimte, voorzien van leesmateriaal, spelletjes, informatie over de omgeving en fietsroutes.
Er worden elke dag keiharde combattrainingen gegeven door geharde veteranen van alle disciplines![]()
• We kunnen bemiddelen in het huren van fietsen.
Er is geen weg terug
• Camping de Vechtkamp is lid van de VeKaBo.
VechtKampenBond dus
• Er zijn voorzieningen voor het storten van afval en het legen van een chemisch toilet.
Die zijn er niet
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah ik ga naar systema vechtkamp in Italie. Redelijk underground. De rus die het geeft is een underground figuur in de Systema beweging dus ik denk dat ik er wel wat van ga opsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |