Waar woon je dan? Tnxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef magicklady het volgende:
Je mag mijn fiets wel hebben!
Moet je alleen de band plakken
Hoezo kwijt? Hij hangt er toch nog? Bel de brandweer of leen een ladder en haal m uit die paal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die fiets ben ik voorlopig kwijt, wel aangifte gedaan bij de politie natuurlijk.
Ja doos, maar ik kan er toch momenteel niet mee fietsen. Bovendien gebruikte ik expres het woord "voorlopig" nog.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo kwijt? Hij hangt er toch nog? Bel de brandweer of leen een ladder en haal m uit die paal.
Doos????quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja doos, maar ik kan er toch momenteel niet mee fietsen. Bovendien gebruikte ik expres het woord "voorlopig" nog.
Doos inderdaad. Dat lees je dan weer welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doos????
Als jij niet kneuzig bent pak je een ladder en haal je je fiets van die paal af.
tip: ga naar huis en pak een ladder ja, ga weer terug naar de stad en haal je fiets daar weg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doos inderdaad. Dat lees je dan weer wel? En jij denkt dat ik altijd een ladder meeneem als ik naar de stad ga?
Dat is niet moeilijk, maar dan zit nog steeds de fiets vast aan het slot.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
tip: ga naar huis en pak een ladder ja, ga weer terug naar de stad en haal je fiets daar weg.
Is dat nou zo moeilijk kneusje?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, maar dan zit nog steeds de fiets vast aan het slot.
Sorry, ik liet mij gaan. De opwinding hè.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Mijn excuses. Maar noem me gdv nooit meer 'doos'.
![]()
Wat zei de politie toen je aangifte deed?
Haha ik zie je al lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doos inderdaad. Dat lees je dan weer wel? En jij denkt dat ik altijd een ladder meeneem als ik naar de stad ga?
Een foto maken omdat een één of andere kneus genaamd "appelsjap" mij anders misschien niet gelooft?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef appelsjap het volgende:
Zo nep dit weer he. Maak dan een facking foto, een nokia van 8 jaar geleden heeft een camera erop zitten.
Dit is toch 100% onwaar. Never ever geloof ik dit. Maak anders een foto van je aangifte, oh wacht, dat kan niet want het is niet gebeurdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een foto maken omdat een één of andere kneus genaamd "appelsjap" mij anders misschien niet gelooft?
Haha oke nou jongens het is niet gebeurd haha appelsjap zegt namelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit is toch 100% onwaar. Never ever geloof ik dit. Maak anders een foto van je aangifte, oh wacht, dat kan niet want het is niet gebeurd
hij zegt namelijk wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haha oke nou jongens het is niet gebeurd haha appelsjap zegt namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |