Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze had het kenteken genoteerd en het knulletje reed op zijn eigen brommer dus dat was niet zo moeilijk.
Ik ben echt blij dat ik niet zo verbitterd denk als jij.
Ach gut, het jong is nog achterlijk ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze had het kenteken genoteerd en het knulletje reed op zijn eigen brommer dus dat was niet zo moeilijk.
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach gut, het jong is nog achterlijk ook.
Denk je dat echt? Wow, hoe naiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.
Als Bep het lef heeft om achter de dader aan te rennen en het kenteken te noteren dan zal de politie daar ook echt wel wat mee doen.
Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?quote:
Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.quote:
Bep klinkt ook behoorlijk links.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Volgens de statistieken zijn allochtonen vaker slachtoffer van criminaliteit dan autochtonen......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Smerige racisten ook dat scootertuig!
Ze pakken alleen Nederlanders.
Ik zie er als een turk uit dus mij vallen ze nooit lastig, ik geef ze altijd een boksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Smerige racisten ook dat scootertuig!
Ze pakken alleen Nederlanders.
Nog NOOIT gehoord dat een Marokkaan een Marokkaan overvalt.
Dat hoort schijnbaar niet.
Waar kan ik aangifte doen?
Ach laat maar, ik stem Wilders.
Misschien dat dan dit tuig dan ooit de bak in draait ipv een knuffel en subsidie te krijgen.
Henk en Ingrid mogen ook hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Bep klinkt ook behoorlijk links.
Dan doen ze wel alles!
http://www.infopolitie.nl(...)f=69&t=29007&start=0quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Ik begrijp wel wat je wilt zeggen. Helaas is het niet zo dat de politie, zelfs met hard bewijsmateriaal, meteen achter de daders aan gaat. Laat staan dat het OM een hoge straf eist en dat ze veroordeeld worden. Maar omdat het hier om Femke Halsema gaat komt de politie wel ineens in actie, en zal het OM ook wel de maximale straf eisen en de rechter deze ook opleggen. Want dat is het hypocriete meten met twee maten: voor sommigen in dit land kan alles, en voor heel veel meer mensen kan maar heel weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.
Als Bep het lef heeft om achter de dader aan te rennen en het kenteken te noteren dan zal de politie daar ook echt wel wat mee doen.
Het is gewoon naief om te denken dat Femke Halsema geen voorkeursbehandeling zou krijgen. Heeft niks met verbittering te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.
De politie had alles kant en klaar en hoefde nog maar aan te bellen om dat gastje op te pakken.
Wat ik al zei: ik ben blij dat ik niet zo verbitterd ben en mij de calimero-houding niet heb aangemeten. Als jullie uit de puberteit zijn komt dat bij jullie ook nog wel.
?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef --shinobi-- het volgende:
[..]
Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |