Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze had het kenteken genoteerd en het knulletje reed op zijn eigen brommer dus dat was niet zo moeilijk.
Ik ben echt blij dat ik niet zo verbitterd denk als jij.
Ach gut, het jong is nog achterlijk ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze had het kenteken genoteerd en het knulletje reed op zijn eigen brommer dus dat was niet zo moeilijk.
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ach gut, het jong is nog achterlijk ook.
Denk je dat echt? Wow, hoe naiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.
Als Bep het lef heeft om achter de dader aan te rennen en het kenteken te noteren dan zal de politie daar ook echt wel wat mee doen.
Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?quote:
Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.quote:
Bep klinkt ook behoorlijk links.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Volgens de statistieken zijn allochtonen vaker slachtoffer van criminaliteit dan autochtonen......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Smerige racisten ook dat scootertuig!
Ze pakken alleen Nederlanders.
Ik zie er als een turk uit dus mij vallen ze nooit lastig, ik geef ze altijd een boksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Nog NOOIT gehoord dat een Marokkaan een Marokkaan overvalt.
Dat hoort schijnbaar niet.
Waar kan ik aangifte doen?
Ach laat maar, ik stem Wilders.
Misschien dat dan dit tuig dan ooit de bak in draait ipv een knuffel en subsidie te krijgen.
Henk en Ingrid mogen ook hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Bep klinkt ook behoorlijk links.
Dan doen ze wel alles!
http://www.infopolitie.nl(...)f=69&t=29007&start=0quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Ik begrijp wel wat je wilt zeggen. Helaas is het niet zo dat de politie, zelfs met hard bewijsmateriaal, meteen achter de daders aan gaat. Laat staan dat het OM een hoge straf eist en dat ze veroordeeld worden. Maar omdat het hier om Femke Halsema gaat komt de politie wel ineens in actie, en zal het OM ook wel de maximale straf eisen en de rechter deze ook opleggen. Want dat is het hypocriete meten met twee maten: voor sommigen in dit land kan alles, en voor heel veel meer mensen kan maar heel weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.
Als Bep het lef heeft om achter de dader aan te rennen en het kenteken te noteren dan zal de politie daar ook echt wel wat mee doen.
Het is gewoon naief om te denken dat Femke Halsema geen voorkeursbehandeling zou krijgen. Heeft niks met verbittering te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.
De politie had alles kant en klaar en hoefde nog maar aan te bellen om dat gastje op te pakken.
Wat ik al zei: ik ben blij dat ik niet zo verbitterd ben en mij de calimero-houding niet heb aangemeten. Als jullie uit de puberteit zijn komt dat bij jullie ook nog wel.
?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef --shinobi-- het volgende:
[..]
Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.
Is niet nodig, dat doet het scootertuig zelf al. En zelfs zonder reiki. Goed van me he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef --shinobi-- het volgende:
[..]
Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.
Woehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de statistieken zijn allochtonen vaker slachtoffer van criminaliteit dan autochtonen......
Ah, u is een allochtone relkloon. Noted.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de statistieken zijn allochtonen vaker slachtoffer van criminaliteit dan autochtonen......
We hebben in dit land idd te maken met een afschuwelijke en onbenoemde klassenjustitie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon naief om te denken dat Femke Halsema geen voorkeursbehandeling zou krijgen. Heeft niks met verbittering te maken.
Dat dat voor de verandering is, is inderdaad niet goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Tocadisco het volgende:
Nou wordt er voor de verandering eens snel iemand opgepakt en dan is het nog niet goed
Wat is een punani?quote:
Een paar jaar geleden stelden de cijfers dat allochtonen inderdaad vaker slachtoffer werden van een misdrijf dan autochtonen.. Relatief gezien pleegden ze ook vaker misdrijven, dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, u is een allochtone relkloon. Noted.
Ik ben 100% anti-Wilders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
vrouwelijk geslachtsdeel.quote:
poesje, vagina, kutje, kano, scheur, mossel, pruim......quote:
nee ,ik had naam adres en 06 na molestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Woehahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Waar ben jij door geraakt tegen je hoofd?
Helm van M-scootertuig?
Allochtonen vaker slachtoffer van misdrijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, u is een allochtone relkloon. Noted.
Dit tuig kun je alleen wat uit krijgen met NL-politie oneigen methoden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:44 schreef Pharkus het volgende:
Wel opgepakt, maar de meeste zooi is toch verdwenen... Goed speurwerk!
Allemaal zeer trieste situaties, maar ik zie geen overvallen in het lijstje staan. Op de eerste na waar het blijkbaar het zoveelste geval is van de falende politie ICT.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.infopolitie.nl(...)f=69&t=29007&start=0
http://shginfo.nl/praat-m(...)tie_doet_niets_29881
http://www.vwforum.nl/ges(...)28-xx-pl-t91646.html
http://kassa.vara.nl/vraa(...)/doorrijder-gezocht/
Wil je nog meer voorbeelden van mensen die met een kluitje het riet in zijn gestuurd met het kenteken in de hand, of geloof je het nu wel, makker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
Hoe weet jij dat? Jij bent niet zo slim ofwel, hard straffen heeft geen enkele zin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat werkt bij dit tuig.
Ik moest er best om lachen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Allochtonen vaker slachtoffer van misdrijven
Allochtonen zijn vaker slachtoffer van misdrijven dan autochtonen, Marokkaanse allochtonen ergeren zich minder snel aan overlast dan Turkse allochtonen en de relatie van allochtone burgers met overheidsdiensten is voor verbetering vatbaar. Dat zijn enkele conclusies van Meer kleur op straat. Veiligheid en Diversiteit in België en Nederland, een uitgave van het Steunpunt Gelijkekansenbeleid.
http://www.apache.be/2010(...)ffer-van-misdrijven/
Case closed
Ik denk van wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij bent niet zo slim ofwel, hard straffen heeft geen enkele zin.
Dat is België, geen Nederland. Kom even met een bron voor Nederland svp.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
http://www.apache.be/2010(...)ffer-van-misdrijven/
Case closed
Jawel, kijk maar naar Japan. Die straffen kankerhard mattie en daar is de criminaliteit zeer laag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij bent niet zo slim ofwel, hard straffen heeft geen enkele zin.
Maakt het delict uit? Nee. Feit is en blijft dat de politie zelden in actie komt met een kenteken, behalve bij BN-ers of andersoortig VIP-volk. Case closed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allemaal zeer trieste situaties, maar ik zie geen overvallen in het lijstje staan. Op de eerste na waar het blijkbaar het zoveelste geval is van de falende politie ICT.
Ik zou dat smerige door links geroofde belastinggeld van hardwerkende burgers niet eens willen.quote:
Het is Belgie en Nederland, dat had ik zelfs nog even vet gemaakt voor je. Ik ben te beroerd om verder te kijken dan de eerste pagina met google-resultaten. Maar zulke onderzoeken bestaan ook voor enkel NL met dezelfde conclusie, en dat weet ik zeker want ik heb ze vorige week nog op mn bureau gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is België, geen Nederland. Kom even met een bron voor Nederland svp.
Ga weg met je linkse onwaarheden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is Belgie en Nederland, dat had ik zelfs nog even vet gemaakt voor je. Ik ben te beroerd om verder te kijken dan de eerste pagina met google-resultaten. Maar zulke onderzoeken bestaan ook voor enkel NL met dezelfde conclusie, en dat weet ik zeker want ik heb ze vorige week nog op mn bureau gehad.
Niet bij dit soort overvallen in grote steden, want die staan hoger op de prioriteitenlijst van politie dan menig ander misdrijf. Zeker overvallen met dit soort info die relatief snel op te lossen zijn daardoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt het delict uit? Nee. Feit is en blijft dat de politie zelden in actie komt met een kenteken, behalve bij BN-ers of andersoortig VIP-volk. Case closed.
Dan zou ik je eigen artikel nog maar even doorlezen, want het onderzoek heeft men gedaan in antwerpen, Genk En Gent, de laatste keer dat ik keek lagen die steden toch echt in België.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is Belgie en Nederland, dat had ik zelfs nog even vet gemaakt voor je. Ik ben te beroerd om verder te kijken dan de eerste pagina met google-resultaten. Maar zulke onderzoeken bestaan ook voor enkel NL met dezelfde conclusie, en dat weet ik zeker want ik heb ze vorige week nog op mn bureau gehad.
Blame it on the ICTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Allemaal zeer trieste situaties, maar ik zie geen overvallen in het lijstje staan. Op de eerste na waar het blijkbaar het zoveelste geval is van de falende politie ICT.
Nou, ook van de eerste google-pagina dan: http://www.uu.nl/NL/Actue(...)ercriminaliteit.aspxquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigen artikel nog maar even doorlezen, want het onderzoek heeft men gedaan in antwerpen, Genk En Gent, de laatste keer dat ik keek lagen die steden toch echt in België.
Hey, dat het politieapparaat een logge, onefficiente machine is geworden hoef je mij niet te vertellen. Maar ik durf te betwijfelen of de voormalige veldwachters Bromsnorren nog wat te vertellen zouden hebben in de moderne tijd. Het is geen 1951 meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Blame it on the ICT
de wijkagent had hier vroeger geeneens een typemachine.
een slag voor je harses of de lat kon je krijgen ,en ook hij moest zich verantwoorden
maar dan had jij hem al te pakken .
In zijn eentje op het fietsje ,nu met twee in een dikke bak en de kachel op VOL.
ja zo kweek je respect .
Pleurt lekker op!
Hou nou eens op met onzin praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, dat het politieapparaat een logge, onefficiente machine is geworden hoef je mij niet te vertellen. Maar ik durf te betwijfelen of de voormalige veldwachters Bromsnorren nog wat te vertellen zouden hebben in de moderne tijd. Het is geen 1951 meer.
Wat heeft Wilders hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben 100% anti-Wilders.
Maar het is echt niet zo dat je altijd meteen aangifte kan of mag doen. Soms moet je daar dagen op wachten voordat de politie tijd heeft...
Nou, in deze maatschappij gelden inderdaad regels. Wat mij stoort is dat die voor sommige personen meer gelden dan voor anderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
TS is iemand die altijd volgens de regels wil leven..
Kanoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
poesje, vagina, kutje, kano, scheur, mossel, pruim......
Oud Indiegangersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, dat het politieapparaat een logge, onefficiente machine is geworden hoef je mij niet te vertellen. Maar ik durf te betwijfelen of de voormalige veldwachters Bromsnorren nog wat te vertellen zouden hebben in de moderne tijd. Het is geen 1951 meer.
Ja, en als de ME losgaat op wat blanke kindertjes is het land te klein. Hou toch op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hou nou eens op met onzin praten.
Wanneer jij als crimineel weet dat je klappen gaat krijgen van de politie ben je wel effe wat voorzichtiger en respectvoller naar de politie.
Het softe beleid van de politie past geheel niet bij de afgehardheid van onze criminelen.
Ik zeg keihard meppen dat tuig en vooral dagelijks hinderlijk stalken.
Ik ben benieuwd naar de reactie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.infopolitie.nl(...)f=69&t=29007&start=0
http://shginfo.nl/praat-m(...)tie_doet_niets_29881
http://www.vwforum.nl/ges(...)28-xx-pl-t91646.html
http://kassa.vara.nl/vraa(...)/doorrijder-gezocht/
Wil je nog meer voorbeelden van mensen die met een kluitje het riet in zijn gestuurd met het kenteken in de hand, of geloof je het nu wel, makker?
En aan de keukentafel bij je ouders .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hou nou eens op met onzin praten.
Wanneer jij als crimineel weet dat je klappen gaat krijgen van de politie ben je wel effe wat voorzichtiger en respectvoller naar de politie.
Het softe beleid van de politie past geheel niet bij de afgehardheid van onze criminelen.
Ik zeg keihard meppen dat tuig en vooral dagelijks hinderlijk stalken.
Ik krijg een access deniedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef zeeeend het volgende:
[..]
http://images.uncyc.org/n(...)px-Femke-halsema.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wat dat betreft dieptriest met de motivatie en mentaliteit van het politiekorps. Niet alleen de mentaliteit van veel agenten, maar ook het feit dat ze met systemen moeten werken die in 1991 al niet meer konden helpt flink mee. (Maar ja, we moeten nou eenmaal bezuinigen op politie en investeren in dierenpolitie).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Oud Indiegangers
Denk als je oud afghanistan/Irak/Bosnie gangers een pet opzette ,dat het er heel anders uit zou zien dan het ongemotiveerde (de goede erbuiten gelaten ) wat er nu rondloopt .
Ik heb een aantal jaar op een bureau rondgelopen ,met die instelling hoef je niet in het bedrijfsleven aan te komen .
Voor mij is het land nie te klein dan..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en als de ME losgaat op wat blanke kindertjes is het land te klein. Hou toch op.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Voor mij is het land nie te klein dan..
Als die blanke kindertjes het politiebevel "weggaan, nu!" negeren, dan verdienen ze een goede tik met de lange lat.
Bovendien zijn die studenten ook op zoek naar de grenzen van hoe ver ze kunnen gaan.
Nou, zover dus dat je echt een paar klappen krijgt.
Daarbovenop zitten er tussen die studenten nogal wat links krakertuig dat het hele land door reist voor een dergelijk verzetje.
Die verdienen het uiteraard helemaal in elkaar gerost te worden!http://fooyoh.com/car_video/watch/42Hf7o-7ONA
verzachtende omstandigheden zijn mooi,maar als je het niet naar je zin heb moet je wat anders gaan doen .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft dieptriest met de motivatie en mentaliteit van het politiekorps. Niet alleen de mentaliteit van veel agenten, maar ook het feit dat ze met systemen moeten werken die in 1991 al niet meer konden helpt flink mee. (Maar ja, we moeten nou eenmaal bezuinigen op politie en investeren in dierenpolitie).
Dat soort dingen waren niet bedoelt als argumentatie voor slechte motivatie. Meer als andere factoren die de politie een onefficiente organisatie maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef zeeeend het volgende:
[..]
verzachtende omstandigheden zijn mooi,maar als je het niet naar je zin heb moet je wat anders gaan doen .
Ik verdiende er te weinig ,doei .
En ik ben ook zat weg gegaan als de werkzaamheden me niet lagen ,maar niet blijven hangen voor ??? de hypotheek of zo ?
je verkoopt jezelf voor een bepaald bedrag ,je weet wat er van je verlangt word .
Klopt het niet moet je opslag vragen of ontslag nemen .
Simpel
Ik kan je vertellen, ik heb dat al eens gezien. Zo gauw iemand genoeg drugs op heeft gaat dat vanzelf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Misschien dat dan dit tuig dan ooit de bak in draait ipv een knuffel en subsidie te krijgen.
Kijk maar uit dat ze je smileys niet afpakken, dan heb je nl. helemaal geen verweer meer.quote:
getverquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef zeeeend het volgende:
[..]
http://www.pim-fortuyn.nl/femke_getver.jpg
Lekker toch?quote:
Toevallig vandaag nog in het Ad. Marokkaans gezin pest ander Marokkaans gezin weg uit de buurt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Hee, Ad Marokkaans. Die ken ik toevallig, die woont hier in de buurt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Toevallig vandaag nog in het Ad. Marokkaans gezin pest ander Marokkaans gezin weg uit de buurt.
Ha, nou jij weer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Ach ja dat "tuig" ook, dat denkt dat ze de wereld hebben gezien omdat ze ooit op vakantie zijn geweest naar Barcelona en daar liepen wat Marokkanen rond. Laat ze maar op Wilders stemmen,die idioten.quote:
En daar istie weer met pro links geneuzel...quote:
Klopt, de rest van de marokkanen zit hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ach ja dat "tuig" ook, dat denkt dat ze de wereld hebben gezien omdat ze ooit op vakantie zijn geweest naar Barcelona en daar liepen wat Marokkanen rond. Laat ze maar op Wilders stemmen,die idioten.
En daar is die kankermongool weer met z'n pro Wilders poep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar istie weer met pro links geneuzel...
Zolang mijn woonomgeving wordt verziekt door die door jou zo geliefde marokjes etc zal ik blijven strijden tegen de overlast die die groep veroorzaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
En daar is die kankermongool weer met z'n pro Wilders poep.
Oh, en daar in Marokko is het nu volledig leeg volgens jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, de rest van de marokkanen zit hier
Waarom moeten die woorden nu weer samen in een zin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
En daar is die kankermongool weer met z'n pro Wilders poep.
"Door jou zo geliefde marokjes"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang mijn woonomgeving wordt verziekt door die door jou zo geliefde marokjes etc zal ik blijven strijden tegen de overlast die die groep veroorzaakt.
Waarom zou je in hemelsnaam op vrijdagmiddag vuurwerk afsteken?
Waarom moet je continu schreeuwen tegen alles en iedereen?
Opsodemieteren met die lui.
Vuilnis is, het meer niet.
Dat vuurwerk hé?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang mijn woonomgeving wordt verziekt door die door jou zo geliefde marokjes etc zal ik blijven strijden tegen de overlast die die groep veroorzaakt.
Waarom zou je in hemelsnaam op vrijdagmiddag vuurwerk afsteken?
Waarom moet je continu schreeuwen tegen alles en iedereen?
Opsodemieteren met die lui.
Vuilnis is, het meer niet.
Je mist het sarcasme in mijn postquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Oh, en daar in Marokko is het nu volledig leeg volgens jou?
Dan zou ik het meteen koloniseren.
Het allochtone tuig in dit land schreeuwt niet alleen hoor?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat vuurwerk hé?
Daar komen al jouw blanke Nederlandse vrienden al jaren voor over de grens met Belgie om het illegaal te kopen.
Verder: "ze schreeuwen"! Oh mijn god zeg, een paar pubers schreeuwen. Nu gaat echt de hele wereld ten onder. Wat een verschrikking zeg, dat schreeuwen. Wat een "vuilnis".
Kan je nu werkelijk niets anders dan een onnozele smilie plaatsen zodra je sommige namen voorbij ziet komen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Michielos het volgende:
Skattebaut & Vogeltjesdans:___ !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |