abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92957585
Vandaag in een artikel op nu.nl: Femke Halsema overvallen door scootertuig. Dat is natuurlijk niet leuk voor haar, maar wat ik wel leuk vind is dat die "knuffel het tuig" schreeuwende ex-politica nu zelf eens het slachtoffer is geworden en zelf eens mag voelen hoe het is om geconfronteerd te worden met dergelijk tuig. (Wat jammer dat een antiklacht niet meer mag.) Het is dat ze met haar fiets ( :') ) was, anders had ze haar Prius vast wel in de achteruit gezet.

Wat mij verder opvalt is het volgende.

1) Het tuig is diezelfde avond nog opgepakt door de politie. Nu kan het opeens wel, als het om een linkse politica gaat wordt ineens wel alles op alles gezet om de daders in de kraag te vatten. Als Jan met de pet aangifte gaat doen mag hij blij zijn als een vermoeide obesitas eenstreper met zijn dikke worstenvingers eens onder luid gezucht het proces verbaal wil intikken.

2) Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_92957612
Eens met de TS.
pi_92957642
Terecgetekalcaht
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:24:12 #4
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92957651
Eens.
pi_92957652
terechte klacht, slotje denk ik.
pi_92957664
Ze had het kenteken genoteerd en het knulletje reed op zijn eigen brommer dus dat was niet zo moeilijk.

Ik ben echt blij dat ik niet zo verbitterd denk als jij.
pi_92957676
Eens, slotje
Helder als blu-ray.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:26:07 #8
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_92957713
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze had het kenteken genoteerd en het knulletje reed op zijn eigen brommer dus dat was niet zo moeilijk.

Ik ben echt blij dat ik niet zo verbitterd denk als jij.
Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:26:41 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_92957734
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ach gut, het jong is nog achterlijk ook.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:27:20 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_92957755
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.

Als Bep het lef heeft om achter de dader aan te rennen en het kenteken te noteren dan zal de politie daar ook echt wel wat mee doen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:27:30 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_92957760
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ach gut, het jong is nog achterlijk ook.
Dat sowieso
pi_92957775
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja hoor. Denk jij nou écht dat het gek is dat de politie hem gepakt heeft als ze een kenteken en adres van de dader hebben.

Als Bep het lef heeft om achter de dader aan te rennen en het kenteken te noteren dan zal de politie daar ook echt wel wat mee doen.
Denk je dat echt? Wow, hoe naief :D
pi_92957817
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_92957824
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:30:46 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_92957865
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.
De politie had alles kant en klaar en hoefde nog maar aan te bellen om dat gastje op te pakken.
Wat ik al zei: ik ben blij dat ik niet zo verbitterd ben en mij de calimero-houding niet heb aangemeten. Als jullie uit de puberteit zijn komt dat bij jullie ook nog wel. :*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:30:50 #16
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_92957866
Smerige racisten ook dat scootertuig!
Ze pakken alleen Nederlanders.

Nog NOOIT gehoord dat een Marokkaan een Marokkaan overvalt.
Dat hoort schijnbaar niet.

Waar kan ik aangifte doen?

Ach laat maar, ik stem Wilders.
Misschien dat dan dit tuig dan ooit de bak in draait ipv een knuffel en subsidie te krijgen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:31:40 #17
195140 skattebaut
pi_92957889
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Bep klinkt ook behoorlijk links.
Dan doen ze wel alles!
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
pi_92957910
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:
Volgens de statistieken zijn allochtonen vaker slachtoffer van criminaliteit dan autochtonen......
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_92957920
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef skattebaut het volgende:

Nog NOOIT gehoord dat een Marokkaan een Marokkaan overvalt.
Dat hoort schijnbaar niet.

Waar kan ik aangifte doen?

Ach laat maar, ik stem Wilders.
Misschien dat dan dit tuig dan ooit de bak in draait ipv een knuffel en subsidie te krijgen.
Ik zie er als een turk uit dus mij vallen ze nooit lastig, ik geef ze altijd een boks :7
pi_92957921
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Bep klinkt ook behoorlijk links.
Dan doen ze wel alles!
Henk en Ingrid mogen ook hoor.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:33:08 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_92957934
In tegenstelling tot bijna alle andere politici, woont Halsema dan weliswaar aan een gracht, maar wel om de hoek bij het tuig wat haar overvalt, al jaren.

Denk dat Halsema dus beter doorheeft wat er op straat gebeurd dan een Rutte.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_92957935
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

http://www.infopolitie.nl(...)f=69&t=29007&start=0

http://shginfo.nl/praat-m(...)tie_doet_niets_29881

http://www.vwforum.nl/ges(...)28-xx-pl-t91646.html

http://kassa.vara.nl/vraa(...)/doorrijder-gezocht/

Wil je nog meer voorbeelden van mensen die met een kluitje het riet in zijn gestuurd met het kenteken in de hand, of geloof je het nu wel, makker?
pi_92957951
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je wilt zeggen. Helaas is het niet zo dat de politie, zelfs met hard bewijsmateriaal, meteen achter de daders aan gaat. Laat staan dat het OM een hoge straf eist en dat ze veroordeeld worden. Maar omdat het hier om Femke Halsema gaat komt de politie wel ineens in actie, en zal het OM ook wel de maximale straf eisen en de rechter deze ook opleggen. Want dat is het hypocriete meten met twee maten: voor sommigen in dit land kan alles, en voor heel veel meer mensen kan maar heel weinig.

Ik heb verder he-le-maal niets tegen marokkanen of wie dan ook, geloof me. (Wel tegen scootertuig van welke kant dan ook, en helaas is er van marokkaans scootertuig nogal veel.) Maar ik vind hoe de politiek, de politie en de media hiermee omgaan gewoon harstikke hypocriet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_92957967
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.
De politie had alles kant en klaar en hoefde nog maar aan te bellen om dat gastje op te pakken.
Wat ik al zei: ik ben blij dat ik niet zo verbitterd ben en mij de calimero-houding niet heb aangemeten. Als jullie uit de puberteit zijn komt dat bij jullie ook nog wel. :*
Het is gewoon naief om te denken dat Femke Halsema geen voorkeursbehandeling zou krijgen. Heeft niks met verbittering te maken.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:34:12 #25
195140 skattebaut
pi_92957974
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef --shinobi-- het volgende:

[..]

Wellicht kun jij je magische reiki-krachten gebruiken om alle Nederlanders van dit `feit` te doordringen.
?
Hij heeft gewoon gelijk.
De media is afschuwelijk links en willen daarom pertinent NIET dat de afkomst bekend wordt.
Stel je voor, je zou als media zomaar medeschuldig zijn aan stigmatisering van een bijna geheel criminele bevolkingsgroep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')