Ja die ja. Die was wel erg goed! Maar ik moest wel huilenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Pfff.
Je praat wel over Lord of War![]()
![]()
Onmogelijk. Die film sloeg allesquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je kunt altijd deze nog kijken. Zelfde concept alleen nog iets slechter.
Ik dacht eigenlijk dat jij haar hard ging laten komen. Tegenvaller.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
Is het weer `goed´ met je vriendje dan? Of kan ik nog een keer naar je toekomen?
Jij mag altijd langskomen lieve schat. Alleen... Ik zat net dat topic te lezen over scholiertjes enzo. Terechte klacht wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
Is het weer `goed´ met je vriendje dan? Of kan ik nog een keer naar je toekomen?
Rustig aan toch, dat komt heus nog wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat jij haar hard ging laten komen. Tegenvaller.
Jij loopt achterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij haar hard ging laten komen. Tegenvaller.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
's Avonds kijk ik vaak een filmpje met m'n wederhelft.
Waarom zit ze dan weer films te kijken met haar vriendje?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig aan toch, dat komt heus nog wel.
LEUGENSquote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij loopt achterdat had ie al gedaan, 5 minuten na het eerste topic
Haha, dankjewel! Jij hebt ook een terechte klacht, hoor, liefje.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jij mag altijd langskomen lieve schat. Alleen... Ik zat net dat topic te lezen over scholiertjes enzo. Terechte klacht wel.
Maar natuurlijk!quote:Maar wil je dan wel je pennen en verrekijker thuis laten?
hopelijk wordt dit niet weer een sc-topiek..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
ik moet morgen om 14:23 aankomen bij rotterdam alexandrium en mijn reis begint in utrecht cs hoelaat moet ik de trein pakken en op welk spoor moet ik opstappenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
Jij hebt het gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Waarom zit ze dan weer films te kijken met haar vriendje?
[..]
LEUGENS
Het beste is de Intercity van 13.47u. Vertrek van spoor 8 meen ik, kan ook 9 zijn. Goede treinreis!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik moet morgen om 14:23 aankomen bij rotterdam alexandrium en mijn reis begint in utrecht cs hoelaat moet ik de trein pakken en op welk spoor moet ik opstappen
Hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dankjewel! Jij hebt ook een terechte klacht, hoor, liefje.
[..]
Maar natuurlijk!
Een verrekijker heb ik niet eens, trouwens.
Klinkt wel heel slecht... Maar in die film gebeurt er ten minste nog ietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef pipojansen het volgende:
Mooi die gaan we even downloaden.
Ik spaar die meuk.
Heb nog eentje liggen waar je nekharen van overeind gaan staan.
Iets met een vrouw dat besluit ondergronds te gaan leven.
Vervolgens komt ze een mol tegen die denkt dat zij ook een mol is.
Omdat die mol dacht dat het een van hen is werd ze geaccepteerd.
Na jaren ondergronds geleefd te hebben en een kind met eerstgenoemde mol gekregen te hebben, besloot het kind op een dag in de tuin van een gefrustreerde makelaar mol-hopen te gaan maken.
Je raadt het dus al, het kind van haar raakt in een val en kwam niet meer thuis. Ze besloot weer bovengronds te gaan en toen ze het lijkje van haar kind vond nam ze wraak op een aparte manier.
Moet je maar even kijken want ik ga het einde natuurlijk niet verklappen.
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Haha![]()
En als het echt heeeeeeeel nodig moet, mag je best een pen van mij lenen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij hebt het gemist
How can you live with yourself???
En ik kan niet leven met mezelf. Ik ben namelijk al sinds het begin van 2011 depressief en suicidaal. Mijn enige hoop was socios die jou hard nam. Ik dacht: als hij haar kan fixen heb ik nog hoop in mijn zielige leven. Deze hoop is nu volledig verdwenen dankzij jou.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig aan toch, dat komt heus nog wel.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
En ik kan niet leven met mezelf. Ik ben namelijk al sinds het begin van 2011 depressief en suicidaal. Mijn enige hoop was socios die jou hard nam. Ik dacht: als hij haar kan fixen heb ik nog hoop in mijn zielige leven. Deze hoop is nu volledig verdwenen dankzij jou.Als je maar weet dat op mijn graf zal staan dat het jou schuld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |