Maar volgens de kwantumfysica kan ik zowel in Fryslan als in Amsterdam zijn op hetzelfde moment.quote:
Da's mooi klote voor je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar volgens de kwantumfysica kan ik zowel in Fryslan als in Amsterdam zijn op hetzelfde moment.
ga bomen knuffelen hippiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar volgens de kwantumfysica kan ik zowel in Fryslan als in Amsterdam zijn op hetzelfde moment.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwantumfysicaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
je kan toch ook niet op 2 plaatsen tegelijk zijn
onterechte klacht
Het is een video, je klikt gewoon op play. Dat groene rondje met die witte driehoek erin. Dan speelt er een film in het Engels (meeste was in het Russisch, maar ik heb een exemplaar in het Engels gevonden) die bijna 3 uur duurt. Na die 3 uur weet je wat kwantumfysica is en kan je je op 3 plekken tegelijkertijd bevinden.quote:
Kwantumfysica en kwantummechanica zijn exacte wetenschappen, het valt gewoon onder natuurkunde. Dus niet zweverigs of bomenknuffeligs aan, gewoon keiharde wetenschap.quote:
leRomein ownt Spartanen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef leRomein het volgende:
[..]
stroopdoosch wil de VOC-mentaliteit terug.
TS is een enge nerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ga bomen knuffelen hippie
Kwantumfysica en kwantummechanica zijn exacte wetenschappen, het valt gewoon onder natuurkunde. Dus niet zweverigs of bomenknuffeligs aan, gewoon keiharde wetenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |