Gastquote:
Zo, even een user door de shredder heenhalenquote:
Zo goedkoop he dit soort plaatjes altijd, je kan in plaats van Mac net zo goed iets anders invullen en dan blijft het even grappig (oftewel even triest)quote:
Vergeet Bonzi Buddy en de nieuwste smileys voor Hotmail niet! En de gratis computeropschoner die je in een willekeurige adverentie tegenkwam!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verder oneens, TS is zeker zo'n gozer die altijd 10 toolbars in IE had
Staat toch echt een mac rechtsboven in de fotoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo goedkoop he dit soort plaatjes altijd, je kan in plaats van Mac net zo goed iets anders invullen en dan blijft het even grappig (oftewel even triest)
Sowieso ben jij een nerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Verder: Potentieel Nerdtopic
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Darthness het volgende:
Topic zegt genoeg...
Ik heb een schijthekel aan Windows. Niet alleen omdat het barst van virussen (virusscanners me ass!) maar ook gewoon omdat het gewoon een operating system is die geschreven is door een stelletje retards die crack gebruiken. Ik heb sinds oktober de nieuwste mac pro (TS bereid zich alvast voor op de jeugd en windows-fanaten) en ik heb ik mis windows niet. Met cytrix speel ik mijn favoriete windows spellen zonder performance verlies en ik heb geen last van virussen of spontane blue screens...
Btw: de hoeveelste topic is dit over Windows?
FUCK DIT SHIT GEWOON!
quote:
Gebruik je nog Windows 95 of zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Darthness het volgende:
Topic zegt genoeg...
Ik heb een schijthekel aan Windows. Niet alleen omdat het barst van virussen (virusscanners me ass!) maar ook gewoon omdat het gewoon een operating system is die geschreven is door een stelletje retards die crack gebruiken. Ik heb sinds oktober de nieuwste mac pro (TS bereid zich alvast voor op de jeugd en windows-fanaten) en ik heb ik mis windows niet. Met cytrix speel ik mijn favoriete windows spellen zonder performance verlies en ik heb geen last van virussen of spontane blue screens...
Btw: de hoeveelste topic is dit over Windows?
FUCK DIT SHIT GEWOON!
IEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verder oneens, TS is zeker zo'n gozer die altijd 10 toolbars in IE had
Waarom zou je je zo ergeren aan iets op een computer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Darthness het volgende:
[..]
IEKan hier maar beter niks over zeggen. Krijg ik straks een ban vanwege me taalgebruik.
Omdat het kanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je je zo ergeren aan iets op een computer.
Wat jij rookt moet ik ook hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Gebruik je nog Windows 95 of zo
Sinds XP werkt het allemaal goed hoor
Nooit van fotoshop gehoord of dacht je dat die foto echt was in alle opzichtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Mini-Daddy het volgende:
[..]
Staat toch echt een mac rechtsboven in de foto
misschien dat dat kansloze plaatje in post 2 toch wel van toepassing was op jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Darthness het volgende:
[..]
Wat jij rookt moet ik ook hebben
Die wordt een BAN, schending op de privacy van Retorbrapi!!111!!!11!!!quote:
Hou niet zo van chocolade...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
misschien dat dat kansloze plaatje in post 2 toch wel van toepassing was op je![]()
Ik zeg altijd zo:quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zeg altijd zo:
Je klaagt meestal over Windows als je er simpelweg gewoon niet mee kan omgaan
Schijten doe ik ook gewoon in de toilet, kan ik ook prima mee omgaan. Klaag toch ook niet dat ik s'avonds een kwartier op de pot spendeer met de playboy terwijl ik aan het schijten ben???quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zeg altijd zo:
Je klaagt meestal over Windows als je er simpelweg gewoon niet mee kan omgaan
Welk punt probeer je te maken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Darthness het volgende:
[..]
Schijten doe ik ook gewoon in de toilet, kan ik ook prima mee omgaan. Klaag toch ook niet dat ik s'avonds een kwartier op de pot spendeer met de playboy terwijl ik aan het schijten ben???
Dat hij een viespeuk is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Welk punt probeer je te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |