Zegt iemand die zaterdags om 00:04 "THUIS" nog achter pc zit. HAUHAUHAUAH LOSER LOSER LOSERquote:Op zondag 30 januari 2011 00:04 schreef devl1nsect het volgende:
Hallo Marloes. Ben jij ook een autis en weet verder niet zo goed te reageren dus wat doe je zoal in dagelijks leven?
Ik concludeer dat jij vanuit de club op FOK! zit?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zegt iemand die zaterdags om 00:04 "THUIS" nog achter pc zit. HAUHAUHAUAH LOSER LOSER LOSER
Heel goed. Succes dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nee, bij iemand anders thuis. maar ik ga zo uit! chicks versieren!
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nee, bij iemand anders thuis. maar ik ga zo uit! chicks versieren! WoW'en, en mezelf aftrekken op een seksgesprek met een zichzelf eveneens afberende gast als Level 85 Priest die zich voordoet als 14-jarig smatje.
Of diepzeeduiken / ijsvissen. Die griet deed echt een rofl.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Krantenman het volgende:
Oh deze moet ik onthouden als verleidingstechniek, dammen of schaken?
Met andere woorden, mag ik hem er meteen inrammen of moet het met kleine stapjes gebeuren?
Ja, niets is beter dan leedvermaak.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:08 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Heel goed. Succes dan.
Open je morgen weer even een topic?
Neen, dit heb ik de afgelopen 3 dagen al gedaan. Vanavond ben ik een zolderkamernerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat een baas als jij niet uitgaat deze avond. Respect voor je diss.
En dat op DE AVOND, zonde.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Neen, dit heb ik de afgelopen 3 dagen al gedaan. Vanavond ben ik een zolderkamernerd.
Ja, je moet je kansen spreiden. Volgende week wel weer op de zaterdag. Vele players gaan vanavond al op oorlogspad, dus doe ik het (ook) op de andere dagenquote:
Vrijdag is ook al beter dan de zaterdag,...eigenlijk ik za meer iets voor 20-.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Donderdags uitgaan is veel beter mang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |