Jij slaat de plak ook wel eens mis hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vraag me constant af waarom KLB zich niet laat meten met andere faq's in een cognitieve beraadzame manier. Het is net alsof ik hier mijn klachten sta te uiten, waarbij de onderste stapel van de users de plak compleet mis schijnen te slaan. Dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Doe even normaal. Niemand zegt 'wieberen' tegen mij, omdat ik op een normale manier toegesproken wil worden. Het mag niet zo zijn dat wij onderdanig zijn tov de modsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij slaat de plak ook wel eens mis hoor.Meer wel dan niet zelfs. En nou vort.. kssst... wieberen.
Stop eens met je interessantdoenerij door een paar 'dure' woorden in je post te stoppen, want als er iets de plank misslaat zijn die het wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Doe even normaal. Niemand zegt 'wieberen' tegen mij, omdat ik op een normale manier toegesproken wil worden. Het mag niet zo zijn dat wij onderdanig zijn tov de mods
Toppie, en nu wieberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Doe even normaal. Niemand zegt 'wieberen' tegen mij, omdat ik op een normale manier toegesproken wil worden. Het mag niet zo zijn dat wij onderdanig zijn tov de mods
Opzouten met je baggerquote:
Bemoei je er eens even niet mee zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stop eens met je interessantdoenerij door een paar 'dure' woorden in je post te stoppen, want als er iets de plank misslaat zijn die het wel.
Uiteraard. Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Kan deze op slot?
Die kinderen in Afrika.
No problem.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Bedankt voor het melden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Bedankt voor het melden.
mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jezus, wat een kuttopic. Gaan ook wat notes vallen hier en daar, kleuters.
Dat leek me toch erg duidelijk.. Maar vooruit : Het topic lokt uit tot discriminatie. En warempel...quote:
ah okquote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat leek me toch erg duidelijk.. Maar vooruit : Het topic lokt uit tot discriminatie. En warempel...
Is weg.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:51 schreef skattebaut het volgende:
Hallo,
Kan iemand de misselijkmakende foto aan het einde van dit topic Woon hier niet meer graag. aub verwijderen?
rhett jij bent echt zielig man, toen ik net bij je was moest je er nog heel hard om lachen!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef MrSmile. het volgende:
Hatelijk
Gaat nergens op uit draaien, worden prive-gegevens gepost, kortom, slotje.
En die ch0c0l0c0 verdient een note, of een ban, als die al genoeg notes heeft.
Bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Fiets gestolen
Kan iemand deze lemming sluiten?
Ik heb een echte klacht en zit niet te wachten op dit soort waardeloze acties van mede-users
Ludo is er al geweest en heeft wellicht al e.a. verwijderd. Ik vind het allemaal wel meevallen verder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
Woon hier niet meer graag.
Is het aub mogelijk de puin te ruimen die mensen ongefundeerd achter lieten?
Was alleen nog maar wat slowchat. Het topic was sowieso al niet bepaald sterk. Ik zal het eens aan ONZ vragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef secondewijzer het volgende:
Opa, ik snap dat je Chicks die dammen verkiezen boven schaken niet klachtwaardig vindt, maar toch was het een redelijk vermakelijk topic. Misschien ideetje om deze naar ONZ te schoppen?
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Was alleen nog maar wat slowchat. Het topic was sowieso al niet bepaald sterk. Ik zal het eens aan ONZ vragen.
Ik zag het, bedankt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het topic is heropend in ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |