Ben dol op pen-en-papier programmeer tentamens op de uniquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef daruk het volgende:
Ik doe IT op het hbo, en mijn leraren zijn er nog steeds van overtuigd dat ik voor vakken als PHP en OOP schriftelijk tentamen moet doen.
slaat inderdaad nergens op, je gaat toch geen regels code eerst op papier schrijven...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ben dol op pen-en-papier programmeer tentamens op de uni
niet dus.
alsof ik buiten tentamens ooit nog een pen op papier zet
of ook maar ooit afleveren zonder de compiler er op zijn minst de grammaticafouten uit te laten halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef daruk het volgende:
[..]
slaat inderdaad nergens op, je gaat toch geen regels code eerst op papier schrijven...
Ik wilde daar vrijstelling voor maar ik had niet genoeg bewijs, dus ik vroeg die docent, geef me dan maar het tentamen dan fix ik het wel. TOen zei hij dat ik een attitude probleem hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef daruk het volgende:
Ik doe IT op het hbo, en mijn leraren zijn er nog steeds van overtuigd dat ik voor vakken als PHP en OOP schriftelijk tentamen moet doen.
en dan hebben veel IT'ers ook nog een waardeloos handschrift (ik niet)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
of ook maar ooit afleveren zonder de compiler er op zijn minst de grammaticafouten uit te laten halen
Ja maar het laatste gedeelte van de OP slaat natuurlijk nergens op, alsof jij er wat aan kan doen dat Blackboard er uit ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik wilde daar vrijstelling voor maar ik had niet genoeg bewijs, dus ik vroeg die docent, geef me dan maar het tentamen dan fix ik het wel. TOen zei hij dat ik een attitude probleem had.
Tevens on-topic...
Je zit voor jezelf op school, niet om bediend te worden.
Dat zeker niet, maar er is toch wel een support email adres mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het laatste gedeelte van de OP slaat natuurlijk nergens op, alsof jij er wat aan kan doen dat Blackboard er uit ligt.
Blackboard is sowieso faal...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar het laatste gedeelte van de OP slaat natuurlijk nergens op, alsof jij er wat aan kan doen dat Blackboard er uit ligt.
Precies, dus als ik iets in een postvak van een docent leg, is dat voor mij zelf genoeg. Die hoeft alleen maar even met zijn/haar dikke reet naar het postvak te wandelen. Weet hij/ze niet of hij/ze die dag wel op school is? Niet mijn probleem, dan laat je het digitaal aanleveren en open je het thuis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef A-mineur het volgende:
Je zit voor jezelf op school, niet om bediend te worden.
En dat heeft allemaal te maken met het veranderde klimaat in Nederland.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef john-x het volgende:
.........Het enige wat veel docenten doen is bezig zijn met hoe zichzelf maximaal in te dekken.
Dat valt wel mee. Ooit lessen pedagogiek gehad? Dan snap je het wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En dat heeft allemaal te maken met het veranderde klimaat in Nederland.
Triest maar waar.
Hier op de uni ook. Mag je lekker Java gaan neerpennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef daruk het volgende:
Leuk als je een hele set aan klassen meot makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Hier op de uni ook. Mag je lekker Java gaan neerpennen.
Echt fantastisch. En dan willen ze de hele officiële javadoc geneuzel erbij ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Leuk als je een hele set aan klassen meot maken
Iedereen heeft z'n eigen verantwoordelijkheid. Studenten, docenten, IT-personeel etc.. Wat ik nu vaak zie is echter dat bijna alle verantwoordelijken bij de student zelf worden gegooid. Ook zaken die eigenlijk niet bij de student liggen (zoals m'n blackboard-voorbeeld). Makkelijk voor het personeel, maar bij de studenten gaan het ten koste van de tijd die je in dingen kan steken waar je van leert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef Aalbers het volgende:
Het is altijd makkelijk om de ander de schuld te geven..
wat is er relevant aan dat de aarde over x miljard jaar wordt opgeslokt door de zonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Gewoon stoppen, iets anders doen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef daruk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |