Verklaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is simpel en begrijpt het niet helemaal.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is simpel en begrijpt het niet helemaal.
Je bent echt een hater.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef VBlom het volgende:
Ik vind dat echt zo'n inhoudsloze term he, haters. Het zegt alleen iets over de gebruiker ervan. Dat diegene niet in staat is voorbij de zeer, zeer kortzichtige blik te komen dat iemand met een andere mening gewoon een dom iemand is die iets zomaar haat. (haat nog wel)
Dat was mijn klacht. Dank u.
Hater = iemand die negatief commentaar heeft op het doen en laten van jezelf, in de breedste zin van het woord. Dat hoeft dus niet de letterlijke Van Dale-definitie te zijn, autistquote:
zeer, maar dan ook zeer terechte klacht. En goed verwoord.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef VBlom het volgende:
Ik vind dat echt zo'n inhoudsloze term he, haters. Het zegt alleen iets over de gebruiker ervan. Dat diegene niet in staat is voorbij de zeer, zeer kortzichtige blik te komen dat iemand met een andere mening gewoon een dom iemand is die iets zomaar haat. (haat nog wel)
Dat was mijn klacht. Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |