quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:29 schreef linpunt het volgende:
accepteerde ze je betaling in natura niet?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:30 schreef Rekkie het volgende:
Verzonnen verhalen (op het uitkering-gedeelte na)
even aangepastquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vanmiddag even naar het winkelcentrum gegaan om wat broeken uit te kiezen, bij een niet nader te noemen winkel. Na een 20 minuten was ik tevreden en wilde ik 3 broeken af gaan rekenen.
Ik dus met een blij gezicht bij de kassa, glimlachend naar de cassiëre. Tijdens het afrekenen krijg ik te horen: "u heeft niet genoeg saldo meneer, wilt u misschien contant betalen"?.
nee laat maar dan, mompelde ik. Ik ga wel thuis een topic openen op FOK!, dat is gratis.
Goeie vraag, omdat je een Marokkaan bent?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef o.us het volgende:
Waarom zou je broeken gaan stelen bij de Primark?
Waarom zou ik een topic openen over jouw avonturen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tnx maar maak volgende keer gewoon je eigen topic.
Uiteraard, gewoon doen dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goeie vraag, omdat je een Marokkaan bent?
In principe wel, alleen haar leidinggevende niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:29 schreef linpunt het volgende:
accepteerde ze je betaling in natura niet?
Weet ik niet, omdat je een inhoudsloze zak bent misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Waarom zou ik een topic openen over jouw avonturen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Weet ik niet, omdat je een inhoudsloze zak bent misschien?
Twitter volgende keer je avonturen door dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Weet ik niet, omdat je een inhoudsloze zak bent misschien?
Post dan nietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:37 schreef NotYou het volgende:
Wat een waardeloos, niet grappig topic.
Nee joh gek, ik heb heul geen geld om dik te zijn en ik ben kaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Was jij die mollige gozer met dat véél te lange overhemd? Dat petje kan echt niet meer.!
Onzin, jij opent echt alleen maar kankertopics.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef Hyundai het volgende:
Dit topic is nog slechter dan mijn twitter en studiekeuze topic
Mensen die denken dat hun eigen kuttopics beter zijn dan andermans kuttopicsquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:44 schreef Hyundai het volgende:
Dit topic is nog slechter dan mijn twitter en studiekeuze topic
ben je dan baas als je topic het kutst is of..?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hun eigen kuttopics beter zijn dan andermans kuttopics
Alleen als jij dat ook doet DSB-BONERquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Laat het denken nou maar aan anderen over, Rukkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |