Mwoah, voor deze keer kan ie wel. Zie het maar als generaal pardon.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ha die Trannellius, kun je deze post even weghalen, dit kan natuurlijk niet.
ik haat CAPS-LOCK TOETSEN !
Bedankt, ook namens alle anderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, voor deze keer kan ie wel. Zie het maar als generaal pardon.
Het was sowieso geen klacht. Verder ook geen goede vraag.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee open dit topic weereens man!
Sjokoladetjik
Dit is een terechte klacht!
Je bedoelt de Black Eyed Peas.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoii
Ik heb een voorstel. Alle topics over de Black Eyed Peace moeten dood. Wat zeggen jullie ervan?
Ow ja die. Dank je voor deze verbetering. Anders begrijpt niemand welke band ik bedoel natuurlijk.quote:
Dankquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Schoonmaakster beëindigt contact omdat ik Fok!.
Een half uur ervoor werd een topic geopend vanuit het andere oogpunt. Misschien, echt misschien, heb je er geen lemming van gemaakt en was je topic wel echt, maar ik acht de kans klein. En ook als het wel een normaal topic was, had het weinig leven gekregen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef Geelman het volgende:
Mag deze weer open?
Sjonnie begrijpt de verkeersregels niet
Er wordt gesteld dat mijn topic een lemming zou zijn, maar dat is niet waar.
Neen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:48 schreef RichCalibier het volgende:
Niveau in KLB (kan niet langer meer zo).
Geen podium meer voor mensen die op willen staan voor wanbeleid?
Ben ik met je eens. Verwijderd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:30 schreef Dastan het volgende:
Flikkers op abri's
Vind het niet kunnen hoe hij hier tekeergaat.
Ik heb 'm doorverwezen naar de POL feedback. Lijkt me handiger. Bedankt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
"Tievvus" modder-eters en moron-icon's...
Het is een nogal onduidelijk topic (doordat TS niet helemaal helder kan denken), maar het riekt toch naar ordinaire modbash moet ik zeggen.
Deze? vogels die niet willen etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:15 schreef WhiteTiger1 het volgende:
een vraagje waar is mijn topic gebleven over dat er geen vogels in de tuin zitten met voeren
ja kon hem niet meer terug vinden bij mijn actieve topics dacht dat hij gewist wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Deze? vogels die niet willen eten
Beter kijken dus, hij staat er gewoon tussen. Topics worden niet zomaar gewist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja kon hem niet meer terug vinden bij mijn actieve topics dacht dat hij gewist was
dank je wel opa vor het checken ben nog niet goed wakker denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beter kijken dus, hij staat er gewoon tussen. Topics worden niet zomaar gewist.
Alleen als er spam of persoonlijke gegevens in staan.
Thanks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:35 schreef GL11 het volgende:
Neukbaar wijf
Foto's plaatsen van users (weet niet of dit echt is) lijkt me niet nodig.
Pics van je zusje....
En dit al helemaal niet, smakeloos
Klopt. Ik heb het verwijderd. Bedankt!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef s0ul1991 het volgende:
Niemand die nog Sof2 multiplayer demo speelt
Warez, lijkt mij dat je voor demo's geen cd-keys nodig hebt.
Ik heb er toch al best wat gesloten vanochtend. Op welke topics (link dus) doel je?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef kort het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan magere topics in klb?
3 euro en anderhalf uur van m'n leven kwijtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
hopelijk wordt dit niet weer een sc-topiek..
Misschien moet Goodluck_Charm zich eens inschrijven bij een datingbureau.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
3 euro en anderhalf uur van m'n leven kwijt
oh, toch wel..
Sorry, was spoiler vergeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
Mr. Cooper post een zeer onsmakelijk plaatje hier.
open die kuttopics van je dan eens in het goede subforum, pannekoek, ik ben geen kleuterjufquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kerel Swarmahoer rot eens op de hele tijd mijn Topics dicht te gooien, het valt nu wel heel erg op dat je moet niet moet of zo... Als je commentaar is dat het een slechte OP is dan is het onterecht, moet je jou posts eens zien als je bijvoorbeeld een Topic sluit.
Het zijn allemaal klachten, hey wacht we zitten in KLB.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open die kuttopics van je dan eens in het goede subforum, pannekoek, ik ben geen kleuterjuf
Het is gewoon bagger wat je opent en de manier waarop je hier verhaal komt halen draagt niet positief bij aan het ik-mag-je-gehalte mocht daar überhaupt sprake van zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het zijn allemaal klachten, hey wacht we zitten in KLB.
Het zoveelste? Ik zie momenteel maar één carnaval topic in de AT staan en aan de OP mankeert mijns inziens niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
En dan te bedenken dat je de zoveelste Carnaval haat Topic open laat incl. een super goede OP.En zo zijn er wel meer Topics. Ja als dat gebeurd ga ik er toch wel wat van denken.
Ja hoor als ik zo'n korte OP had gemaakt was het toch meteen bagger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zoveelste? Ik zie momenteel maar één carnaval topic in de AT staan en aan de OP mankeert mijns inziens niet zoveel.
Bagger heeft niets met de lengte van de OP te maken. Wanneer je een klacht kunt verwoorden in enkele regels is daar niets op tegen. Graag zelfs. Stel je verder niet zo aan en ga je moeder vervelen met topics over de saaie smilies die we op FOK! hebben. Dat is namelijk gewoon een kutklacht en is terecht gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja hoor als ik zo'n korte OP had gemaakt was het toch meteen bagger.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel.
klb1.0quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Gulo het volgende:
VVD-propaganda in mailtje van Palestina Komitee. (dacht ik)
Wat is klb 1.0 en waarom is mijn topic gesloten?
Ben het voor de verandering eens helemaal met je eens. Kan dat niet achter spoilers ofzoquote:
Grappig dat Opa.Bakkebaard het nu weghaalt maar swarmahoer die het topic op slot gooide liet de afbeelding gewoon staan.quote:
had t al gemerkt ja, zal de rest ff deletenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:46 schreef wise het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/332370
deze loopt telkens topics uit 2008 te kicken
ty tyquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had t al gemerkt ja, zal de rest ff deleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |