Dat helpt toch niksquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef Rekkie het volgende:
Nou jij hebt het ze even laten weten zeg
Is er iets mis met je ogen/beeldscherm?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Fobo bekeken, weet je zeker dat er niet nog iemand achter je liep?
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een arrogant gelul in de ruimte. Elke vrouw vindt het leuk om te horen dat ze nog goed in de "markt" ligt.
Zo vaak zal je geen complimenten krijgen zie ik, dus geniet er gewoon van. De kerel zal al even droog gestaan hebben.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een arrogant gelul in de ruimte. Elke vrouw vindt het leuk om te horen dat ze nog goed in de "markt" ligt.
Zo vaak zal je geen complimenten krijgen zie ik, dus geniet er gewoon van. De kerel zal al even droog gestaan hebben.
Is dat racistisch bedoeld of heb je zo veel issues met jezelf dat je het dan maar op een ander projecteert om jezelf beter te voelen?quote:
Nee hoor, maar weet je het echt zeker dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef TripleS het volgende:
[..]
Is er iets mis met je ogen/beeldscherm?
Jij doet toch iets soortgelijks? Je kijkt neer op gemeentewerkers in hun apenpakkie om jezelf beter te voelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef TripleS het volgende:
of heb je zo veel issues met jezelf dat je het dan maar op een ander projecteert om jezelf beter te voelen?
Schuldig, ik kijk neer op mensen zonder respect.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij doet toch iets soortgelijks? Je kijkt neer op gemeentewerkers in hun apenpakkie om jezelf beter te voelen.
altijd leukquote:
Wat is daar mis mee? Al dat ge-aandachtshoer en 'mijn vriendenkring dit, mijn vriendenkring dat'quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:10 schreef Albertson het volgende:
Ts. Wat is ze vol van zich zelf zeg. "Relatie : met mezelf" en ze vind het niet leuk om gecomplimenteerd te worden.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waar een mens zich al niet druk over kan maken. Snap nou eens dat werklui iedereen van het vrouwelijk geslacht naroepen. Je moet toch wat tijdens het werken?
Houden van jezelf en een relatie met jezelf hebben is toch wel wat anders. ;')quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:13 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Al dat ge-aandachtshoer en 'mijn vriendenkring dit, mijn vriendenkring dat'![]()
Dat is pas zielig.
Hou van jezelf
Als je een autist bent die de ironie daarvan niet begrijpt, dan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef Albertson het volgende:
[..]
Houden van jezelf en een relatie met jezelf hebben is toch wel wat anders. ;')
Och daar komt de autist kaart weer naar voren. Zal ik maar naar goed foks voorbeeld terug schelden.Autist!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Als je een autist bent die de ironie daarvan niet begrijpt, dan wel.
Als je geen relatie met jezelf hebt heb je pas echt issues.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef Albertson het volgende:
[..]
Houden van jezelf en een relatie met jezelf hebben is toch wel wat anders. ;')
Aha vandaar,die logica was me even ontschoten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waar een mens zich al niet druk over kan maken. Snap nou eens dat werklui iedereen van het vrouwelijk geslacht naroepen. Je moet toch wat tijdens het werken?
Lekker kippetje zeggen ze natuurlijk omdat je een negerin bent. Negers == kip.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef TripleS het volgende:
[..]
Aha vandaar,die logica was me even ontschoten.
Ipv lekker kippetje enzo hadden ze ook een normaal praatje kunnen maken.
Want een werker die je direct of indirect complimenteert op je uiterlijk heeft geen respect voor je, wees blij dat ze het al zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef TripleS het volgende:
[..]
Schuldig, ik kijk neer op mensen zonder respect.
Tuurlijk joh want jij bent vast wel zo'n aardig meisje dat het prima vind als een vreemde opeens een praatje met je komt maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef TripleS het volgende:
[..]
Aha vandaar,die logica was me even ontschoten.
Ipv lekker kippetje enzo hadden ze ook een normaal praatje kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |