Het is dat meisje dat hem steeds Arararagi noemt ipv Araragiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb heus wel Bakemonogatari gezien! Wel 7 afleveringen! Ik moet hem nog steeds afkijken. Anyway, ik kan nooit (Japanse) namen onthouden. Dus.
Nee hoor, ik durf te wedden dat alle mannen in dit topic van vrouwen houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef hexje het volgende:
Als ik met deze TT was gekomen dan zouden jullie gaan zeuren. Vrouwenhaters zijn jullie.
Tsk. Deze naam had je nooit vergeten als je Bakemonogatari had gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb heus wel Bakemonogatari gezien! Wel 7 afleveringen! Ik moet hem nog steeds afkijken. Anyway, ik kan nooit (Japanse) namen onthouden. Dus.
Mayoi-snail.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Tsk. Deze naam had je nooit vergeten als je Bakemonogatari had gezien
Xaryryryryryryna.
Dat bedoelde je toch eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef wdn het volgende:
Rio Rainbow Gate eps.1... japanners en ecchi.... zucht
Bleach 303![]()
Oh die!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Het is dat meisje dat hem steeds Arararagi noemt ipv Araragi
En jij noemde me Bakakakame, vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Moet ik ook nog steeds doen, ik kom maar niet door die eerste 8 afleveringen heen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh die!
Ik ga vandaag eens het tweede seizoen van Haruhi aanpakken. Daarna de lijst af die mij nvriend heeft voorbereid van anime die ik moet zien.
Same here, heb tweede seizoen nooit gezien. Maar het zou ook saai zijn, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Moet ik ook nog steeds doen, ik kom maar niet door die eerste 8 afleveringen heen!
Misschien vind je To Aru Majutus no Index dan ook leuk, daar is het namelijk een spin-off vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef fs180 het volgende:
Op yoube vond ik blablabla railgun, mieterse serie
Tweede seizoen is (in mijn ogen) beter dan de eerste, of iig net zo goed. Want eigenlijk weeft het zichzelf chronologisch gezien door het eerste seizoen heen. Er zijn een aantal afleveringen die "Endless Eight" heten die saai zijn als je ze allemaal bekijkt. Maar die hoef je niet allemaal te bekijken. De eerste twee en de laatste van die afleveringen zijn goed genoeg. Tenzij je hersendood wil worden zoals ik, dan kijk je ze allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Bakakame het volgende:
Same here, heb tweede seizoen nooit gezien. Maar het zou ook saai zijn, toch?
En de nieuwe film, heeft iemand die al gezien?
Neem aan dat je t over de vorige topics lijst had? Net gedaanquote:
In februari toch? Dan gaan we naar Amsterdam, we nemen een drankje van tevoren, dan in Paradiso of Melkweg (ik vergeet steeds welkequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Railgun. Wat een meuk.
Wat is dat met al die semi-matige series die jullie allemaal volgen?![]()
Wanneer gaan we nou eigenlijk meeten? En waar is het makkelijkst?
Vorige keer hadden we Utrecht, dus nu misschien iets anders? En in hoeverre is er anime(o)?
TRIGUN FILM?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tweede seizoen is (in mijn ogen) beter dan de eerste, of iig net zo goed. Want eigenlijk weeft het zichzelf chronologisch gezien door het eerste seizoen heen. Er zijn een aantal afleveringen die "Endless Eight" heten die saai zijn als je ze allemaal bekijkt. Maar die hoef je niet allemaal te bekijken. De eerste twee en de laatste van die afleveringen zijn goed genoeg. Tenzij je hersendood wil worden zoals ik, dan kijk je ze allemaal.
Nieuwe film heb ik gezien ja, en ik vond m persoonlijk erg goed!Maar ik krijg beetje het gevoel dat ik daarmee in de minderheid ben hiero. De film hoef je overigens niet eens proberen te kijken als je allebei de seizoenen niet hebt gezien. Dan snap je er namelijk geen kak van.
Vanavond lekker Gundam 00: A wakening of the trailblazer en Trigun: Badlands Rumble kijken!
Zal eens gaan downloaden vanavondquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun![]()
![]()
![]()
Dat plan van die meet klinkt goed. Alleen paar drankjes wordt uiteraard: Zoveel zuipen dat we allemaal het OV gaan onderkotsen![]()
@Michhas: Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
Verder One Piece misschien. Als je die gaat kijken ben je nog wel een jaar zoet.
Of een maand als je net zo bent als wij.![]()
one piecequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuke anime in de stijl van Bleach/DBZ/Naruto?
Ja het gaat over piraten idd. Het is een mix van avontuur, geflipte battles en humor, precies wat je zoekt dus. De sterkste punten van de serie zijn, zoals ik het zie, de originaliteit en variatie. De eerste 20 afleveringen moet je ff doorheen en dan begint het echt leuk te worden, maar dat heb ik eigenlijk met elke anime serie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
One Piece is sort of piratenshit ofzo? Even snel wat plaatjes opgezocht
Ow ja, Deathnote... staat ook nog op mijn to-watch list... Dat ding groeit echt bijna elke dag wel...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun werd wel snel een beetje TE moralistisch.
Daarom waren Light en Lelouch zulke goede characters.![]()
spleetoog!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Railgun. Wat een meuk.
Wat is dat met al die semi-matige series die jullie allemaal volgen?![]()
Wanneer gaan we nou eigenlijk meeten? En waar is het makkelijkst?
Vorige keer hadden we Utrecht, dus nu misschien iets anders? En in hoeverre is er anime(o)?
Ik? Je bedoelt zquingquote:
Ik geniet gewoon van mijn wijvenseriequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik? Je bedoelt zquing
@.Cake.: Als je over een week niet begonnen bent aan Death note, dan ga ik je opeten met een toefje slagroom
Hier sluit ik mij bij aan, hij begon briljant maar hield de kwaliteit en intelligentie dus echt niet vast. Hij werd zelfs saai...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef fs180 het volgende:
Death note heb ik ook eens gezien, maar na stuk of 20 aflv bar weinig aan..
Dit! De eerste paar afleveringen waren goed, maar toen begon de anime op de manga in te lopen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun werd wel snel een beetje TE moralistisch.
Light was tof tot hij megalomanie kreeg en Lelouch was stoer tot zijn persoonlijkheid op het einde van R1 overleed plotkanker. Dus zo veel verschillen ze niet van Vash.quote:Daarom waren Light en Lelouch zulke goede characters.![]()
Waarom in Godsnaam zouden ze die film opnieuw laten zien? Die hebben ze al gedraaid...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Bakakame het volgende:
De meet kan dus op 28 januari of 25 februari, dat zijn de eerste twee data
Op 11 en 25 januari wordt trouwens Summer Wars in de Melkweg vertoond! Best 'n leuke film vond ik, dus als je 'm nog niet gezien hebt kun je daarheen
Dat heb je nog best goed begrepen voor iemand die het niet kijkt. Je hebt helemaal gelijk het is STRONT met piraten (en in latere seizoenen ook met travestietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
One Piece is sort of piratenshit ofzo? Even snel wat plaatjes opgezocht
Nog steeds downloaden... Echt vaagquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
Hebben er inmiddels al meer die draak van een gundam OO film gezien?
Ja! Ikke! Ikke!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
Hebben er inmiddels al meer die draak van een gundam OO film gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik de gevechten matig, het plot voorspelbaar, de hoofdpersoon ergerlijk en de antagonisten -voor zo ver die er waren- uitermate oninteressant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Trigun was véél beter! x'D“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al is deze film een let down pur sang. Niet eens zozeer vanwege het nieuwe concept dat ze in de Gundam franchise introduceren maar gewoon vanwege de algehele uitwerking (of juist het gebrek daaraan) in met name het script en karakterontwikkelingen.
EDIT: net de review van de film gelezen op Random Curiosity en als je die leest dan schijnt het een superfilm te zijn. Ik ben het niet vaak oneens met wat er geschreven wordt op die site, maar bij deze film wel.
Ow ja, morgen ga ik wel Trigun kijken. Ben nu veel te moe om echt van die film te kunnen genieten denk ik.
[ Bericht 3% gewijzigd door .Cake. op 06-01-2011 01:14:06 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Afl 6 nu, mist wel de hilarische stukjes van railgunquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien vind je To Aru Majutus no Index dan ook leuk, daar is het namelijk een spin-off van
Railgun is juist spin-off van Index....quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Afl 6 nu, mist wel de hilarische stukjes van railgun
geen ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef Xaryna het volgende:
Waar komen al die nieuwe userts ineens vandaan?
Hoi en welkom endezo
Ik heb ook geen idee maar welkom! hopen dat er een aantal blijven plakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef Xaryna het volgende:
Waar komen al die nieuwe userts ineens vandaan?
Hoi en welkom endezo
Heb m al gezien. Vond m beetje tegenvallen, het einde dan. Mogelijk komt er een vervolg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat Ryuumaru eindelijk klaar is met het subben van Hyakka Ryouran, dus heb ik morgen wat te doen. Voor de geïnteresseerden: ze gaan ook de uncensored bluray helemaal subben.
Die anime's komen in mijn must-see lijst, bedankt voor dezequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef .Cake. het volgende:
@Mempex0: Zo vlug even drie series uit m'n hoofd die je denk ik wel zou kunnen waarderen:
je zou Gundam 00 kunnen proberen, niet echt veel horror maar veel van de overige. Verder kan je Shiki proberen, niet echt sci-fi en liefde maar wel erg goeie serie verder! De Ghost in the Shell serie klinkt ook wel alsof je die zou kunnen waarderen.
@alle nieuwe mensen:
EDIT: heeft iemand hier überhaupt al series voorbij zien komen van het nieuwe seizoen??
En vanavond begint "wie is de mol?" weer![]()
LOL Heroes jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Die anime's komen in mijn must-see lijst, bedankt voor deze. De Ghost in the Shell zag er trouwens epic geweldig uit (net een trailer bekeken). Heb ik in het weekend nog wat de doen
.
Heeft iemand hier trouwens de anime 'The legend of the legendary heroes' ooit 'ns bekeken? Ik zag net een amv en hij zag er best goed epic uit .![]()
Zelfde probleem, downloaden gaat super langzaam. Waarom ze het niet gewoon even op bakabt hebben gezet. Nou ja hopelijk vanavond klaar.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog steeds downloaden... Echt vaag
Inmiddels 20%
Ik heb hem gezien. Is een vermakelijke serie. Hij haalt het niveau epic niet, maar ik vind de (harstikke luie) hoofdpersoon coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Die anime's komen in mijn must-see lijst, bedankt voor deze. De Ghost in the Shell zag er trouwens epic geweldig uit (net een trailer bekeken). Heb ik in het weekend nog wat de doen
.
Heeft iemand hier trouwens de anime 'The legend of the legendary heroes' ooit 'ns bekeken? Ik zag net een amv en hij zag er best goed epic uit .![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef Frag_adder het volgende:
Nou Repelsteeltje en Cake, ik hoop dat ik de 00 film niet bij voorbaat al verpest had voor jullie omdat ik, als grote gundam fan, er zo negatief over gedaan had. Maar het doet mij deugd om te zien dat jullie hem ook ruk vonden. Zelden dat ik iets van zo een visueel niveau zie en het enige wat ik denk is " dat had ik nog beter gekunt... "Nah, zoveel had je bij voorbaat niet voor mij verpest hoor, maak je daar geen zorgen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trigun: Badlans Rumble was vet! Had er wel iets anders van verwacht, maar hij is zeker wel goed!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zelfde tijdlijn, meer een sidestory, maar who cares, #16 ondertussen, en elke vorm van logica is wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Railgun is juist spin-off van Index....
Aflevering 30, ik vind het wel tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe ver ben je ondertussen? Like it?
Het is te hopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is nog niet ver genoeg om het de beste anime te vinden.
Geen lid van bakabt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
Absolute aanrader imho Ze hebben aardig wat, alleen maar hele seizoenen en van verschillende kwaliteit. Daarbij supersnel over het algemeen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Frag_adder het volgende:
Nope, ik registreer mij doorgaans niet voor die dingen
Maar laat maar, ik heb ze van GG die zijn meestal wel goed
Toch maar eens doen dan, mijn dank is groot!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Absolute aanrader imho Ze hebben aardig wat, alleen maar hele seizoenen en van verschillende kwaliteit. Daarbij supersnel over het algemeen.
tokyotosho voor losse episodes en bakabt voor series en je kunt niet meer stuk qua anime.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Toch maar eens doen dan, mijn dank is groot!
Je ligt een week achterquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
Ok.... WTF heb ik net gekeken????
Rio Rainbow Gate
K-ON!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
Was nog niet aan toegekomen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Je ligt een week achter
Dat is een echte wtf anime
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
K-ON!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
YUI MIO MUGI RITSU AZU-NYAN UI iedereen![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je dan beter naar vereniging MARTIJN kan gaan om advies te vragen. Zij zijn wat meer thuis in dat soort dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Mempex0 het volgende:
Maar ik wou vragen of jullie nog anime's kennen die een beetje op Dance in the vampire bund/Elfen lied lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter naar vereniging MARTIJN kan gaan om advies te vragen. Zij zijn wat meer thuis in dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Rio Rainbow Gatequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
Ok.... WTF heb ik net gekeken????
Rio Rainbow Gate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |