Ik heb hem gezien. Is een vermakelijke serie. Hij haalt het niveau epic niet, maar ik vind de (harstikke luie) hoofdpersoon coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Die anime's komen in mijn must-see lijst, bedankt voor deze. De Ghost in the Shell zag er trouwens epic geweldig uit (net een trailer bekeken). Heb ik in het weekend nog wat de doen
.
Heeft iemand hier trouwens de anime 'The legend of the legendary heroes' ooit 'ns bekeken? Ik zag net een amv en hij zag er best goed epic uit .![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef Frag_adder het volgende:
Nou Repelsteeltje en Cake, ik hoop dat ik de 00 film niet bij voorbaat al verpest had voor jullie omdat ik, als grote gundam fan, er zo negatief over gedaan had. Maar het doet mij deugd om te zien dat jullie hem ook ruk vonden. Zelden dat ik iets van zo een visueel niveau zie en het enige wat ik denk is " dat had ik nog beter gekunt... "Nah, zoveel had je bij voorbaat niet voor mij verpest hoor, maak je daar geen zorgen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trigun: Badlans Rumble was vet! Had er wel iets anders van verwacht, maar hij is zeker wel goed!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Zelfde tijdlijn, meer een sidestory, maar who cares, #16 ondertussen, en elke vorm van logica is wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Railgun is juist spin-off van Index....
Aflevering 30, ik vind het wel tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe ver ben je ondertussen? Like it?
Het is te hopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is nog niet ver genoeg om het de beste anime te vinden.
Geen lid van bakabt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
Absolute aanrader imho Ze hebben aardig wat, alleen maar hele seizoenen en van verschillende kwaliteit. Daarbij supersnel over het algemeen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Frag_adder het volgende:
Nope, ik registreer mij doorgaans niet voor die dingen
Maar laat maar, ik heb ze van GG die zijn meestal wel goed
Toch maar eens doen dan, mijn dank is groot!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Absolute aanrader imho Ze hebben aardig wat, alleen maar hele seizoenen en van verschillende kwaliteit. Daarbij supersnel over het algemeen.
tokyotosho voor losse episodes en bakabt voor series en je kunt niet meer stuk qua anime.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Toch maar eens doen dan, mijn dank is groot!
Je ligt een week achterquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
Ok.... WTF heb ik net gekeken????
Rio Rainbow Gate
K-ON!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand mij de naam van een goede subgroep voor K-on geven?
Was nog niet aan toegekomen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Je ligt een week achter
Dat is een echte wtf anime
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
K-ON!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
YUI MIO MUGI RITSU AZU-NYAN UI iedereen![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je dan beter naar vereniging MARTIJN kan gaan om advies te vragen. Zij zijn wat meer thuis in dat soort dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:41 schreef Mempex0 het volgende:
Maar ik wou vragen of jullie nog anime's kennen die een beetje op Dance in the vampire bund/Elfen lied lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter naar vereniging MARTIJN kan gaan om advies te vragen. Zij zijn wat meer thuis in dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Rio Rainbow Gatequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Qunix het volgende:
Ok.... WTF heb ik net gekeken????
Rio Rainbow Gate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |