abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90879963
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef fs180 het volgende:
Op yoube vond ik blablabla railgun, mieterse serie :D
Misschien vind je To Aru Majutus no Index dan ook leuk, daar is het namelijk een spin-off van ;)
pi_90880073
Railgun. Wat een meuk.
Wat is dat met al die semi-matige series die jullie allemaal volgen? :N

Wanneer gaan we nou eigenlijk meeten? En waar is het makkelijkst?
Vorige keer hadden we Utrecht, dus nu misschien iets anders? En in hoeverre is er anime(o :') )?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:20:30 #28
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90880526
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Bakakame het volgende:
Same here, heb tweede seizoen nooit gezien. Maar het zou ook saai zijn, toch?

En de nieuwe film, heeft iemand die al gezien?
Tweede seizoen is (in mijn ogen) beter dan de eerste, of iig net zo goed. Want eigenlijk weeft het zichzelf chronologisch gezien door het eerste seizoen heen. Er zijn een aantal afleveringen die "Endless Eight" heten die saai zijn als je ze allemaal bekijkt. Maar die hoef je niet allemaal te bekijken. De eerste twee en de laatste van die afleveringen zijn goed genoeg. Tenzij je hersendood wil worden zoals ik, dan kijk je ze allemaal.

Nieuwe film heb ik gezien ja, en ik vond m persoonlijk erg goed! ^O^ Maar ik krijg beetje het gevoel dat ik daarmee in de minderheid ben hiero. De film hoef je overigens niet eens proberen te kijken als je allebei de seizoenen niet hebt gezien. Dan snap je er namelijk geen kak van.

Vanavond lekker Gundam 00: A wakening of the trailblazer en Trigun: Badlands Rumble kijken! :D
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:26:41 #29
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90880838
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef Ascendancy het volgende:
.Cake. Pas eens snel de wiki aan
Neem aan dat je t over de vorige topics lijst had? Net gedaan :D

EDIT: en waar is jouw MAL?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_90881497
Iemand nog aanraders voor een leuke anime in de stijl van Bleach/DBZ/Naruto? O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Michhas op 05-01-2011 14:49:16 ]
pi_90882048
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Railgun. Wat een meuk.

Vorige keer hadden we Utrecht, dus nu misschien iets anders? En in hoeverre is er anime(o :') )?
In februari toch? Dan gaan we naar Amsterdam, we nemen een drankje van tevoren, dan in Paradiso of Melkweg (ik vergeet steeds welke :@) film kijken en na afloop nog wat drankjes!

Als we dat doen is er sowieso anime. En animo is er vast ook :D
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Tweede seizoen is (in mijn ogen) beter dan de eerste, of iig net zo goed. Want eigenlijk weeft het zichzelf chronologisch gezien door het eerste seizoen heen. Er zijn een aantal afleveringen die "Endless Eight" heten die saai zijn als je ze allemaal bekijkt. Maar die hoef je niet allemaal te bekijken. De eerste twee en de laatste van die afleveringen zijn goed genoeg. Tenzij je hersendood wil worden zoals ik, dan kijk je ze allemaal.

Nieuwe film heb ik gezien ja, en ik vond m persoonlijk erg goed! ^O^ Maar ik krijg beetje het gevoel dat ik daarmee in de minderheid ben hiero. De film hoef je overigens niet eens proberen te kijken als je allebei de seizoenen niet hebt gezien. Dan snap je er namelijk geen kak van.

Vanavond lekker Gundam 00: A wakening of the trailblazer en Trigun: Badlands Rumble kijken! :D
TRIGUN FILM?! :o :o
pi_90882180
Trigun is een van m'n eerste anime geweest dacht ik.. Dacht dat ik 'm zelfs in het Engels heb gekeken omdat hij na een paar afleveringen geen goede subs meer had ;(
pi_90882253
Trigun _O_ _O_ _O_

Dat plan van die meet klinkt goed. Alleen paar drankjes wordt uiteraard: Zoveel zuipen dat we allemaal het OV gaan onderkotsen :)

@Michhas: Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
Verder One Piece misschien. Als je die gaat kijken ben je nog wel een jaar zoet.
Of een maand als je net zo bent als wij. :D
pi_90882396
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun _O_ _O_ _O_

Dat plan van die meet klinkt goed. Alleen paar drankjes wordt uiteraard: Zoveel zuipen dat we allemaal het OV gaan onderkotsen :)

@Michhas: Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
Verder One Piece misschien. Als je die gaat kijken ben je nog wel een jaar zoet.
Of een maand als je net zo bent als wij. :D
Zal eens gaan downloaden vanavond :D
Heb net in 4 dagen 87 Bleach afleveringen verslonden :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:06:49 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90882541
One piece ben ik ook aan begonnen, gewoon omdat het hersenloos is. Al skip ik wel door de nutteloze ruk afleveringen heen. Zit nu op 130 of zo :@ .

@ michelas: Series met acties en humor dus,
Zoals hiet boven gezegt is: Full metal alchemist - brotherhood en One piece

ook aanraders:
- Full Metal Panic
- Code Geass
- Sword of the stranger (een film)
- Last Exile (raad ik iedereen aan, iedereen moet en zal die serie kijken!)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90882579
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuke anime in de stijl van Bleach/DBZ/Naruto? O-)
one piece
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:21:47 #37
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90883155
Trigun is volgens mij de eerste anime-serie die ik ooit helemaal gezien heb. Toen was ik 13 ofzo, vet lang geleden. Wel vreemd, aangezien ik pas sinds een jaar ofzo echt serieus ben gaan kijken.

O+

@michelas
Trigun en Soul Eater schieten mij te binnen. Beide erg goed, en Trigun is zowiezo een must-see klassieker volgens velen van ons ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_90883658
Dank jullie allen _O_
pi_90883727
One Piece is baas, ben nu bij episode 30. :)
pi_90883826
One Piece is sort of piratenshit ofzo? Even snel wat plaatjes opgezocht :')
pi_90884344
@ Cake, ja ik vond de film ook niet zo leuk, omdat ik 1. Het eerste seizoen zowat compleet vergeten had, en 2. omdat ik seizoen 2 nog nooit gezien had.

*O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_90884363
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
One Piece is sort of piratenshit ofzo? Even snel wat plaatjes opgezocht :')
Ja het gaat over piraten idd. Het is een mix van avontuur, geflipte battles en humor, precies wat je zoekt dus. De sterkste punten van de serie zijn, zoals ik het zie, de originaliteit en variatie. De eerste 20 afleveringen moet je ff doorheen en dan begint het echt leuk te worden, maar dat heb ik eigenlijk met elke anime serie.
pi_90884657
Trigun werd wel snel een beetje TE moralistisch.

Daarom waren Light en Lelouch zulke goede characters. _O_
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:59:49 #44
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_90884799
quote:
8s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun werd wel snel een beetje TE moralistisch.

Daarom waren Light en Lelouch zulke goede characters. _O_
Ow ja, Deathnote... staat ook nog op mijn to-watch list... Dat ding groeit echt bijna elke dag wel... ;)
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:18:55 #45
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_90885671
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Railgun. Wat een meuk.

spleetoog! }:|
pi_90885853
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

spleetoog! }:|
Ik? Je bedoelt zquing :)

@.Cake.: Als je over een week niet begonnen bent aan Death note, dan ga ik je opeten met een toefje slagroom :9
pi_90886686
De meet kan dus op 28 januari of 25 februari, dat zijn de eerste twee data :)

Op 11 en 25 januari wordt trouwens Summer Wars in de Melkweg vertoond! Best 'n leuke film vond ik, dus als je 'm nog niet gezien hebt kun je daarheen ;)
pi_90887595
Ik heb een MAL gemaakt, ideaal om alles bij te houden. Er waren nog een paar Animes die ik wou zien maar die ben ik al vergeten. :(

Hier is ie:
http://myanimelist.net/animelist/Sasoriza
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:03:30 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_90888141
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik? Je bedoelt zquing :)

@.Cake.: Als je over een week niet begonnen bent aan Death note, dan ga ik je opeten met een toefje slagroom :9
Ik geniet gewoon van mijn wijvenserie :7

Death note heb ik ook eens gezien, maar na stuk of 20 aflv bar weinig aan..
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:10:27 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90888555
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef fs180 het volgende:
Death note heb ik ook eens gezien, maar na stuk of 20 aflv bar weinig aan..
Hier sluit ik mij bij aan, hij begon briljant maar hield de kwaliteit en intelligentie dus echt niet vast. Hij werd zelfs saai...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')