Misschien vind je To Aru Majutus no Index dan ook leuk, daar is het namelijk een spin-off vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef fs180 het volgende:
Op yoube vond ik blablabla railgun, mieterse serie
Tweede seizoen is (in mijn ogen) beter dan de eerste, of iig net zo goed. Want eigenlijk weeft het zichzelf chronologisch gezien door het eerste seizoen heen. Er zijn een aantal afleveringen die "Endless Eight" heten die saai zijn als je ze allemaal bekijkt. Maar die hoef je niet allemaal te bekijken. De eerste twee en de laatste van die afleveringen zijn goed genoeg. Tenzij je hersendood wil worden zoals ik, dan kijk je ze allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Bakakame het volgende:
Same here, heb tweede seizoen nooit gezien. Maar het zou ook saai zijn, toch?
En de nieuwe film, heeft iemand die al gezien?
Neem aan dat je t over de vorige topics lijst had? Net gedaanquote:
In februari toch? Dan gaan we naar Amsterdam, we nemen een drankje van tevoren, dan in Paradiso of Melkweg (ik vergeet steeds welkequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Railgun. Wat een meuk.
Wat is dat met al die semi-matige series die jullie allemaal volgen?![]()
Wanneer gaan we nou eigenlijk meeten? En waar is het makkelijkst?
Vorige keer hadden we Utrecht, dus nu misschien iets anders? En in hoeverre is er anime(o)?
TRIGUN FILM?!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tweede seizoen is (in mijn ogen) beter dan de eerste, of iig net zo goed. Want eigenlijk weeft het zichzelf chronologisch gezien door het eerste seizoen heen. Er zijn een aantal afleveringen die "Endless Eight" heten die saai zijn als je ze allemaal bekijkt. Maar die hoef je niet allemaal te bekijken. De eerste twee en de laatste van die afleveringen zijn goed genoeg. Tenzij je hersendood wil worden zoals ik, dan kijk je ze allemaal.
Nieuwe film heb ik gezien ja, en ik vond m persoonlijk erg goed!Maar ik krijg beetje het gevoel dat ik daarmee in de minderheid ben hiero. De film hoef je overigens niet eens proberen te kijken als je allebei de seizoenen niet hebt gezien. Dan snap je er namelijk geen kak van.
Vanavond lekker Gundam 00: A wakening of the trailblazer en Trigun: Badlands Rumble kijken!
Zal eens gaan downloaden vanavondquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun![]()
![]()
![]()
Dat plan van die meet klinkt goed. Alleen paar drankjes wordt uiteraard: Zoveel zuipen dat we allemaal het OV gaan onderkotsen![]()
@Michhas: Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
Verder One Piece misschien. Als je die gaat kijken ben je nog wel een jaar zoet.
Of een maand als je net zo bent als wij.![]()
one piecequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuke anime in de stijl van Bleach/DBZ/Naruto?
Ja het gaat over piraten idd. Het is een mix van avontuur, geflipte battles en humor, precies wat je zoekt dus. De sterkste punten van de serie zijn, zoals ik het zie, de originaliteit en variatie. De eerste 20 afleveringen moet je ff doorheen en dan begint het echt leuk te worden, maar dat heb ik eigenlijk met elke anime serie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef Michhas het volgende:
One Piece is sort of piratenshit ofzo? Even snel wat plaatjes opgezocht
Ow ja, Deathnote... staat ook nog op mijn to-watch list... Dat ding groeit echt bijna elke dag wel...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
Trigun werd wel snel een beetje TE moralistisch.
Daarom waren Light en Lelouch zulke goede characters.![]()
spleetoog!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Railgun. Wat een meuk.
Wat is dat met al die semi-matige series die jullie allemaal volgen?![]()
Wanneer gaan we nou eigenlijk meeten? En waar is het makkelijkst?
Vorige keer hadden we Utrecht, dus nu misschien iets anders? En in hoeverre is er anime(o)?
Ik? Je bedoelt zquingquote:
Ik geniet gewoon van mijn wijvenseriequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik? Je bedoelt zquing
@.Cake.: Als je over een week niet begonnen bent aan Death note, dan ga ik je opeten met een toefje slagroom
Hier sluit ik mij bij aan, hij begon briljant maar hield de kwaliteit en intelligentie dus echt niet vast. Hij werd zelfs saai...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:03 schreef fs180 het volgende:
Death note heb ik ook eens gezien, maar na stuk of 20 aflv bar weinig aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |