abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89094801

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2010-2011:
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht)
• Mads Junker (transfervrij overgenomen van VItesse (na huurperiode))
• Jimmy Hempte (transfervrij overgenomen van KV Kortrijk)
• Eelco Horsten (Jeugd PSV)

Spelers die vertrokken na/tijdens 2010-2011:
• Marcel de Jong (transfervrij, FC Augsburg)
• Arnold Kruiswijk (gehuurd, SC Heereveen)
• Jan-paul Saeijs (transfervrij)
• Jamaique vandamme (transfervrij)
• Kjell Knops (transfervrij)
• Cliff Mardulier (transfervrij)
• Bram Castro (transfervrij)
• Kris de Wree (optie niet gelicht, transfervrij)

quote:
Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
• Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
• Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
• Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
• Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
• Harrie Gommans (Roeselare);
• Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2008-2009:
• Andres Oper (Shanghai Shenhua);
• Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
• Sekou Cissé (Feyenoord)
• Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
• Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
West 7

56727.jpg
TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

apple_dj.gif
LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

Fok_avatar-03.gif
ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

flamand.gif
Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

dharma.gif
SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #53: Waar de stress van vorig jaar verdwenen is
[Roda JC] #52: met goede moed de barre winter door
[Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
[Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
[Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
47
[Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
[Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
[Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
[Roda JC] #43 Our pride since 1962!
[Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
[Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
[Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
[Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
[Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
[Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
[Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
[Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
[Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
[Roda JC | #33] Nog 2 weken...
[Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
[Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
• 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89095681
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

het is allemaal leuk en aardig als ie 3 wedstrijden leuk speelt, probleem is alleen dat ie daarna 5 wedstrijden geblesseerd is
dit jaar viel het best mee, vanaf januari is ie volgens mij fit geweest tot begin oktober. Alleen zonde dat ie nu weer iets anders krijgt, maar dat heb je nu eenmaal met mannen van glas ;)

Na dit seizoen zien we wel weer verder. Dan loopt zijn contract bij Utrecht af en zal ie zelf misschien terug naar denemarken ofzo willen
pi_89096382
Ik ben benieuwd wie we overhouden aan het eind van dit seizoen. Skoubo misschien weg, Janssen zeker weg, Wielaert terug, Tyton misschien verkocht, contracten van Bodor, Hadouir, Meulens en nog een paar lopen af.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89096636
dat gaat er idd heel anders uitzien, maar pluspunt is dat dit bij andere clubs ook het geval is. Niemand kan meer dure contracten aanbieden dus een stukje zekerheid zal ook veel waard zijn
  donderdag 25 november 2010 @ 11:10:15 #5
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_89128872
Bedroevende 2e helft van wat ik gister heb gezien....
Djoum.... omg hoe kan je zo'n kans missen! Daarnaast een niet gegeven penalty aan onze kant. Maargoed dat Vormertje nog 2 keer op de lijn staat.

Is het trouwens normaal niet de bedoeling dat je van je doel af voetbalt? Waarom brengt hij in godsnaam Addo voor Bodor ipv een extra aanvaller? En waarom niet Meulens voor Junker? Veel beweeglijker dan Huysegems die totaal nog niet op zijn oude niveau zit...

Maargoed... allemaal dingen die Harm natuurlijk anders ziet...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_89130198
Moet me trouwens van het hart dat er maar erg weinig publiek aanwezig was gisteravond en een deel van het publiek bovendien weer behoorlijk triest bezig was met o.a. het uitfluiten van Addo bij zijn wissel. Addo zal ook nooit mijn favoriete speler gaan worden (ben blij als zijn contract afloopt), maar het uitfluiten van een speler die net het veld inkomt is toch wel een redelijk triest dieptepunt in hetgeen ik iedere wedstrijd op de tribunes meemaak. De ploeg draait, door het ontbreken van een aantal dragende spelers, momenteel stroef en het gemor en gezeur is alweer niet van de lucht...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89130532
denk niet zozeer dat het uitfluiten tegen addo gericht was maar meer tegen de wissel opzich. We hadden het heel moeilijk in die periode en dan wissel je een middenvelder voor een verdediger terwijl er juist aanvallende impulsen nodig waren. Wielaert schoof dan wel een linie naar voren maar de combi addo/kah is normaal gesproken goed voor een nederlaag.

Zoals LeonH zegt. Na zo een goed begin zak je in de 2de helft zó ontzettend ver weg en dat is ook totaal onnodig. Met een aanvallende impuls had de wedstrijd weer omgedraaid kunnen worden. Maar dat moet je als trainer natuurlijk wel durven....
pi_89222735
zie het vanavond niet zo goed in, groningen is goed op dreef terwijl roda laatste weken een stuk minder speelt, dus met een punt zou je van tevoren al blij zijn denk ik
pi_89235595
Lekker!
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_89235924
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef iehlaak het volgende:
Lekker!
Ah mijn favoriete Roda discussiepartner is er ook nog :P

Sta er nog steeds versteld van hoe de club weer is opgestaan. 5 minuten van degradatie af en direct erop weer voor Europees voetbal meedoen. Dit seizoen gaat het ook weer lekker.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_89237461
Nog steeds 1-0 trouwens? Kan de score niet volgen :(
pi_89237698
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Kn0x het volgende:
Nog steeds 1-0 trouwens? Kan de score niet volgen :(
Nee...

1-0 gebleven O-)
pi_89237732
3 puntjes erbij :D
Tegen een 'directe concurent':)
pi_89238327
Gefeliciteerd!
pi_89240555
Welke gore kakkerlak heeft tyton beschadigd met zijn bommetje? :(
pi_89240582
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef belegingnewbie het volgende:
Welke gore kakkerlak heeft tyton beschadigd met zijn bommetje? :(
Ik. :*
  zondag 28 november 2010 @ 13:33:27 #17
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_89254273
Die 3 punten komen net optijd hoor. Verdiend maar mel met samengeknepen billetjes...

Die vuurwerkmaloot zullen we iig nooit meer in het PLS terugzien, goed gedaan droeftoeter :r
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 28 november 2010 @ 14:28:22 #18
154193 TheYoung1
pi_89256190
Lees op de fan-site dat er op Oost een suporter is overleden aan een hartstilstand... Sterkte aan de na-bestaanden en alle betrokkenen.
Moet een naar tafareel geweest zijn... -O-
Patat, dat is het!!
pi_89273626
Toen ik de opstelling zag had ik er weinig vertrouwen in. Met Kah wordt het wat rommelig achterin, maar met Addo erbij is het vaak helemaal dramatisch. Toch bleek de tactiek van Hermpke te werken en kon hield het middenveld van Roda het team van Groningen snel genoeg opvangen.

Djoum viel mij positief op in een meer centrale rol. Zit misschien nog wat groeipotentieel in.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_89287315
Zéér content met de drie punten tegen Groningen, mooi ook dat van Veldhoven na de wedstrijd de humba mee aangaf. Wanneer je in ogenschouw neemt dat we een redelijke waslijst aan geblesseerde, dragende spelers hebben, is een overwinning op dit Groningen toch een erg knappe prestatie. Vanmorgen stond ook een mooi stukje in lachblad de Limburger (de midden-Limburgse editie althans) over de sfeer en steun van het publiek afgelopen zaterdagavond. Ik heb het maar meteen uitgeknipt en ingelijst, zo vaak schrijft het Limburgse journaille immers niet positief over onze club. Enige smet was, wat mij betreft, het infantiele vuurwerkincident.

Sterkte aan de nabestaanden van de overleden supporter op oost.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89295270
ook content met de overwinning. Dat was toch wel een must als je bovenin mee wil blijven doen. We hebben dan ook echt geen minder team als Groningen, dan schat ik utrecht toch hoger in. Vind wel dat er de laatste wedstrijden wat angstig gevoetbald wordt. Er lijkt wel minder lijn in te zitten maar ook dat zal wel ermee te maken hebben dat er een paar spelers niet bij zijn of niet in topvorm.

Ach dat vuurwerk incident, tyton schrok volgens mij vooral. Ben daar opzich niet tegen, maar gooi het dan in de gracht. Nu zat er ook nog een krater in het veld :D
Het ergste van dat alles vond ik nog dat alweer eens bleek dat Zuid wel kabaal kan maken, maar alleen als het tegen West is. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 29-11-2010 16:27:32 ]
pi_89301174
De overleden man was trouwens een 71 jarige opa die met zijn kleinzoon naar roda was.

Het was een groot roda fan, dus wat dat betreft is er natuurlijk geen betere rustplek..............
pi_89322040
Nigel.jpeg
Heeft hier iemand toevallig op een morgen de blaadjes doorgeduwd?
pi_89332525
Ja, maar ik kon niks doen want ik was met de motor en had de duiven bij. Maar toen ben ik hun ook maar de vot uit gaan hangen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:27:01 #25
154193 TheYoung1
pi_89347372
Wat vinden we overigens van de prijs voor Roda - PSV voor de beker? 17,50 is mij te veel voor seizoenskaarthouder.
Snap de gedachten achter het nodige inkomen voor de club wel, maar 17,50?

Wat wordt dat als we de volgende ronde spelen?

Maw, ga er dus niet bijzijn tegen PSV..
Patat, dat is het!!
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:38:14 #26
60704 LeonH
pi_89347807
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat vinden we overigens van de prijs voor Roda - PSV voor de beker? 17,50 is mij te veel voor seizoenskaarthouder.
Snap de gedachten achter het nodige inkomen voor de club wel, maar 17,50?

Wat wordt dat als we de volgende ronde spelen?

Maw, ga er dus niet bijzijn tegen PSV..
Met deze kou zal het stadion met die prijzen niet vlug vol zitten. Denk dat de meeste achter Eredivisie Live gaan zitten lekker warm bij de kachel. Ik ben er als ik kan wel bij.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:05:43 #27
154193 TheYoung1
pi_89348929
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

Met deze kou zal het stadion met die prijzen niet vlug vol zitten. Denk dat de meeste achter Eredivisie Live gaan zitten lekker warm bij de kachel. Ik ben er als ik kan wel bij.
Juist die 2 dingen... Bekerwedstrijden zijn al een extra qua inkomen. Maak een wedstrijd als deze qua prijs dan ook aantrekkelijker.
Voor 10 eurie met een seizoenskaart op West, had ik deze kou wel getrotseerd...
Patat, dat is het!!
pi_89350464
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:05 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Juist die 2 dingen... Bekerwedstrijden zijn al een extra qua inkomen. Maak een wedstrijd als deze qua prijs dan ook aantrekkelijker.
Voor 10 eurie met een seizoenskaart op West, had ik deze kou wel getrotseerd...
het stadion openen kost normaal gesproken ook al wat, bij die paar 1000 wat er normaal komen moet er geld bij voor een bekerwedstrijd. Vind de prijs ook wat gortig maar het zijn gewoon markconforme prijzen. Bovendien heeft Roda elke cent heel hard nodig dus ik ga wel.

Ik ga zowiezo altijd wel thuis, wat de prijzen ook zijn. ik ga toch geen thuiswedstrijd voor de buis kijken. Schij uit zeg
pi_89356439
Ik ga sowieso, maar ik moet - behalve voor mezelf - nog kaartjes meebrengen voor twee maten. Ik begreep alleen dat je per seizoen- of clubkaart maar één kaartje kunt kopen... :?
pi_89358283
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik ga sowieso, maar ik moet - behalve voor mezelf - nog kaartjes meebrengen voor twee maten. Ik begreep alleen dat je per seizoen- of clubkaart maar één kaartje kunt kopen... :?
volgens mij tot een bepaalde datum, daarna 3 of 4 per SCC

staat ergens bij de nieuwsberichten op de rjc site
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:01:37 #31
154193 TheYoung1
pi_89362268
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bij deze wedstrijd dus 1 kaartje per seizoenskaart...
Patat, dat is het!!
pi_89590396
dan maar volgende week dinsdag naar venlow
pi_89805064
Spannend vanavond. Ik heb begrepen dat Skoubo en Bodor er niet bij zijn. Van Skoubo begint het nu toch wel erg vervelend te worden dat hij zo veel geblesseerd is. Tegenwoordig gaat hij van blessure naar blessure zonder wedstrijden tussendoor te spelen. Jammer, want Roda speelt vaak veel rustiger met hem erbij.

Wat zou HvV voor vanavond uit de hoed toveren? Ik denk dat de sterkste opstelling de volgende is:

Tyton
de Fauw - Wielaert - Kah - Hempte
Delorge - Vormer - Sutchuin - Janssen
Hadouir - Junker

In deze opstelling krijgen de flanken diepte door Janssen en Delorge. Over de groei van Sutchuin blijf ik me verbazen. Hij loopt 1:3 en dat is erg veel voor een middenvelder die vaak niet op zijn eigen plek staat. In de laatste wedstrijd tegen Groningen vond ik hem op de 10 erg sterk. Het zwakke punt in deze opstelling is duidelijk de spits. We missen hier gewoon wat kracht. Junker komt -als hij fit is- een heel eind, maar ook hij heeft eigenlijk een bliksemafleider nodig. Hadouir is dit niet, Skoubo wel. Deze rollen kunnen ook niet door Meulens en Huysegems gespeeld worden.
pi_89807129
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:04 schreef iehlaak het volgende:
Spannend vanavond. Ik heb begrepen dat Skoubo en Bodor er niet bij zijn. Van Skoubo begint het nu toch wel erg vervelend te worden dat hij zo veel geblesseerd is. Tegenwoordig gaat hij van blessure naar blessure zonder wedstrijden tussendoor te spelen. Jammer, want Roda speelt vaak veel rustiger met hem erbij.

Wat zou HvV voor vanavond uit de hoed toveren? Ik denk dat de sterkste opstelling de volgende is:

Tyton
Hadouir - Junker

In deze opstelling krijgen de flanken diepte door Janssen en Delorge. Over de groei van Sutchuin blijf ik me verbazen. Hij loopt 1:3 en dat is erg veel voor een middenvelder die vaak niet op zijn eigen plek staat. In de laatste wedstrijd tegen Groningen vond ik hem op de 10 erg sterk. Het zwakke punt in deze opstelling is duidelijk de spits. We missen hier gewoon wat kracht. Junker komt -als hij fit is- een heel eind, maar ook hij heeft eigenlijk een bliksemafleider nodig. Hadouir is dit niet, Skoubo wel. Deze rollen kunnen ook niet door Meulens en Huysegems gespeeld worden.
ik verwacht eigenlijk gewoon dezelfde opstelling als vorige keer met Addo centraal naast Kah
pi_89808059
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:04 schreef iehlaak het volgende:

Tyton
Hadouir - Junker

goede analyse, ben het er ook wel mee eens. Skoubo brengt vooral rust voorin, kan een bal vasthouden en even temporiseren als het moet. Meulens en Huysegems hebben dat idd niet. Denk, en hoop, dat harm wielaert weer achterin zet. Ik vertrouw het gewoon niet met addo en kah samen
pi_89817171
nou dit was niet best :{
kah en addo zag er ook niet best uit
  zaterdag 11 december 2010 @ 23:42:12 #37
154193 TheYoung1
pi_89819626
Zucht...
Mooie partij om te zien, als neutrale kijkert..
Terechte uitslag. We zijn veel te afwachtend en staan veel stil. Zijn schijnbaar echt ff de samenhang kwijt..

Enneuh btw... Die sfeer-actie... Rose lampies
Patat, dat is het!!
pi_89829362
mooie partij :?
vond het maar een strontvervelende pot. Niets lukte, passes over 5 meter gingen regelmatig compleet verkeerd, de scheids floot vreemd en het resultaat schiet je ook niets mee op. Nee tegen vvv moet het toch een tandje beter

sfeeractie was goeie overigens
pi_89855511
ff iets anders ... gaat die bioscoop er nog komen?
  zondag 12 december 2010 @ 23:03:38 #40
60704 LeonH
pi_89855686
Zelfs voor de neutrale kijker was dit nog een lacher.
Zoals planethugo al zei. Er lukte echt niks. Daarbij stond ADO gewoon goed opgesteld.

De sfeeractie vond ik zeer goed! Die fonteinen mochten wel langer spuiten maargoed, weet niet hoe dat zit met de wind en die vonkjes uiteraard
pi_89867318
Sfeeractie zag er goed uit.

Vind de opstelling met Wielaert voor de verdediging niet echt functioneren, je ziet ook dat als Addo aan de bal is de nervositiet er van afstraalt. Afgelopen zaterdag ging het qua vededigen best aardig, maar ik vind 2 van die nerveuze gasten naast elkaar beetje teveel van het goede.
pi_89945712
zo lekkere 1e helft zeg en 4-0 uiteindelijk winnen, prima ^O^
pi_89951587
was gezellig gisteren :D
als ze in venlo nog illusies hadden wie de trots van het zuiden is dan weten ze het nu _O_
  woensdag 15 december 2010 @ 13:27:03 #44
60704 LeonH
pi_89955388
Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve VVV :D

Wat een eerste helft! _O_ 2e helft was iets matiger, maja wat wil je als je 0-3 voorstaat.
pi_90050245
quote:
Rutten wil winst bij afscheid Afellay
jammer fredje :P

'Roda verpest afscheid Afellay'

1-1 of 1-2 :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:23:32 #46
154193 TheYoung1
pi_90052424
Afellay speelt de bekerontmoeting toch ook nog mee?... Krijgt nog een dubbele domper als afscheid :P
Patat, dat is het!!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:58:06 #47
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_90088640
Op bevroren grond kunnen boeren niet oogsten, dus ik zeg 1-2
pi_90089300
De competitiewedstrijd mogen we best verliezen zolang we in de beker maar doorgaan.
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:47:23 #49
60704 LeonH
pi_90089941
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef Kn0x het volgende:
De competitiewedstrijd mogen we best verliezen zolang we in de beker maar doorgaan.
Dat dus... Ik vind woensdag "belangrijker" dan morgen. Maar toch heb ik het gevoel dat we morgen ook winnen!
pi_90090702
het begint onrustig te worden in eindhoven, als ze morgen niet winnen kan er woensdag gewoon iemand anders op de bank zitten
pi_90090841
collega van me heeft gewed voor 5 euro dat roda wint morgen, terwijl hij een psv fan is ;)
pi_90094323
Gister dacht ik nog ... psv gaat dit verliezen na de vertoonde laatste wedstrijden. Maar eens moet toch weer de ommekeer komen...laten we hopen dat dat morgen is.
  zondag 19 december 2010 @ 10:42:59 #53
60704 LeonH
pi_90114703
Alleen onze wedstrijd nog niet afgelast... Ben eens benieuwd.
Met dat hele gedoe rondom het glazen huis zou het me niks verwonderen dat ze de wedstrijd gewoon door laten gaan.
pi_90170946
verdiende nederlaag, ging gewoon veel te veel fout en psv stond achterin, vooral de 2de helft, gewoon goed. Met al die slordigheden was het wachten op de 2 en 3-1 helaas.

Dan maar woensdag revanche nemen ^O^
pi_90176239
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef planethugo het volgende:
verdiende nederlaag, ging gewoon veel te veel fout en psv stond achterin, vooral de 2de helft, gewoon goed. Met al die slordigheden was het wachten op de 2 en 3-1 helaas.

Dan maar woensdag revanche nemen ^O^
idd 1e helft was bij vlagen nog best aardig, maar 2e helft was waardeloos maar goed woensdag dan maar winnen.
oohja en vond sutchuin weer een drama hoor, pff lijkt echt alsof die over het veld slentert ipv rent;)
  maandag 20 december 2010 @ 14:34:45 #56
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90176795
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

idd 1e helft was bij vlagen nog best aardig, maar 2e helft was waardeloos maar goed woensdag dan maar winnen.
oohja en vond sutchuin weer een drama hoor, pff lijkt echt alsof die over het veld slentert ipv rent;)
Ik heb Djoum werkelijk nog nooit een spritn zien trekken. En hij heeft maar 1 signature move. Een schaar en dan naar links kappen. Doet die elke keer weer. De faalhaas. Ik wil Stankovic zien spelen verdeuri. Daar wacht ik al 2 jaar op :(
  maandag 20 december 2010 @ 17:35:52 #57
154193 TheYoung1
pi_90186908
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
collega van me heeft gewed voor 5 euro dat roda wint morgen, terwijl hij een psv fan is ;)
Zal hij woensdag wel op PSV wedden...Gok ik zo..
Patat, dat is het!!
pi_90187821
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Zal hij woensdag wel op PSV wedden...Gok ik zo..
haha ja dan kan ie ze 5 euro weer terugwinnen ;)
  maandag 20 december 2010 @ 18:07:51 #59
60704 LeonH
pi_90188313
Hopelijk wat afgesproken werk... PSV de competitie overwinning dan krijgt Roda de beker van ze ;)
Het nodige is al hier boven gezegd. 1e helft wel goed, 2e helft bagger. Al mogen ze voor die 3-1 wel een bloemetje naar Bossen sturen.
Daarnaast vind ik Hempte de laatste weken vies door de mand vallen... Waar Lachambre veel te ver naar binnen stond laat hij veel te veel zijn man lopen en is hij vervolgens te langzaam om 'm weer in te halen.

Maargoed: Op naar woensdag!
  donderdag 23 december 2010 @ 14:06:56 #60
154193 TheYoung1
pi_90340893
Hadden ze eigenlijk niet mogen door laten gaan hey.. Heb echt maar de helft, letterlijk, van de wedstrijd gezien. Vooral de eerste helft was het zicht klote.
Zou niet kunnen zeggen hoe we gespeeld hebben. Helaas verloren...
Patat, dat is het!!
pi_90342588
Gisteravond had alles in zich om een wedstrijd om nooit te vergeten te worden; de mist die het zicht vrijwel totaal ontnam, de kou, bij het huiswaarts keren met de auto in de sneeuw vast zitten en wildvreemden helpen om met hun auto uit de sneeuw te komen. Jammer dat de uitslag dan uiteindelijk tegen valt...

Hopen dat we Janssen in de winterstop nog voor een mooie cent aan Twente kwijt kunnen raken, wellicht nog een paar andere spelers verkopen en in de tweede seizoenshelft langzaam maar zeker jeugdspelers hun speeltijd in het eerste gunnen. We staan er in financieel opzicht dramatisch voor (lees: we zijn gewoon hartstikke failliet) en dus heb ik liever dat alles op alles gezet wordt om uit die zorgen te komen, dan dat er op "Europese play-off's" gegokt wordt. Meer toeschouwers en sponsoren kunnen we nl. helaas toch op onze buik schrijven...
  donderdag 23 december 2010 @ 14:50:58 #62
154193 TheYoung1
pi_90342937
Net ff de samenvatting gekeken..
Wat een goal van Vormer!!!!!!!!!!!!!!! Minstens doelpunt van de maand ^O^
En Kah was wel onbesuisd, zoals zovaak. Maar hij raakte Toivonen niet!
Patat, dat is het!!
  donderdag 23 december 2010 @ 16:47:55 #63
60704 LeonH
pi_90348839
Kan me voorstellen dat het voor West en Oost haast niet te volgen was. Vanaf Noord waren ook veel dingen moeilijk te zien. Maja KNVB denkt er alleen maar aan of de scheids alles kan zien en niet de supporters...
Kah trekt nog zelfs zijn benen in, Toivonen gaat zich na een paar seconden pas behoorlijk aanstellen. Ben overigens niet anders gewend van PSV.
Dit PSV kon je trouwens heel makkelijk oprollen met een beetje goede wil. De effectiviteit van hun was helaas te groot. Heb ze in ieder geval niet vaak bij de goal gezien...

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopen dat we Janssen in de winterstop nog voor een mooie cent aan Twente kwijt kunnen raken, wellicht nog een paar andere spelers verkopen en in de tweede seizoenshelft langzaam maar zeker jeugdspelers hun speeltijd in het eerste gunnen. We staan er in financieel opzicht dramatisch voor (lees: we zijn gewoon hartstikke failliet) en dus heb ik liever dat alles op alles gezet wordt om uit die zorgen te komen, dan dat er op "Europese play-off's" gegokt wordt. Meer toeschouwers en sponsoren kunnen we nl. helaas toch op onze buik schrijven...
Te beginnen met Djoum en Harm...
pi_90349623
Ik ben bezig met de VI-quiz en daar wordt gevraagd wie de eerste shirtsponsor van Roda was ?
Iemand enig idee ?
  donderdag 23 december 2010 @ 17:17:34 #65
154193 TheYoung1
pi_90350260
Bheaphar mss..??

-stienstra..-
Patat, dat is het!!
pi_90350739
quote:
[..]

pff 1e helft was op tv redelijk te zien voor een gedeelte;) prachtige goal vormer, 2e helft was er na de rode kaart van kah (lekkere schwalbe van die zweedse homo) niks meer te beleven voor de goal van psv... en 4 minuten voor tijd nog ff meulens en huysegems erin voor 2 middenvelders, wat heeft dat nog voor nut dan? :{
pi_90350980
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Bheaphar mss..??

-stienstra..-
Bheapar it is, bedankt.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:50:34 #68
60704 LeonH
pi_90351584
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]
en 4 minuten voor tijd nog ff meulens en huysegems erin voor 2 middenvelders, wat heeft dat nog voor nut dan? :{
Dat snap ik dus ook niet. Bodor startte al niet helemaal fit aan die wedstrijd. Hij hield zich bij bepaalde duels ook in om niet weer geblesseerd te raken... En vlak voor rust was hij alweer aan het strompelen. Als je die aanvallers meteen na rust (of na de 1-2 brengt) ga je meer van je eigen goal afspelen en krijg je ook hoogstwaarschijnlijk niet die rode kaart... Nu moest je van alle ellende Addo brengen. Vreemd contrast trouwens: voor je eigen publiek uitgefloten worden en door de tegenaanhang toegejuichd.
pi_90363586
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:47 schreef LeonH het volgende:
Kan me voorstellen dat het voor West en Oost haast niet te volgen was. Vanaf Noord waren ook veel dingen moeilijk te zien. Maja KNVB denkt er alleen maar aan of de scheids alles kan zien en niet de supporters...
Kah trekt nog zelfs zijn benen in, Toivonen gaat zich na een paar seconden pas behoorlijk aanstellen. Ben overigens niet anders gewend van PSV.
Dit PSV kon je trouwens heel makkelijk oprollen met een beetje goede wil. De effectiviteit van hun was helaas te groot. Heb ze in ieder geval niet vaak bij de goal gezien...

[..]

Tuurlijk... dat hebben we 2x gezien.....staan niet voor niets 1e. En niet vaak bij de goal klopt ook niet, de 2e helft had psv nog minstens 3-4 goals kunnen maken
pi_90363617

[ Bericht 66% gewijzigd door Tallie1982 op 23-12-2010 22:00:25 ]
pi_90367281
Eerste shirtsponsor was Clark Jeans
pi_90367415
Rij ik het halve land door om weer eens een wedstrijd mee te pikken, zie ik geen hol door de mist. Drie van de vier goals niet gezien. Kon vanaf West niet eens zien of er uitsupporters waren in hun vak.
pi_90377805
quote:
Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef iehlaak het volgende:
[ afbeelding ]
100% ?
pi_90384840
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

100% ?
iig NIET beaphar. Dat was pas eind jaren 80/begin 90 en toen waren er al andere geweest. Welke de eerste was weet ik ook niet
pi_90384906
Ok dan neem ik de gok maar. ;)
Bedankt voor de hulp.
pi_90413497
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door TLC op 25-12-2010 12:54:19 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:18:45 #77
154193 TheYoung1
pi_90416730
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef iehlaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald Koeman en Leo Ehlen (of Degens) vanaf links?
Patat, dat is het!!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:01:33 #78
154193 TheYoung1
pi_90719110
En een spetterend 2011 voor iedereen wah! DANKE! BITTE!
Patat, dat is het!!
  maandag 3 januari 2011 @ 19:52:42 #79
154193 TheYoung1
pi_90807209
Winterstopkick.... O~)
Patat, dat is het!!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:29:38 #80
154193 TheYoung1
pi_91030433
Pluim? Is da wat? :O
Patat, dat is het!!
pi_91031355
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Pluim? Is da wat? :O
hebben ze daar interesse in ?

hoop dat onze "mr regendans" Yulu nog weggaat voor het eind v d maand
pi_91031481
Nou Wiljan Pluim is voor een half jaar gehuurd met optie tot koop. Volgens Van Geel wordt er geen huursom of salaris betaald, dus het kost ons niets.

Breedte speler erbij + gratis + talentje + optie tot koop = win win win win.
Of saté?
pi_91031643
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef De-Hamster het volgende:
Nou Wiljan Pluim is voor een half jaar gehuurd met optie tot koop. Volgens Van Geel wordt er geen huursom of salaris betaald, dus het kost ons niets.

Breedte speler erbij + gratis + talentje + optie tot koop = win win win win.
ooh hij is al binnen (gehuurd) dat verbaasd me wel, is toch gewoon een spits, tenminste bij vitesse of niet?
pi_91032903
Middenvelder, te sloom en niet doelgericht genoeg voor een spits. Werd misbruikt in de spits
pi_91041455
Prima vervanger voor Janssen. Misschien iets minder snel maar technisch iets vaardiger. Onbegrijpelijk :N.
  zondag 9 januari 2011 @ 00:33:16 #86
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91051491
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Prima vervanger voor Janssen. Misschien iets minder snel maar technisch iets vaardiger. Onbegrijpelijk :N.
Jonger dan Janssen ook. Ik hoop dat hij een beetje kan doorbreken.
pi_91075606
prima aankoop, heeft in op mij een goede indruk gemaakt, al zijn dat natuurlijk maar flitsen wat je ervan meekrijgt. Maar a) niet duur b) jong c) nederlands d) creatief.
Goed geprofiteert van de koopdrift van Jordania ^O^
pi_91080691
Ik heb Pluijm een paar keer in het stadion mogen aanschouwen. Ik vond hem toen al een van de beste spelers van Vitesse. Geen loper, maar sterk, goed spelinzicht en uitstekende techniek. Ideale man voor Roda om op de 10 te spelen of als aanspeelpunt te functioneren. Hier gaat Vitesse weer eens enorme spijt van krijgen.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:34:41 #89
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91096303
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef iehlaak het volgende:
Ik heb Pluijm een paar keer in het stadion mogen aanschouwen. Ik vond hem toen al een van de beste spelers van Vitesse. Geen loper, maar sterk, goed spelinzicht en uitstekende techniek. Ideale man voor Roda om op de 10 te spelen of als aanspeelpunt te functioneren. Hier gaat Vitesse weer eens enorme spijt van krijgen.
Roda krijgt 'de afdankertjes' van Vitesse en we worden er alleen maar sterker op :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:14:55 #90
154193 TheYoung1
pi_91277089
2-1 verloren van Basel..
Patat, dat is het!!
pi_91278098
Altijd lastig...
pi_91278428
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef TheYoung1 het volgende:
2-1 verloren van Basel..
zit Cristiano nog daar in Basel?
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:17:41 #93
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91292841
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

zit Cristiano nog daar in Basel?
Al sinds 2007 niet meer, heeft daarna nog 2 seizoenen aangemodderd bij Willem 2 en is nu blijkbaar van de aardbodem verdwenen....

Edit: volgens zijn Wikipedia pagina zat ie voor het laatst in Australië bij Adelaide United.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:20:42 #94
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91293047

[ Bericht 100% gewijzigd door RD4 op 13-01-2011 23:20:57 ]
pi_91296805
Lijkt me gewoon goed, aangezien Basel altijd wel een vaste CL klant is.
Of saté?
pi_91310048
alsof het wat uitmaakt :P
pi_91335752
Weet iemand de opstelling tegen Basel?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:45:42 #98
154193 TheYoung1
pi_91512165
Feyenoord ziet in onze Martin de opvolger van Beenhakker?!..... :N
Patat, dat is het!!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:47:25 #99
154193 TheYoung1
pi_91512247
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef iehlaak het volgende:
Weet iemand de opstelling tegen Basel?
Zie>>>> http://www.rodajc.nl/nieuws/?newsID=2648
;)
Patat, dat is het!!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:49:47 #100
154193 TheYoung1
pi_91512348
En van dezelfde nieuws-site...
quote:
Roda JC Kerkrade heeft in samenspraak met de lokale driehoek de regels voor de kaartverkoop verder verruimd.

Voor alle thuiswedstrijden van Roda JC geldt:
- Op een seizoenkaart kunnen 4 extra kaarten gekocht worden voor de Theo Pickée tribune of de Oost-tribune.
- Op een clubkaart kunnen 4 kaarten in totaal gekocht worden voor de Theo Pickée tribune of de Oost-tribune.

Goeie zaak na het debacle de laatste wedstrijden....Alleen vreemd dat ze West niets tegenmoet komen.
Patat, dat is het!!
pi_91512405
dit is natuurlijk waarom van geel bij roda gebleven is: wat oudere spelers halen waarmee er kans is om een verrassing te worden, zelf de complimenten ontvangen en hopen dat een club van meer aanzien voorbijkomt.

Al verwacht ik dat Feyenoord voor Hans Gilhaus kiest, die heeft meer een neus voor talent en met chelsea bruikbaardere contacten dan van geel.

Daarnaast is van Geel na dit seizoen toch wel weg, helaas
pi_91512419
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:49 schreef TheYoung1 het volgende:
En van dezelfde nieuws-site...

[..]

Goeie zaak na het debacle de laatste wedstrijden....Alleen vreemd dat ze West niets tegenmoet komen.
waarom west niet :?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:52:52 #103
154193 TheYoung1
pi_91512494
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef planethugo het volgende:

[..]

waarom west niet :?
Goeie vraag ja... :?
Patat, dat is het!!
pi_91512802
zal wel zijn dat je daar niet ELKE wedstrijd extra kaarten kan kopen
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:05:35 #105
60704 LeonH
pi_91538674
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Feyenoord ziet in onze Martin de opvolger van Beenhakker?!..... :N
Zou een tegenvaller voor ons zijn. Ondanks zijn salarispost (naar horen zeggen) levert hij echt goed werk voor onze club. Hopen dat hij kan blijven.

Vraag me alleen af waar Feyenoord dan opeens weer die financiële middelen vandaan gaat halen...
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:04:47 #106
154193 TheYoung1
pi_91563047
Lees net dat de bom-gooier bij de wedstrijden tegen Groningen en PSV opgepakt is!!! ^O^
Patat, dat is het!!
pi_91563191
bomgooier :')
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:37:42 #108
154193 TheYoung1
pi_91564501
Vuurwerkgooier dan..... Interessert me geen hol hoe je het wilt noemen, ik vind het super dat ze knakker te pakken hebben.
Keihard aanpakken, vette boete, stadionverbod en opdraaien voor alle kosten. BENG!!!!
Patat, dat is het!!
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:20:17 #109
60704 LeonH
pi_91604280
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Vuurwerkgooier dan..... Interessert me geen hol hoe je het wilt noemen, ik vind het super dat ze knakker te pakken hebben.
Keihard aanpakken, vette boete, stadionverbod en opdraaien voor alle kosten. BENG!!!!
BAM! zul je bedoelen ;)

Stukje Van Geel - Feyenoord:
Van Geel: als Feyenoord aanklopt, ga ik praten

quote:
Als Feyenoord zich meldt voor Martin van Geel (foto), zal de algemeen directeur van Roda JC zeker met de Rotterdamse club gaan praten.

Voetbal
Van onze verslaggever
Van Geel laat weten formeel' nog niet te zijn benaderd. ,,Maar de geruchten worden hardnekkiger en de signalen duidelijker dat ik op het lijstje sta. Hoewel Feyenoord zich officieel ook nog niet bij Roda zou hebben gemeld, moet de Kerkraadse club er serieus rekening mee houden zijn algemeen én technisch directeur kwijt te raken. ,,Feyenoord is een grote club met een prachtig stadion en een geweldig supporterslegioen", aldus Van Geel. ,,Ik ben er ook van overtuigd dat er veel mogelijk is in Rotterdam. Dus als ze zich melden, sta ik zeker open voor een gesprek.
Feyenoord zal dan wel de beurs moeten trekken. Van Geel heeft in Kerkrade nog een contract van anderhalf jaar. Daarin is weliswaar een clausule opgenomen, maar het is niet zo dat de directeur voor een schijntje kan vertrekken.
Trainer Harm van Veldhoven verklaart zijn eigen contractverlenging even uit te stellen. De Belg kan voor een jaar bijtekenen. ,,Die intentie heb ik nog steeds, maar gezien de gebeurtenissen wil ik even wachten tot er meer duidelijkheid is."

Bron: LD.nl
pi_91604830
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
ben daar niet zo tegen, als het maar veilig blijft voor andere toeschouwers. Als er georganiseerd vuurwerk afgestoken wordt op het veld vindt iedereen het prachtig.
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:08:23 #111
154193 TheYoung1
pi_91621739
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef planethugo het volgende:

[..]

ben daar niet zo tegen, als het maar veilig blijft voor andere toeschouwers. Als er georganiseerd vuurwerk afgestoken wordt op het veld vindt iedereen het prachtig.
Hier maak je wel een heul domme vergelijking he.... Of wil je dat er georganiseerd "vuurwerk" dat reclameborden sloopt en mensen die te dicht bij staan gehoorschade kunnen opleveren afgestoken mag worden....

Ik blijf erbij dat het niet mag kunnen. Het zal een keer mis gaan net waar jij staat.... Mss dat je dan van gedachten veranderd.
had van jou wel wat meer verstand verwacht hugo
Patat, dat is het!!
pi_91624558
je klinkt als mijn ouders toen ik nog op 31 december met een rugzak vol vuurwerk de hele dag op pad ging.... ;)

achja bij vuurwerk heb je alleen maar mensen die het vet vinden en mensen die er faliekant op tegen zijn. Een tussenweg is er niet. Tis natuurlijk wel zo dat het dom is om bij een reclamebord, keeper of ballenjongens te gooien maar 'vroeger' op kaalheide tussen de bengaalse fakkels op de tribune staan was toch echt geweldig, vind het zonde dat zoiets ook niet meer mag
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:31:18 #113
154193 TheYoung1
pi_91629313
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef planethugo het volgende:
je klinkt als mijn ouders toen ik nog op 31 december met een rugzak vol vuurwerk de hele dag op pad ging.... ;)

achja bij vuurwerk heb je alleen maar mensen die het vet vinden en mensen die er faliekant op tegen zijn. Een tussenweg is er niet. Tis natuurlijk wel zo dat het dom is om bij een reclamebord, keeper of ballenjongens te gooien maar 'vroeger' op kaalheide tussen de bengaalse fakkels op de tribune staan was toch echt geweldig, vind het zonde dat zoiets ook niet meer mag
Begrijp me niet verkeerd, ik vind vuurwerk geweldig, sta er het liefst zo kort mogelijk op.
Maar dan moet het wel verantwoord zijn.

De sfeeracties zijn kleine-meisjes fakkeltjes. Dat mag van mij ook wel wat dikker.
Maar zulke "acties" gaan mij echt te ver. Kom al dik 30 jaar, ja echt..., bij Roda.

En ik liep vroegah ook met de zakken vol vuurwerk op de 31ste.. En de 30ste en de 29ste enenen. Maar niet met lawinepijlen ;)

Hij heeft de club geschaad, basta.
Patat, dat is het!!
  zondag 23 januari 2011 @ 18:07:57 #114
154193 TheYoung1
pi_91758870
Genoten!!!! En 2 prachtige spandoeken gezien! ^O^
Patat, dat is het!!
  zondag 23 januari 2011 @ 21:32:45 #115
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91771013
Goede wedstrijd.
Vreemde scheids.
3 goals, 3 punten WHOPPA!

Pluim gelijk een halve assist geleverd *O*
pi_91789393
Leuke wedstrijd ja, maar dat Excelsior was echt enorm zwak.

Overigens ben ik zwaar benieuwd wat van dat akelige bericht op koempel.nl waar is.
pi_91790126
gelukkig dat we de eerste 10 minuten doorkwamen zonder tegentreffer. Daarna nauwelijks wat te duchten gehad. En zo goed was het helemaal niet, maar als je 3-0 wint maakt dat verder ook helemaal niets uit.

Er zijn ergere tegenstanders om tegen te beginnen. Mooi pasje van Pluijm trouwens ^O^
pi_91799591
Theo Pickee Tribune (Zuid tribune) Vak 13
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  maandag 24 januari 2011 @ 18:22:44 #119
154193 TheYoung1
pi_91809731
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef HellaHard-OG het volgende:
Theo Pickee Tribune (Zuid tribune) Vak 13
Ja en nu?

En wat voor akelig bericht was dat dan Waldheini?
Patat, dat is het!!
  maandag 24 januari 2011 @ 19:40:06 #120
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91813693
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ja en nu?

is voor in de openingspost :)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:06:58 #121
154193 TheYoung1
pi_91823295
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef RD4 het volgende:

[..]

is voor in de openingspost :)
Toch niet het g***l over hernieuwde fusie-perikellen he....
Patat, dat is het!!
  maandag 24 januari 2011 @ 22:17:38 #122
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91824115
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Toch niet het g***l over hernieuwde fusie-perikellen he....
Jups
pi_91837327
wat is dat nu opeens weer voor gezeik. Denk, en hoop vooral, dat het gaat over de RJO ipv iets groters
pi_91861304
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Ja en nu?

Was meer bedoeld voor de openings pagina met fokkers in het stadion ;-)
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_91861387
eindelijk wat versterking voor dit topic nadat darkshine en plato zich om onduidelijke redenen niet meer op fok laten zien maar op een of ander vbl-forum zitten waar ontevrede fokkers tegen elkaar zeggen dat fok maar kut is :P
pi_91875847
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:33 schreef planethugo het volgende:
wat is dat nu opeens weer voor gezeik. Denk, en hoop vooral, dat het gaat over de RJO ipv iets groters
De fusie-geruchten zijn, zowel vanavond op het supportersoverleg, als door Frans Timmermans via zijn twitter-account ontkracht. Als we het dan overigens over plaatsen in het stadion hebben voor de openingspost; ik sta altijd bovenaan op west 5.
pi_91882743
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De fusie-geruchten zijn, zowel vanavond op het supportersoverleg, als door Frans Timmermans via zijn twitter-account ontkracht.
En toch blijf ik wantrouwend. Zeker als je bedenkt dat Timmermans zich in het verleden wél voor fusie heeft uitgesproken. Overigens zou ik het volkomen belachelijk en onbegrijpelijk ( voor zover al dat fusie gebreuzel al begrijpelijk is) vinden als er weer een poging gedaan wordt.
pi_91917653
Een PvdA-politicus met ambities als voetbalbestuurder vertrouwen. Het idee alleen al.

Dat soort lui hebben een ruggengraat van gelei en zouden hun dochter nog verkopen voor een beetje meer macht. Bekijk ook het CV van dit figuur, pure horror:
• Rooms-katholiek, eerst lid van D66 en daarna van PvdA :')
• Geboren in Maastricht en 'Roda-fan' :')
• "lid Raad van Commissarissen betaalvoetbalorganisatie "Roda J(uliana) C(ombinatie)", vanaf januari 2011. Terwijl aandeelhouders het nog moeten goedkeuren. :')
• "Belangrijk thema van zijn beleid is het vergroten van het draagvlak voor de Europese integratie" :')
• lid commissie-Koole/Duivesteijn over de PvdA en Europa, 2005 (n.a.v. het referendum over de Europese Grondwet) :')

http://www.parlement.com/9291000/biof/02244
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:56:33 #129
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_91920370
quote:
13s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef iehlaak het volgende:
Een PvdA-politicus met ambities als voetbalbestuurder vertrouwen. Het idee alleen al.

Dat soort lui hebben een ruggengraat van gelei en zouden hun dochter nog verkopen voor een beetje meer macht. Bekijk ook het CV van dit figuur, pure horror:
• Rooms-katholiek, eerst lid van D66 en daarna van PvdA :')
• Geboren in Maastricht en 'Roda-fan' :')
• "lid Raad van Commissarissen betaalvoetbalorganisatie "Roda J(uliana) C(ombinatie)", vanaf januari 2011. Terwijl aandeelhouders het nog moeten goedkeuren. :')
• "Belangrijk thema van zijn beleid is het vergroten van het draagvlak voor de Europese integratie" :')
• lid commissie-Koole/Duivesteijn over de PvdA en Europa, 2005 (n.a.v. het referendum over de Europese Grondwet) :')

http://www.parlement.com/9291000/biof/02244
Je kunt overal wel iets achter zoeken, maar als hij voluit zegt dat er niks speelt, dan geloof ik dat. Als het antwoord was geweest "Dit bericht kan ik bevestigen noch ontkennen" dan waren de rapen gaar geweest.

Rodafans bestaan niet, Roda supporters wel. Ajax heeft fans.
pi_91930959
die paar keer dat ie bij vi zat kwam ie wel sympathiek op me over en ten tijde van de fusie was ie daar ook niet geheel positief over, als ik het me goed herinner. In de politiek ook wel, hoewel ik het op dat vlak vrijwel nergens met hem eens ben. Maar dit is wel iemand met veel contacten en waarvoor deuren net iets makkelijker open gaan. beter dus dan weer zo een grijze muis die vriendje van serve is

niet dat we hem helemaal moeten vertrouwen, maargoed wie kan je wel vertrouwen op dit vlak?
pi_91955366
Opvallend dat mensen nog steeds zo naïef zijn en achter zo een misselijke vent aanlopen. Reken er maar op dat hij met z'n PvdA vriendjes, zoals Krewinkel, Roda de nek omdraait als het hem twee extra stemmen opleveren.
pi_92053574
Wat een wedstrijd.
pi_92053621
wat duurde het lang zeg deze wedstrijd :(

aanfluiting en totaal onnodig, had gewoon allang 0-2 moeten staan, dan was je eroverheen gelopen want ze waren rijp voor de sloop. Paar debiele fouten en je staat zo 3-1, 4-1 en 5-1 achter
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:08:35 #134
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92054578
Oh.My.God.
Wat een ballewedstrijd.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:07:27 #135
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_92056853
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef iehlaak het volgende:
Wat een wedstrijd.
Ja hè?
Ach, verliezen van de landskampioen van 2029 is heus geen schande hoor... :P
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  zondag 30 januari 2011 @ 12:51:45 #136
60704 LeonH
pi_92072692
Straks gaat Vitesse ook nog daadwerkelijk denken dat ze op de goede weg zijn met dit elftal, deze trainer en eigenaar :')
pi_92072750
gelukkig is tyton wel gewoon fit gebleven voor de komende weken
pi_92072752
wat een drama wedstrijd
pi_92072838
broertje van baba deed me wel aan de enige echt denken trouwens
  zondag 30 januari 2011 @ 13:07:23 #140
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_92073278
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig is tyton wel gewoon fit gebleven voor de komende weken
Was inderdaad een lelijke botsing. Had beroerder kunnen uitpakken.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  zondag 30 januari 2011 @ 13:07:39 #141
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_92073285
edit
pi_92114117
deze wedstrijd maar snel vergeten en hopen op een betere wedstrijd in Almelo
pi_92115299
Ladies and hampelemen, we've finally lost him!

quote:
Yulu-Matondo - Trompet - Bailleul

Jeanvion Yulu-Matondo speelt de komende jaren voor het Bulgaarse Levski Sofia. De voormalige aanvaller van Club Brugge laat het Nederlandse Roda JC na 3,5 jaar achter zich. Hij stond ook in de belangstelling van Eupen en het Griekse Panthrakikos, maar de Bulgaren konden blijkbaar betere papier voorleggen.

[..]

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=37744
:W
pi_92116800
_O_
en dan te bedenken dat toen zijn naam uitlekte iedereen dacht dat we de nieuwe kone binnengehaald hadden.

1 jaartje levski, dan het midden oosten, kazachstan en indonesie. Zo zal zijn carriere wel gaan lopen
pi_92118263
Helaas blijkt 'ie niet verkocht te zijn, maar is zijn contract ontbonden.
pi_92119083
hopelijk heeft ie niets meegekregen....2 miljoen door het afvoerputje
  maandag 31 januari 2011 @ 18:15:31 #147
154193 TheYoung1
pi_92132542
En Twente wil alsnog pogen Janssen nu al te krijgen.... 500.000 eurie?
Patat, dat is het!!
pi_92155774
En Janssen blijft gewoon de komende maanden...

Volgens VI wilde roda 8 ton, geen idee wat het aanbod van twente was, maar die club/voorzitter kennende zal het iets zijn geweest van 1,5 ton ofzo. 5 ton zou reeël zijn. Twente had hem goed kunnen gebruiken en in dat licht bezien is het voor die club een aanvaardbaar risico. Maar Munsterman wil shoppen voor een schijntje, tja
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:14:39 #150
60704 LeonH
pi_92163110
quote:
Hilarisch inderdaad! Staat die wedstrijd ergens online? :P
pi_92164510
vast wel op die jupiler league site, samenvatting van 1 minuut ofzo. op tv dan normaal gesproken
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:38:02 #152
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_92175714
Even wat anders trouwens, ben ik de enigste die een klein beetje op ziet naar het einde van dit seizoen? En dan voornamelijk naar het aantal spelers wat vertrekt?

Als je kijkt wie vertrekt of einde (huur)contract is (met enkele opties tot koop):

- Yulu, gelukkig weg
- Hadiour, zal na dit seizoen vertrekken
- Janssen, Twente
- Addo, einde contract en zal geen verlenging krijgen
- Kah, einde contract en hopelijk geen verlenging, foutenfestijn is nu afgelopen
- Lachambre, sympathiek of niet, einde contract en wellicht een prestatiecontract
- Huysegems, terug naar Genk
- Skoubo, huurperiode afgelopen, contract aanbieden?
- Bodor, heeft die niet contract einde seizoen?
- Wielaert, terug naar Ajax of misschien niet?
- Pluim, optie tot koop
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:47:07 #153
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92176212
Dat is inderdaad een risico. Maar we moeten hopen dat enkele uiteindelijk willen tekenen (Skoubo, Bodor, Wielaert).
pi_92178484
hopen dat van geel de boel nog een beetje netjes achterlaat...

Wielaert is bij Ajax trouwens ook einde contract, maar heb hem paar maanden geleden iets horen zeggen dat ie het buitenland wel ziet zitten. M.a.w. die blijft niet, iig niet tegen een rjc salaris. Kah, Addo, Wielaert, Janssen zowiezo weg, Skoubo is een risico, Huysegems voegt weinig toe, Bodor is wel te missen maar met zoveel wat einde contract dan zou je hem wel erbij kunnen hebben. Hoe dan ook, het gaat een puzzel worden.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:16:38 #155
60704 LeonH
pi_92183837
Als Vormer zo blijft doorvoetballen is ie ook aan het einde van het seizoen weg.
pi_92184842
het is in ieder geval van belang om een verdediger aan te trekken.. en als Pluim blijft hoeft Bodor van mij niet te blijven ;) evenals Huysegems die in de tijd dat ie kreeg heel weinig heeft kunnen laten zien
pi_92420505
dit was weer niet best
pi_92450589
nee het was opnieuw niets om te onthouden. Maar bij heracles uit hebben we het altijd moeilijk gehad, net als alle andere eredivisie teams trouwens. Vind t belachelijk dat zo een kunstgras gewoon moet kunnen. Regelrechte competitievervalsing is het, met normaal gras waren die al na een jaar weer terug in de JL
pi_92501434
kujovic naar willem II, is iig beter dan die vliegenvangers die ze nu hebben
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:26:55 #160
60704 LeonH
pi_92509227
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:44:37 #161
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92510039
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef LeonH het volgende:
Sibon nog een jaartje terughalen? :P
http://www.nu.nl/sport/2441947/sibon-keert-terug-nederland.html
Die zal niet voor een appel-en-een-ei komen ballen.
pi_92539434
mag voor mij nog wel een jaartje komen als Skoubo niet blijft

Mitchell Donald komt komend seizoen zowiezo, weet niet of die wel iets toevoegt
pi_92539974
Kah verlengen, alleen al voor de sfeer in de groep,
Tyton voor een goed bedrag verkopen en een goedkopere nieuwe keeper erbij halen, Prus 1e goalie maken...
Wielaert tekent contract voor een jaar bij,
Vormer tekent bij, Yulu eindelijk weg met zijn belachelijke salaris...
Skoubo blijft, Junker blijft, Hastdubier: strik erom en wegbrengen...
Pluim tekent bij ons en die ene wat van 020 af gaat komen hebben we ook wel wat aan.

zo wordt Roda volgend jaar weer een enigszins stabiele club en dit jaar zullen we vanaf komend weekend weer punten gaan pakken.

sowieso is dat altijd bij Roda geweest, punten pakken tegen de (traditionele) top 3 en punten laten liggen tegen de "kleintjes"...
De enige echte trots v/h Zuiden...
pi_92540109
kah hoeft niet te blijven, er zal toch wel een redelijke verdediger te vinden zijn?

Wielaert gaat niet blijven, Roda kan hem gewoon niet betalen en hij had het eerder al dat het buitenland hem wel wat leek. Kan het hem nog zo goed bevallen zijn maar als utrecht, heerenveen, of zelfs feyenoord komt dan is ie weg. En die teams kunnen hem wel gebruiken
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:17:19 #165
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92542759
Wielaert streek bij Ajax 900.000 euro op per jaar, kun je hier 3 Yulu's voor halen.
pi_92549628
Lijkt mij inderdaad ook sterk dat Wielaert volgend jaar nog in Kerkrade speelt. Skoubo mag van mij terug naar Utrecht. Het is een bruikbare speler, maar helaas ook erg veel geblesseerd.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:18:11 #167
60704 LeonH
pi_92552855
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef RD4 het volgende:
Wielaert streek bij Ajax 900.000 euro op per jaar, kun je hier 3 Yulu's voor halen.
Dan heb je aan 1 Wielaert meer dan 3 Yulu's ;)
Maar voor dat geld heb je uiteraard ook bruikbaardere spelers :)
Misschien dat het ook eens verstandig is voor nog een linksback te kijken. Lachambre moet je niet mee verder gaan en Hempte ben ik eerlijk gezegd ook nog niet zo over te spreken op een enkele wedstrijd na..

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:03 schreef planethugo het volgende:

Wielaert gaat niet blijven, Roda kan hem gewoon niet betalen en hij had het eerder al dat het buitenland hem wel wat leek. Kan het hem nog zo goed bevallen zijn maar als utrecht, heerenveen, of zelfs feyenoord komt dan is ie weg. En die teams kunnen hem wel gebruiken
Denk het ook niet. Kruiswijk riep ook dat ook allemaal vorig jaar totdat Heerenveen kwam...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:14:56 #168
60704 LeonH
pi_92629012
Nou. Ós Harmpje heeft bijgetekend tot medio 2012
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:16:20 #169
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92629057
Kan ik goed mee leven. Je ziet toch weer dat als een trainer tijd heeft om een team te vormen, dat het steeds beter gaat lopen.
pi_92629415
na het eerst rampseizoen heeft ie het toch goed op de rails gezet. Ook prima dat het niet langer dan een jaar is, je weet nooit hoe het volgend jaar gaat
pi_92632012
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef planethugo het volgende:
na het eerst rampseizoen heeft ie het toch goed op de rails gezet. Ook prima dat het niet langer dan een jaar is, je weet nooit hoe het volgend jaar gaat
helemaal mee eens
pi_92633814
De coach blijft, maar voor de rest gaat er veel veranderen.
Reken maar erop dat Van Geel naar de "geweldige topclub" Feyenoord gaat. Moet er zelf van lachen.
9 spelers vertrekken, waaronder een paar dure spelers. Momenteel hebben we 1 nieuwe speler voor volgend jaar, maar er zullen nog flink wat namen bij moeten komen. Ben ook erg benieuwd naar wat voor fratsen gaan gebeuren met Vormer en Tyton als Van Geel naar Feyenoord gaat. Die zullen vast en zeker een clausule in contract hebben waar absoluut gebruik van gemaakt gaan worden.
pi_92634274
boeie, voor de juiste prijs mag iedereen weg. als je voor tyton een miljoen of 5 kan vangen en voor vormer de helft zit je de komende jaren niet met een begrotingstekort en kan de club verder opgebouwd worden

Van Geel zei vandaag op vi radio dat ie wel in gesprek is met feyenoord maar dat het zeker geen gelopen zaak is dat ie daar aan de slag gaat. Maar lijkt me toch duidelijk dat ie nog kruipend daarheen wil. Hoewel Van Geel vrijwel uitsluitend 'bekende' spelers gehaald heeft zal hij toch wel gemist worden. Met name zijn daadkracht op de transfermarkt is niet des roda's. Bijv Pluijm en Wielaert. Er zaten meerdere clubs achteraan maar van geel heeft dan blijkbaar wel een mooi praatje in huis om ze te laten tekenen. Dat was met een Narinx of zijn voorgangers toch anders
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:49:20 #174
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92637728
Roda - Ajax = uitverkocht!
pi_92641119
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef RD4 het volgende:
Roda - Ajax = uitverkocht!
Onzin
Of saté?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:08:30 #176
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92641386
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Onzin
Niet
pi_92646025
Of saté?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:20:37 #178
154193 TheYoung1
pi_92647671
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef planethugo het volgende:
boeie, voor de juiste prijs mag iedereen weg. als je voor tyton een miljoen of 5 kan vangen en voor vormer de helft zit je de komende jaren niet met een begrotingstekort en kan de club verder opgebouwd worden

Van Geel zei vandaag op vi radio dat ie wel in gesprek is met feyenoord maar dat het zeker geen gelopen zaak is dat ie daar aan de slag gaat. Maar lijkt me toch duidelijk dat ie nog kruipend daarheen wil. Hoewel Van Geel vrijwel uitsluitend 'bekende' spelers gehaald heeft zal hij toch wel gemist worden. Met name zijn daadkracht op de transfermarkt is niet des roda's. Bijv Pluijm en Wielaert. Er zaten meerdere clubs achteraan maar van geel heeft dan blijkbaar wel een mooi praatje in huis om ze te laten tekenen. Dat was met een Narinx of zijn voorgangers toch anders
Punt.
Patat, dat is het!!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:55:58 #179
154193 TheYoung1
pi_92649222
En dat Harm voor een jaar heeft bij-getekend!!
Da's nou nog es goed nieuws!! ^O^
Patat, dat is het!!
pi_92678769
Inderdaad goed nieuws dat Harm langer blijft. Nu ook hopen dat Wielaert langer blijft.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:50:47 #181
154193 TheYoung1
pi_92679272
En van Geel!
Patat, dat is het!!
pi_92684976
vandaag in het ld zegt wielaert dat ie wel degelijk open staat voor een langer verblijf. Hij is een bourgondiër, moet zich ergens goed voelen en genieten van het leven en dat doet ie hier zeker. Maar toch vrees ik dat ie gewoon ergens tekent waar ze het 2 of 3 dubbele salaris bieden
pi_92692443
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef planethugo het volgende:
vandaag in het ld zegt wielaert dat ie wel degelijk open staat voor een langer verblijf. Hij is een bourgondiër, moet zich ergens goed voelen en genieten van het leven en dat doet ie hier zeker. Maar toch vrees ik dat ie gewoon ergens tekent waar ze het 2 of 3 dubbele salaris bieden
inderdaad. Het zal mij in ieder geval niets verbazen als hij toch gewoon verkast. Zo werkt de moderne voetballerij nu eenmaal.
pi_92704949
zal me ook niets verbazen als ie uiteindelijk bij feyenoord tekent
pi_92724547
wat een lekkere wedstrijd na de 1-2
  zondag 13 februari 2011 @ 17:41:22 #186
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92725567
Klote eerste 30 minuten, heerlijke laatste 60 minuten. Jammer dat Janssen niet de 3-2 scoort. Buitenkantje rechts :') Gewoon met links de touwen in jagen.
pi_92733596
idd janssen had ook nog een stapje door kunnen lopen en de hoek uit kunnen kiezen. Maargoed gelukkig pakt tyton die belachelijke panalty wel. De sliding van Hadouir had ie daarentegen wel kunnen geven. Typisch verdedigen van een aanvaller, zonder kwade bedoelingen maar gewoon lomp.

Maar die vrije trap van hadouir _O_ wat een ontlading in het stadion. Heerlijk
  zondag 13 februari 2011 @ 20:26:25 #188
154193 TheYoung1
pi_92733667
Kostelijk geamuseerd vandaag! Wat een heerlijke pot voetbal!!
Janssen had van mij wel gewisseld mogen worden, was er vandaag helemaal niet bij.

Thnx voor een heerlijke zondagmiddag PLS!!!
Patat, dat is het!!
pi_92734812
Hoe was de sfeer in het stadion? En waren er veel 'undercover' Ajax fans op Oost of Zuid waardoor het in principe uitverkocht was?
Of saté?
  zondag 13 februari 2011 @ 20:42:05 #190
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92734976
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Kostelijk geamuseerd vandaag! Wat een heerlijke pot voetbal!!
Janssen had van mij wel gewisseld mogen worden, was er vandaag helemaal niet bij.

Thnx voor een heerlijke zondagmiddag PLS!!!
Djoum speelde ook weer als een natte dweil. Ik snap echt bij God niet waarom die kerel nog op het veld staat.
pi_92735578
Djoum vind ik echt niks, heeft nog helemaal niks laten zien,

Voor hem tien keer liever een Delorge en anders lijkt me zelfs Pluim nog een hogere toevoeging hebben ook al heeft die nog niet veel kunnen laten zien. Djoum schiet óf alleen maar rollertjes of afzwaaiers. Passes van hem gaan 8 van de 10 keer verkeerd en de 2 keer dat het goed gaat is het een bal in de breedte of een tikkie terug.
Of saté?
pi_92737759
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe was de sfeer in het stadion? En waren er veel 'undercover' Ajax fans op Oost of Zuid waardoor het in principe uitverkocht was?
vond het wel meevallen toen een ajax goal viel. Sfeer was goed maar vooral erg spannend in het volle stadion, jammer dat dat blijkbaar niet altijd kan. Zowiezo was vooral de 2de helft een en al spektakel.

Maar wát een ontlading bij de 2-2, het stadion ontplofte van vreugde _O_
  zondag 13 februari 2011 @ 21:21:40 #193
60704 LeonH
pi_92738211
Match van het seizoen! Vooral de 2e helft. Jammer dat Janssen nog die kans mist.

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

vond het wel meevallen toen een ajax goal viel. Sfeer was goed maar vooral erg spannend in het volle stadion, jammer dat dat blijkbaar niet altijd kan. Zowiezo was vooral de 2de helft een en al spektakel.

Maar wát een ontlading bij de 2-2, het stadion ontplofte van vreugde _O_
Ik had zelf het idee dat het stadion meer ontplofte toen Tyton die bal eruit hield!
pi_92739584
Dit was er weer één en wel een hele echte! Het leek in de eerste helft, door de slappe inzet, een nederlaag te gaan worden, maar na Junker's doelpunt werd het toch weer een echte Roda - Ajax. En idd, de vreugde-uitbarstingen na de gelijkmaker en Tyton's redding, deden vermoeden dat de 5000 "extra" toeschouwers toch vooral voor Roda naar het stadion gekomen zijn.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:07:08 #195
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92742384
Die Kah met de vrije trap. Anita neerhalen, kijken of het doelpunt viel, keihard in Anita's gezicht schreeuwen en dan wegrennen :D
pi_92756289
Kah gaf gisteren sowieso weer een paar vermakelijke acteerlessen weg, voor de "opstootjes" met in eerste instantie de Zeeuw en vervolgens Enoh, mag 'ie wat mij betreft een Oscar krijgen!
  maandag 14 februari 2011 @ 08:57:30 #197
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92756518
Maar hij speelde wel een goede wedstrijd. Aantal belangrijke onderscheppingen verricht. als die elke week zo speelt, dan is het een topper.
pi_92757187
Wanneer Kah zich strikt aan zijn taak van mandekker houdt, is het ook helemaal geen verkeerde speler. Het is dat 'ie zo'n vorstelijk salaris verdient, maar wat mij betreft hoeft 'ie niet persé weg. Al is het alleen maar, omdat het zo'n cultfiguur is en er altijd vol voor gaat. Één van de weinige spelers die volgens mij oprecht in zak en as zit, wanneer er verloren wordt.
pi_92757204
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Kn0x het volgende:
Die Kah met de vrije trap. Anita neerhalen, kijken of het doelpunt viel, keihard in Anita's gezicht schreeuwen en dan wegrennen :D
Enoh
  maandag 14 februari 2011 @ 09:39:50 #200
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92757232
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Enoh
Nog beter. Die had al 4x geel moeten krijgen.
pi_92757850
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer Kah zich strikt aan zijn taak van mandekker houdt, is het ook helemaal geen verkeerde speler. Het is dat 'ie zo'n vorstelijk salaris verdient, maar wat mij betreft hoeft 'ie niet persé weg. Al is het alleen maar, omdat het zo'n cultfiguur is en er altijd vol voor gaat. Één van de weinige spelers die volgens mij oprecht in zak en as zit, wanneer er verloren wordt.
genau, ik heb ook echt genoten van Kah. Heerlijk hoe hij voor de volle 100% er tegenaan gaat.

Ook geweldig hoe het stadion ontplofte toen Tyton de penalty stopte.
pi_92758538
Kah, Vormer, Tyton waren de beste mensen aan onze kant.

Kah was echt weer ouderwets goed. Zou hem nog graag houden nu heb je Wielaert, De Fauw, Hempte nog geen echte sliding verdediger.

Ben ik trouwens de enige die Wielaert steeds minder goed begin te vinden?
Of saté?
  maandag 14 februari 2011 @ 10:54:51 #203
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92759462
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef De-Hamster het volgende:
Kah, Vormer, Tyton waren de beste mensen aan onze kant.

Kah was echt weer ouderwets goed. Zou hem nog graag houden nu heb je Wielaert, De Fauw, Hempte nog geen echte sliding verdediger.

Ben ik trouwens de enige die Wielaert steeds minder goed begin te vinden?
Standaard probleem bij Roda :P
Jongens van grote clubs spelen paar goede wedstrijden maar haken dan af; Ramzi, Bodnar, Cziommer.
pi_92761139
hij wordt natuurlijk ook een jaartje ouder ;)
maar Wielaert is voor ons gewoon een top verdediger. Vind maareens iemand die even goed is
  maandag 14 februari 2011 @ 12:43:54 #205
60704 LeonH
pi_92763704
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Standaard probleem bij Roda :P
Jongens van grote clubs spelen paar goede wedstrijden maar haken dan af; Ramzi, Bodnar, Cziommer.
Nou Bodnar.... Die maakte nog altijd veel goed met zijn inzet. Was geen lieverdje maar ging er wel altijd voor!

En die De Zeeuw... Voor mij altijd de grootste ergernis als Ajax speelt. Wat een irritant ventje is dat. Altijd als eerst bij de scheids om iemand een kaart aan te naaien.
pi_92764151
Cziommer had tegen het einde een dipje, dat kan gebeuren maar bij Ramzi was wel erg duidelijk dat ie de laatste maanden alleen voor zichzelf (en een nieuw contract) speelde
  maandag 14 februari 2011 @ 16:10:01 #207
154193 TheYoung1
pi_92772379
Het zou mij momenteel niets verbazen als van Geel nog een jaar blijft zitten. De selectie staat al redelijk goed, komen wat nieuwe potentiele spelers bij, Harm blijft zitten en Feyenoord wil niet over de brug komen.
En dan halen wij wss ook nog europees.... Denk dat van Geel toch wel tussen wal en schip hangt nu.

Wie was eigenlijk motm gisteren?
Patat, dat is het!!
  maandag 14 februari 2011 @ 16:11:13 #208
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92772430
Ik HOOP dat van Geel blijft. Hij krijgt het voor elkaar om naar Feyenoord te gaan, zonder dat Roda daar iets voor ontvangt. En dan neemt die Vormer en Tyton gelijk mee. Dus stiekem hoop ik dat die blijft en ook volgend jaar mensen kan aantrekken.
pi_92772666
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Het zou mij momenteel niets verbazen als van Geel nog een jaar blijft zitten. De selectie staat al redelijk goed, komen wat nieuwe potentiele spelers bij, Harm blijft zitten en Feyenoord wil niet over de brug komen.
En dan halen wij wss ook nog europees.... Denk dat van Geel toch wel tussen wal en schip hangt nu.

Wie was eigenlijk motm gisteren?
Zal Hadouir geweest zijn.
★★★
  maandag 14 februari 2011 @ 16:18:17 #210
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92772783
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zal Hadouir geweest zijn.
Of Tyton.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:45:22 #211
154193 TheYoung1
pi_92774169
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef Kn0x het volgende:
Ik HOOP dat van Geel blijft. Hij krijgt het voor elkaar om naar Feyenoord te gaan, zonder dat Roda daar iets voor ontvangt. En dan neemt die Vormer en Tyton gelijk mee. Dus stiekem hoop ik dat die blijft en ook volgend jaar mensen kan aantrekken.
Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.
Patat, dat is het!!
pi_92777192
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Feyenoord kan geen spelers kopen, ze kunnen van Geel niet eens betalen. Dus dat geroep over spelers mee nemen...Zeker onze duurste ook nog.
Pim Blokland heeft heel goede ervaringen met het kopen van spelers van ons dus die zal hier zeker wel de beurs voor open trekken. ;)

vind het wel een vaag bericht dat feyenoord niets wil betalen en dat van geel dat wel even zelf met roda regelt. Clausule of hoopt ie dat?
  maandag 14 februari 2011 @ 18:02:41 #213
154193 TheYoung1
pi_92778176
Ik zou er bijna geld op durven zetten, dat van Geel iig niét naar Feyenoord zal gaan.
Patat, dat is het!!
pi_92778260
dan zet dat geld maar bij mij neer. weet ik tenminste zeker dat ik het krijg.

feyenoord gaat zowiezo iemand halen voor die functie, dat ze nu al een tijdje met van geel praten zegt natuurlijk wel iets. Stel roda komt er zelf niet uit met van geel dan lapt blokland wel een ton ofzo bij
  maandag 14 februari 2011 @ 18:12:09 #215
154193 TheYoung1
pi_92778613
Niet alleen voor het geld, maar ook wat Martin hier nog kan bereiken...
Eigenlijk is hij nog niet klaar.

Ik hoop dat dat gevoel hem ook bezielt, want dat betekend ook dat hij volgend seizoen een hoger begrag/loon voor zichzelf kan vragen.

Met zulke mogelijkheden, de vooruitzichten en de prestaties van Roda gezien, lijkt het me een moeilijke keuze die hij moet maken.
Patat, dat is het!!
  maandag 14 februari 2011 @ 18:20:45 #216
154193 TheYoung1
pi_92779018
De wens is de vader van de gedachte of zoiets... :)
Patat, dat is het!!
pi_92780889
mwa zoveel kan ie hier niet meer bereiken. Financieel gezond maken heeft ie niet echt de hand in en als bepalende spelers verkocht worden dan is het maar de vraag of het volgend jaar beter gaat en dan wordt niet meer gezegd dat van geel roda weer opgebouwd heeft zoals de media dat nu wel doet.
pi_92781079
Kah heeft ons genekt ;(
Noot noot.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:52:23 #219
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92797597
quote:
19s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
Kah heeft ons genekt ;(
hihi
pi_92810775
Van Geel vertrekt gewoon, ik ben alleen reuze benieuwd naar de manier waarop. Feyenoord laat nl. nu al merken de zaak zonder enige scrupules op de spits te willen drijven door te weigeren voor iemand, wiens contract nog een jaar doorloopt, te betalen: "We hebben afgesproken dat Martin dat zelf oplost met Roda JC.''

Ze kunnen in Rotterdam wel zielig lopen miepen dat ze niet bepaald goed in de slappe was zitten, voor ons geldt echter het zelfde. Willen ze van Geel hebben, dan zullen ze hoe dan ook de beurs moeten trekken. Maar ik ben bang dat dit voor de rechter gaat eindigen met ons cluppie uiteindelijk als de grote verliezer. :(
pi_92811069
ik denk, zoals eerder gezegd, dat van geel gewoon een clausule in zijn contract heeft. Zo sluw is ie wel
pi_92811945
quote:
Van Geel: Snelle overstap blijft onbespreekbaar

ROTTERDAM - Feyenoord wil op korte termijn met de directie van Roda JC rond de tafel om een directe overgang van technisch directeur Martin van Geel te bewerkstelligen. De beleidsbepaler van de ploeg uit Kerkrade ziet zelf een direct vertrek uit Limburg echter niet zitten, meldt het AD vandaag.
,,Dat blijft voor mij onbespreekbaar,'' zegt Van Geel. ,,Dat heb ik al eerder aangegeven en daar blijf ik bij. Ik wil mijn werk in Kerkrade op een goede manier achterlaten.''

Feyenoord is na het op non-actief stellen van Leo Beenhakker naarstig op zoek naar een nieuwe technisch directeur. Tot die tijd neemt algemeen directeur Eric Gudde de honneurs op technisch gebied waar.

Van Geel verhuist zo goed als zeker wel komende zomer naar Rotterdam. ,,Er zijn gesprekken gaande met Feyenoord over het komende seizoen, maar inhoudelijk richt ik me nu uitsluitend op Roda JC,'' zegt Van Geel. ,,Dat soort dingen moeten niet door elkaar gaan lopen. En dat gebeurt ook niet.''
ad
pi_92815039
[youtube]<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/IHC5FWuKmCc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

zo maar wat wedstrijd momenten...
vuurwerk werd mogelijk gemaakt door de overkoepelende sfeer organisatie, Nui Offensief in samenwerking met RFI...
de banners zijn het werk van de West Side Ultras, die vanaf nu ook weer wat meer aanwezig zullen zijn in het stadion, nadat het bijna tot het 0 punt gezakt was...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:04:03 #224
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92815236
Zelfs Norbert en Stankov hadden een spandoek. STANKOV FTW:!
pi_92818512
spandoek van stankov is zeker grijs :P
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:00:57 #226
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_92830602
Ziet er goed uit, ik was natuurlijk wel al op de hoogte van de aktie. Toch mijn advies maar ter harte genomen en die met Dolf in de Kickoff gelaten? ;)
pi_92835265
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef RD4 het volgende:
Ziet er goed uit, ik was natuurlijk wel al op de hoogte van de aktie. Toch mijn advies maar ter harte genomen en die met Dolf in de Kickoff gelaten? ;)
hebben het inderdaad even achterwege gelaten, maar jammer dat het publiek bij ons niet helemaal mee werkt...
we hadden er nog een stuk of 20 liggen en die wilde weer niemand omhoog houden helaas.
pi_92835634
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Kn0x het volgende:
Zelfs Norbert en Stankov hadden een spandoek. STANKOV FTW:!
zijn er wel achteraf achter gekomen dat we Eric (P)Addo vergeten waren, maar dat is niet de meest geliefde speler dus achteraf niet eens zo erg, haha

maar we hebben gewoon de gehele selectie gebruikt, inclusief de nieuweling.
aangezien yulu weg is gevallen hebben we die ook gedeponeerd in de container en martin van geel, norbert keulen en harm van veldhoven hebben we ook gemaakt...
van geel wordt binnenkort een keer afgegeven bij hem op kantoor om hem toch te bedanken voor de afgelopen seizoenen...
al zal menig supporter het daar niet mee eens zijn,...
pi_92910938
Bodor naar Tom Tomsk :W
pi_92911132
hopelijk betalen ze ook nog een paar ton :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:26:53 #231
154193 TheYoung1
pi_92918288
Van de fan-site...

quote:
Naam: insider
Tijd: 17-02-2011 15:00

Bodor is transfervrij vertrokken.
Het enigste voordeel dat roda hiermee heeft is een half jaar salaris dat nu vervalt.
Deze transfer was al enige tijd in de maak.

Door aanstaande vertrek van bodor en matondo kwam er salaris budget vrij om pluim aan te trekken.
Patat, dat is het!!
pi_92918376
was te proberen natuurlijk. Maarja al die 'bronnen' en zogenaamde insiders op het prikbord moet ik toch altijd om gniffelen. Zegt helemaal niets natuurlijk.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:29:40 #233
154193 TheYoung1
pi_93034542
Standbeeldje voor Bodor!!!
Patat, dat is het!!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:31:01 #234
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93034603
Geen Djoum en boom! ff winnen bij Grunn.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:41:47 #235
154193 TheYoung1
pi_93035058
Ook met Djoum hadden we tegen dit zwakke Groningen gewonnen...
Er gaat niks boven Groningen, behalve het zuiden, ...
Patat, dat is het!!
  zondag 20 februari 2011 @ 01:46:15 #236
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_93040942
6 punten tegen Groningen en thuis nog steeds ongeslagen, wie doet het ons na? Jammer van al die gelijke spelen anders hadden wij toch op de plaats van Grunn gestaan...
  zondag 20 februari 2011 @ 01:49:57 #237
154193 TheYoung1
pi_93041038
De enige/enigste club dit seizoen ongeslagen op eigen veld dit seizoen.... Ghighighighig...
Patat, dat is het!!
  zondag 20 februari 2011 @ 10:55:47 #238
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_93047355
quote:
6s.gif Op zondag 20 februari 2011 01:49 schreef TheYoung1 het volgende:
De enige/enigste club dit seizoen ongeslagen op eigen veld dit seizoen.... Ghighighighig...
Was voor de winterstop al het geval, Grunn verloor toen van FCT
  zondag 20 februari 2011 @ 11:24:01 #239
60704 LeonH
pi_93048167
Grunn vond ik erg zwak. En dan viel ook nog eens die gevaarlijke linker kant voor een gedeelte uit en gelukkig heeft Roda daar goed gebruik van gemaakt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze zo zwak waren door een goede tegenstander! 2x winnen in 1 seizoen zegt wat mij betreft ook genoeg.

Svard vond ik ook weer heel goed spelen. Onopvallend maar prima speler! Leuk voor Bodor dat hij in zijn (waarschijnlijk) laatste wedstrijd een doelpuntje meepikt!

Enneh....
Tyton _O_ _O_ _O_
  zondag 20 februari 2011 @ 15:46:16 #240
154193 TheYoung1
pi_93060146
Mss dat dit Ruud motiveerd om mss toch wat langer in het zuiden te blijven.... Hoop doet leven wah!!
Patat, dat is het!!
pi_93135559
RodaTV.nl

meer dan 600 RJC samenvattingen :P
pi_93138769
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef planethugo het volgende:
RodaTV.nl

meer dan 600 RJC samenvattingen :P
_O_
pi_93140709
op of aanmerkingen zijn welkom :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:35:15 #244
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93141637
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef planethugo het volgende:
op of aanmerkingen zijn welkom :P
Zet de site online want hij doet het niet :)
pi_93142292
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:35 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Zet de site online want hij doet het niet :)
:?
hier doet ie het gewoon. Wat zie je dan?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:55:09 #246
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93142351
Oeps! Google Chrome kan www.rodatv.nl niet vinden
Suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.­rodatv.­nl openen
Probeer opnieuw te laden: www.­rodatv.­nl
Ga naar www.­roda.­nl
Zoeken met Google:
pi_93142750
wtf, ik kan het hier met chrome gewoon zien, zowel met windows 7 als xp
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:07:14 #248
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93142805
hmmm odd.
pi_93142883
en met IE of firefox lukt het wel gewoon?
pi_93144348
kreeg net ook de melding dat IE de site niet kon vinden, maar nu werkt ie wel

Geweldige site trouwens !!
pi_93144787
blijkbaar zorgt die media player voor wat probleempjes :(

thnx. Heb het samen met RD4 opgezet. De fok user, niet het bedrijf ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:29:33 #252
60704 LeonH
pi_93159267
Google Chrome icm Mac = _O_ site!

Het enige wat ik kan toevoegen is het volkslied door Martin Hurkens eerder dit seizoen...

[ Bericht 27% gewijzigd door LeonH op 22-02-2011 17:35:51 ]
pi_93187268
Hier op 't werk doet de site het prima! :P Straks thuis eens kijken of 'ie in Firefox op m'n Linux-bak ook werkt.
pi_93189592
goed bezig!

hij haperde gisteren af en toe door wat technische dingetjes, hopelijk is dat nu achter de rug O-)
pi_93189606
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef LeonH het volgende:
Google Chrome icm Mac = _O_ site!

Het enige wat ik kan toevoegen is het volkslied door Martin Hurkens eerder dit seizoen...
post het maar ;)

wtf doet dit op imdb :D http://www.imdb.com/title/tt1229003/
pi_93243073
In Firefox onder Ubuntu (10.10) doet 'ie 't prima! ^O^
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:29:44 #257
60704 LeonH
pi_93243245
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

post het maar ;)

wtf doet dit op imdb :D http://www.imdb.com/title/tt1229003/
Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!

Van Geel mondeling akkoord met Feyenoord staat op VI.nl. Na dit seizoen is ie dus weg. Zonde maar wel verwacht. Nu rustig rond gaan kijken naar een hele goede vervanger!
pi_93247817
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!

Van Geel mondeling akkoord met Feyenoord staat op VI.nl. Na dit seizoen is ie dus weg. Zonde maar wel verwacht. Nu rustig rond gaan kijken naar een hele goede vervanger!
Die andere wedstrijden komen er ook nog op. We zijn nu gestart met de eredivisie. De rest (Europa cup & Bekerwedstrijden, soms zelfs de complete wedstrijden) volgen in de komende maanden :)

Jammer van Van Geel maar ik had zoals eerder gezegd ook niet verwacht dat ie hier langer dan een paar jaar zou blijven. Koesteren wat ie neergezet heeft en idd hopen dat er een adequate vervanger gevonden wordt. Liefst iemand met ervaring als TD. Rob Baan is weer vrij en die heeft ervaring genoeg maar is al 65 en heeft me ook nergens overtuigd
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
In Firefox onder Ubuntu (10.10) doet 'ie 't prima! ^O^
prima ^O^
De site is alleen af en toe nog wat onstabiel maar daar wordt aan gewerkt...
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:43:08 #259
154193 TheYoung1
pi_93252869
Niet dat het als een verrassing komt.... Wel goed dat er nu duidelijkheid is over de toekomst van MvGeel.
Patat, dat is het!!
pi_93254676
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet dat het als een verrassing komt.... Wel goed dat er nu duidelijkheid is over de toekomst van MvGeel.
Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoeken
pi_93255153
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoeken
dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?
pi_93257029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?
Dan kan ie nog mooi iets voor Roda betekennen. Feijenoord heeft toch geen geld...
pi_93257162
Roda ook niet dus ze vissen in dezelfde vijver
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:55:16 #264
154193 TheYoung1
pi_93259209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef planethugo het volgende:
Roda ook niet dus ze vissen in dezelfde vijver
Feyenoord kan wel veel willen.. Martin koopt zijn eigen contract af, hoop dat het een leuke cent gaat zijn. Maar hij heeft verder geen transfersom zoals de spelers het wel hebben.
Dus over 'meenemen" van spelers hoeven we het niet te hebben.
Want dan moet Feyenoord wel echt gaan betalen.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:40:16 #265
60704 LeonH
pi_93368347
Nee, het was niet best... Om over de scheids nog maar te zwijgen...
pi_93382203
typisch roda, uit bij groningen dik winnen en dan thuis tegen de Graafschap weer zo'n wedstrijd :{
  zondag 27 februari 2011 @ 11:21:40 #267
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93382769
Scheids was de tweede helft ook weer zwak hoor. Hij was echt aan het zoeken naar overtredingen. En hij had Kah op de korrel, verschrikkelijk.
pi_93401291
de scheids was idd verschrikkelijk, pietluttig en totaal niet consequent :r

maar ook een zeer zwakke wedstrijd. Zaten scouts voor Hadouir op de tribune? Die leek wel zijn eigen wedstrijd te spelen.
pi_93603941
Uit tegen Utrecht zal het wel weer niet veel zijn. Ben er de laatste jaren vaak geweest en Roda was altijd kansloos. Aan de andere kant: Met dit in het achterhoofd winnen ze misschien met 2-6.
pi_93604237
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef iehlaak het volgende:
Uit tegen Utrecht zal het wel weer niet veel zijn. Ben er de laatste jaren vaak geweest en Roda was altijd kansloos. Aan de andere kant: Met dit in het achterhoofd winnen ze misschien met 2-6.
tegen groningen-uit was er hetzelfde perspectief dus wie weet :)
  zondag 6 maart 2011 @ 20:07:22 #271
154193 TheYoung1
pi_93738497
Op weg naar de EL-play-offs!!
Patat, dat is het!!
  maandag 7 maart 2011 @ 08:17:25 #272
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93758107
1-1 kan ik goed mee leven. Ik heb de beelden niet gezien maar ik hoor positieve verhalen, zelfs met Addo :')
  maandag 7 maart 2011 @ 09:48:56 #273
60704 LeonH
pi_93759542
Rommelige wedstrijd en van beide kanten en niet hoogstaand...
De fout van de 1-1 gebeurt al op het middenveld maar als ik dan Addo zie proberen te verdedigen :N Hij denkt ga maar gewoon liggen lijkt het net alsof ik wat gedaan heb. Als ie meerent met De Kogel en 'm naar buiten weet te duwen is er niks aan de hand.
Djoum moeten ze eens flink op snelheid laten trainen... Altijd te laat voor de bal

1-1 is een verdiende uitslag en had ik vantevoren voor getekend, maar de goal van Utrecht had niet meer hoeven vallen.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:27:33 #274
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_93766954
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Kn0x het volgende:
1-1 kan ik goed mee leven. Ik heb de beelden niet gezien maar ik hoor positieve verhalen, zelfs met Addo :')
rodatv.nl ;)

heb de 2de helft gezien (toen was de optocht voorbij en snel tussen het zuipen door even een tv opgezocht :P

Die goal van utrecht was idd lachwekkend. Addo is zó slecht, ongelooflijk dat ie 10 jaar bij psv 'gespeeld' heeft. Hij loopt mee en heeft met een simpele sliding een makkelijke kans om die bal uit te schieten of iig weg te krijgen. Hij maakt een sliding of iets wat erop lijkt en mist bal en speler. Waardeloos die gast
  maandag 7 maart 2011 @ 14:14:25 #275
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93768858
Net de beelden vlug bekeken. Het is gewoon tergend irritant om te zien dat allebei onze zwakke schakels de goal veroorzaken. Djoum die verkeerd loopt, de bal krijgt en dan verliest en Addo die met 2 benen gestrekt geen bal kan weghalen. Bah bah.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:11:42 #276
154193 TheYoung1
pi_93771038
Als de aanklager zijn gram weet te halen, gaan we een aantal wedstrijden verlost zijn van Addo....
Het zoveelste voor-onderzoek naar een vermeende elleboog.. Word er langzamerhand doodziek van :r
Patat, dat is het!!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:04:57 #277
60704 LeonH
pi_93783678
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Als de aanklager zijn gram weet te halen, gaan we een aantal wedstrijden verlost zijn van Addo....
Het zoveelste voor-onderzoek naar een vermeende elleboog.. Word er langzamerhand doodziek van :r
Geef 'm maar 8 wedstrijden.. Hoeven we ons daar al geen zorgen meer om te maken dat die nog in het veld komt dit seizoen...
pi_93789061
Zou zo een Urdinov echt zo veel slechter zijn dan Addo?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:56:54 #279
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_93813130
persoonlijk zou het niet zo erg zijn als hij niet meer speelt maar 4 wedstrijden voor die beweging van addo is toch wel belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat het bewust was, eerder lomp en onhandig. zoals zovaak bij.

een vertonghen slaat een speler vol met zijn vuist op zijn pik en daar wordt niets tegen gedaan. een speler die nota bene simpel een bal terugkopt op zijn keeper en daarbij met zijn arm zwaait willen ze 4 wedstrijden laten brommen. Verbeek heeft gelijk, het wordt tijd dat er in zeist eens logische dingen gedaan worden
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:00:54 #280
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_93948450
en addo is ook in hoger beroep 4 waarvan 1 voorwaardelijk geschorst.
Ondanks dat van wolfswinkel zegt dat er niks aan de hand is. Dit was bij andere zaken, zoals vertonghen, juist dé reden dat de zaak geseponeerd werd. Wat een vreemde praktijken bij die knvb. Gelukkig gaat het maar om addo
pi_94008123
Ik vind het bovendien heel vreemd omdat Addo overduidelijk de speler niet bewust raakte. Een speler die vooruit rent en kopt beweegt altijd zijn handen naar achteren. Kansloos van de KNVB.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:52:45 #282
154193 TheYoung1
pi_94102431
Ik vind het zéér ongepast van van Geel, om zich nu al zo openlijk met Feyenoord bezig te houden.
Vind het niet kunnen. Valt me zwaar tegen van 'm.. o|O
Patat, dat is het!!
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:46 #283
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94103789
idd totaal ongepast. Dat ie zich achter de schermen al voorbereid moet kunnen maar om pontificaal naast gudde op de tribune zitten juichen als feyenoord scoort gaat veel te ver. Voor wie zou ie zondag zijn?!
pi_94114778
Nou, Nolchen terug bij Roda. Misschien wel goed dat hij het sportieve en financiële gat kan opvullen.
Hij zal absoluut erop gebrand zijn dat Roda het beter doet onder hem, dan onder Martin van Geel. Ik hoop alleen dat hij niet alle goede organisatorische aspecten die de afgelopen jaren bij Roda zijn doorgevoerd meteen afbreekt. Maar misschien moet hij er ook wel van leren dat het niet slecht is om soms Nederlandse jongens -Janssen en Vormer- te halen. Ook in Pluim heb ik wel vertrouwen.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:23:01 #285
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94124069
fijn maar hij is al een 73 geloof ik? Hij ziet lang niet meer zoveel als vroeger en de voetbalwereld is in de laatste 10 jaar totaal veranderd. Ik zie er meer in als een figuur als Hans Gilhaus, waar willem II blijkbaar mee praat, de nieuwe TD wordt. Al flink wat jaren een chelsea scout, die zal toch wel wat talentjes in zijn boekje opgeschreven hebben lijkt me.

Als Hendriks zijn spaarcentjes nog kwijt wil is ie van harte welkom, maar de messias is ie zeker niet
pi_94188585
'Rob en ik zouden het natuurlijk erg leuk vinden om samen te werken'
Woensdag, 16 maart 2011 om 11:08
quote:
Roda JC Kerkrade heeft het vertrek van Martin van Geel inmiddels opgevangen. Marcel van den Bunder volgt de naar Feyenoord vertrekkende bestuurder op als algemeen directeur, terwijl Gerard Wielaert is gestrikt als nieuwe technisch directeur. Hij is de vader van verdediger Rob en moet ervoor gaan zorgen dat zijn zoon in het Parkstad Limburg Stadion blijft.

Rob Wielaert beschikt over een aflopend contract en zijn vader beslist dus over de toekomst van zijn zoon. Rob is bezig aan de laatste jaartjes van zijn carrière en heeft al aangegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar een interessante optie in het buitenland, zei de toekomstige td. Maar als zich niets interessants aandient, is het blijven bij Roda voor mijn zoon eveneens een reële mogelijkheid. Werktechnisch gezien ga ik daar natuurlijk met trainer Harm van Veldhoven en Toine van Mierlo (hoofd scouting in Kerkrade, red.) over spreken. Los daarvan zouden Rob en ik het natuurlijk erg leuk vinden als we bij Roda samen zouden werken.

Wielaert senior komt over van FC Twente, waar hij als scout werkzaam was. Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging, vertelt Gerard Wielaert aan Voetbal International. Al heb ik wel een paar weekjes na moeten denken. Bij Twente heb ik het ontzettend goed naar mijn zin als scout, maar de functie als technisch directeur is totaal anders en interessant.

Zoals het er nu naar uitziet, maak ik het seizoen bij Twente wel af, vervolgde Wielaert. Mijn contract daar loopt tot 30 juni, maar in de emotionele wereld van de voetballerij weet je het maar nooit. Voor 1 juli heb ik al wel contact met Martin van Geel voor een soort overdracht. Maar privé hebben wij toch al contact, dat stamt uit onze gezamenlijke periode bij Willem II.
bron: Voetbalzone.nl

Wat vinden we ervan?

Ik heb zoiets van, hij komt van Twente en daar zijn ze qua scouting en prestaties heel goed bezig. De talenten die aangetrokken worden lijken zich goed te ontwikkelen. Twente scout veel in de Jupiler League en dat roep ik al jaren. Ook kan dit positief uitwerken in het definitief aanblijven van zijn zoon Robbie Wielaert. Ook bij Willem II heeft de beste man een aantal jaren gewerkt als Technisch directeur. Opzich heeft Willem II vaak goede spelers gehad, maar ik vrees dat dit voor de tijd van Wielaert was. Daarna is het niet veel meer geweest. Dus lijkt het alsof hij als TD gefaald zou hebben. En om hem nu juist net als TD aan te stellen is dan wat risicovol. De tijd zal het leren, wie weet kan Nol weer het een ander voorschieten? Al wil ik vanaf nu geen Nigerianen, Ivorianen of Cambodjanen bij Roda meer zien. Af en toe een, alè maar meer ook niet. En alleen als het ook echt een groot talent is. Geen Sutchuin Djoum, Uchebo enzo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Schnitzels op 16-03-2011 13:29:17 ]
Of saté?
pi_94190535
tja het is zoiets dat uit de hoge hoed komt maar waarvan je niet weet wat je ermee aan moet. Beetje als toen Harm kwam.

Ik had toch liever Hans Gilhaus gezien.
Van Geel zei toch laatst dat het niet zeker was maar dat wielaert toch een zeer sterk gevoel had om te blijven. En nu zegt papa dat hij het liefst naar het buitenland wil. Tja wat moeten we hier nu mee

en hamster, als hendriks weer wat te zeggen krijgt dan krijg je juist alleen maar dat soort afrikanen. De héél grote talenten zitten tegenwoordig al bij alle europese grootmachten in de opleiding
pi_94192173
Zit wel wat in, maar over Hans Gilhaus? Ik zou er niet rouwig om zijn als ik het zo zie bij Vitesse krijg je dan echt de spelers als Matic, Rajkovic etc. Dat zijn voor ons echt niet zo'n geweldige spelers. En ik vind als Roda al spelers huurt dan moeten het spelers zijn die direct ook voor ons een versterking zijn zoals toentertijd Tioté en Lamah. Dan heb je er wat aan.

Als Nol nou weer eens een type als Koné of Cissé zou hebben dan hoor je me niet klagen. Vooral Koné dan. Topper was dat zeg!

Maar Cziommer werd toch ook gedeeltelijk betaald door Hendriks, net als Meeuwis. Daar was ik wel altijd blij mee. Dat waren uitstekende spelers voor ons doen.
Of saté?
pi_94192627
hans gilhaus gaat weg bij chelsea, hij was daar (volgens mij) hoofdscout. Dus hij zal zowiezo meer spelers kennen als een scout van twente. Chelsea kan zijn spelers al bij vitesse stallen dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Overigens had feyenoord naar verluid ook bij hem aangeklopt als van geel er geen trek in had.

maargoed hij is het dus niet geworden. Hopelijk doet Wielaert het geweldig :)
Hendriks is ook geen garantie voor succes. Hij heeft ook veel miskopen binnengehaald maar je hoort alleen maar een Koné etc langskomen als het over hem gaat. En die 2 van vvv begonnen aardig maar voegen nu niets toe, al vind ik die Uchebo wel een talent.
pi_94348988
wat vinden we van Fledderus(mocht ie komen)?
  zondag 20 maart 2011 @ 17:26:02 #291
154193 TheYoung1
pi_94382017
Yup, genoten!! Niet alleen van het spel, wat afentoe wel belabberd was, maar vooral van de uitslag. Feyenoord redelijk stuk gespeeld, die zijn never nooit in hun spel gekomen.
Chappaeu voor Roda!!!
Patat, dat is het!!
  zondag 20 maart 2011 @ 18:33:38 #292
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94384799
Mag ik even zeggen dat Addo goed speelde vandaag. Naja, niet goed, maar zeker niet slecht. En Djoum :') Ik kan er niks aan doen, ik ga bij elke wedstrijd standaard Djoum :') typen. Wat een faalhaas.
pi_94404950
Djoum IS gewoon een faalhaas, hij is werkelijk geen toevoeging. Dan zie ik nog liever Bodor, lekker snel, kan een pass geven, heeft een schot in de benen en een goede voorzet.
Of saté?
  maandag 21 maart 2011 @ 10:26:31 #294
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94411069
niet opeens bodor gaan verheerlijken he ;)
Djoum was idd niet goed, maar eigenlijk was heel roda niet zo goed. Na de 1-0 hebben we een paar keer geluk gehad dat het niet gelijk werd. Gelukkig werd het daarna 2-0 en kon feyenoord weinig meer uitrichten. Maar we waren zeker niet stukken beter imo.

Toch een fijne overwinning, eindelijk nogeens thuis van feyenoord gewonnen
  maandag 21 maart 2011 @ 10:27:05 #295
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94411089
en fledderus gaf zaterdag 2 assists. Zowiezo altijd een aardige speler gevonden dus laat maar komen
pi_94496077
ja ben ik er eens niet bij bij roda winnen ze met 3-0. en ik maar mijn haren uittrekken tegen az :')
gaat helemaal goedkomen dit seizoen tho en als je ziet dat er best al veel versterkingen gehaald zijn voor volgend jaar zie ik de toekomst nog best positief in.
pi_94497122
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vind het zéér ongepast van van Geel, om zich nu al zo openlijk met Feyenoord bezig te houden.
Vind het niet kunnen. Valt me zwaar tegen van 'm.. o|O
Is menselijk toch ? Natuurlijk is die daar ook al mee bezig.
pi_94504402
Hmmm Addo nu toch geschorst, speelde vorige week zo slecht nog niet.

Ons programma valt nog best mee, Willem II-uit, FC Twente-uit, VVV-thuis, NAC-thuis, NEC-uit, Heereveen-thuis.

Willem II, VVV, NAC moet je winnen,
Twente zijn bonuspunten
NEC en Heereveen kunnen alle kanten op.

We staan maar 5 punten achter op de nummer 4.
We hebben een mooi gat van 3 punten met FC Utrecht, en een gat van 6 punten met Heracles.
Ons doelsaldo is beter dan die van AZ, FC Groningen of Utrecht.

Ik zeg, we kunnen nog 4e worden mits we de wedstrijden die we zouden moeten winnen, ook winnen. En tegen NEC, Heereveen en Twente minimaal 5/6 punten halen
Of saté?
pi_94505962
de playoffs zijn toch zeker wel gehaald, 4de plaats wordt moeilijk maar niet onmogelijk. Probleem is wel dat er dan 3(!) teams 3 tot 5 punten méér moeten verspelen dan dat wij doen. Dat is wat anders dan 1 team inhalen
pi_94514841
Daarom keek ik ook naar ons wedstrijdschema, al deze 3 teams hebben op papier een lastiger programma.
Of saté?
pi_94515084
Tyton geblesseerd terug vanuit Polen, misschien einde seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')