abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93144787
blijkbaar zorgt die media player voor wat probleempjes :(

thnx. Heb het samen met RD4 opgezet. De fok user, niet het bedrijf ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:29:33 #252
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_93159267
Google Chrome icm Mac = _O_ site!

Het enige wat ik kan toevoegen is het volkslied door Martin Hurkens eerder dit seizoen...

[ Bericht 27% gewijzigd door LeonH op 22-02-2011 17:35:51 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_93187268
Hier op 't werk doet de site het prima! :P Straks thuis eens kijken of 'ie in Firefox op m'n Linux-bak ook werkt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_93189592
goed bezig!

hij haperde gisteren af en toe door wat technische dingetjes, hopelijk is dat nu achter de rug O-)
pi_93189606
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef LeonH het volgende:
Google Chrome icm Mac = _O_ site!

Het enige wat ik kan toevoegen is het volkslied door Martin Hurkens eerder dit seizoen...
post het maar ;)

wtf doet dit op imdb :D http://www.imdb.com/title/tt1229003/
pi_93243073
In Firefox onder Ubuntu (10.10) doet 'ie 't prima! ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:29:44 #257
60704 LeonH
pi_93243245
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

post het maar ;)

wtf doet dit op imdb :D http://www.imdb.com/title/tt1229003/
Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!

Van Geel mondeling akkoord met Feyenoord staat op VI.nl. Na dit seizoen is ie dus weg. Zonde maar wel verwacht. Nu rustig rond gaan kijken naar een hele goede vervanger!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_93247817
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!

Van Geel mondeling akkoord met Feyenoord staat op VI.nl. Na dit seizoen is ie dus weg. Zonde maar wel verwacht. Nu rustig rond gaan kijken naar een hele goede vervanger!
Die andere wedstrijden komen er ook nog op. We zijn nu gestart met de eredivisie. De rest (Europa cup & Bekerwedstrijden, soms zelfs de complete wedstrijden) volgen in de komende maanden :)

Jammer van Van Geel maar ik had zoals eerder gezegd ook niet verwacht dat ie hier langer dan een paar jaar zou blijven. Koesteren wat ie neergezet heeft en idd hopen dat er een adequate vervanger gevonden wordt. Liefst iemand met ervaring als TD. Rob Baan is weer vrij en die heeft ervaring genoeg maar is al 65 en heeft me ook nergens overtuigd
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
In Firefox onder Ubuntu (10.10) doet 'ie 't prima! ^O^
prima ^O^
De site is alleen af en toe nog wat onstabiel maar daar wordt aan gewerkt...
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:43:08 #259
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_93252869
Niet dat het als een verrassing komt.... Wel goed dat er nu duidelijkheid is over de toekomst van MvGeel.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_93254676
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet dat het als een verrassing komt.... Wel goed dat er nu duidelijkheid is over de toekomst van MvGeel.
Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoeken
pi_93255153
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoeken
dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?
pi_93257029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?
Dan kan ie nog mooi iets voor Roda betekennen. Feijenoord heeft toch geen geld...
pi_93257162
Roda ook niet dus ze vissen in dezelfde vijver
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:55:16 #264
154193 TheYoung1
pi_93259209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef planethugo het volgende:
Roda ook niet dus ze vissen in dezelfde vijver
Feyenoord kan wel veel willen.. Martin koopt zijn eigen contract af, hoop dat het een leuke cent gaat zijn. Maar hij heeft verder geen transfersom zoals de spelers het wel hebben.
Dus over 'meenemen" van spelers hoeven we het niet te hebben.
Want dan moet Feyenoord wel echt gaan betalen.
Patat, dat is het!!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:40:16 #265
60704 LeonH
pi_93368347
Nee, het was niet best... Om over de scheids nog maar te zwijgen...
pi_93382203
typisch roda, uit bij groningen dik winnen en dan thuis tegen de Graafschap weer zo'n wedstrijd :{
  zondag 27 februari 2011 @ 11:21:40 #267
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93382769
Scheids was de tweede helft ook weer zwak hoor. Hij was echt aan het zoeken naar overtredingen. En hij had Kah op de korrel, verschrikkelijk.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_93401291
de scheids was idd verschrikkelijk, pietluttig en totaal niet consequent :r

maar ook een zeer zwakke wedstrijd. Zaten scouts voor Hadouir op de tribune? Die leek wel zijn eigen wedstrijd te spelen.
pi_93603941
Uit tegen Utrecht zal het wel weer niet veel zijn. Ben er de laatste jaren vaak geweest en Roda was altijd kansloos. Aan de andere kant: Met dit in het achterhoofd winnen ze misschien met 2-6.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_93604237
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef iehlaak het volgende:
Uit tegen Utrecht zal het wel weer niet veel zijn. Ben er de laatste jaren vaak geweest en Roda was altijd kansloos. Aan de andere kant: Met dit in het achterhoofd winnen ze misschien met 2-6.
tegen groningen-uit was er hetzelfde perspectief dus wie weet :)
  zondag 6 maart 2011 @ 20:07:22 #271
154193 TheYoung1
pi_93738497
Op weg naar de EL-play-offs!!
Patat, dat is het!!
  maandag 7 maart 2011 @ 08:17:25 #272
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93758107
1-1 kan ik goed mee leven. Ik heb de beelden niet gezien maar ik hoor positieve verhalen, zelfs met Addo :')
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 7 maart 2011 @ 09:48:56 #273
60704 LeonH
pi_93759542
Rommelige wedstrijd en van beide kanten en niet hoogstaand...
De fout van de 1-1 gebeurt al op het middenveld maar als ik dan Addo zie proberen te verdedigen :N Hij denkt ga maar gewoon liggen lijkt het net alsof ik wat gedaan heb. Als ie meerent met De Kogel en 'm naar buiten weet te duwen is er niks aan de hand.
Djoum moeten ze eens flink op snelheid laten trainen... Altijd te laat voor de bal

1-1 is een verdiende uitslag en had ik vantevoren voor getekend, maar de goal van Utrecht had niet meer hoeven vallen.
  maandag 7 maart 2011 @ 13:27:33 #274
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_93766954
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Kn0x het volgende:
1-1 kan ik goed mee leven. Ik heb de beelden niet gezien maar ik hoor positieve verhalen, zelfs met Addo :')
rodatv.nl ;)

heb de 2de helft gezien (toen was de optocht voorbij en snel tussen het zuipen door even een tv opgezocht :P

Die goal van utrecht was idd lachwekkend. Addo is zó slecht, ongelooflijk dat ie 10 jaar bij psv 'gespeeld' heeft. Hij loopt mee en heeft met een simpele sliding een makkelijke kans om die bal uit te schieten of iig weg te krijgen. Hij maakt een sliding of iets wat erop lijkt en mist bal en speler. Waardeloos die gast
  maandag 7 maart 2011 @ 14:14:25 #275
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93768858
Net de beelden vlug bekeken. Het is gewoon tergend irritant om te zien dat allebei onze zwakke schakels de goal veroorzaken. Djoum die verkeerd loopt, de bal krijgt en dan verliest en Addo die met 2 benen gestrekt geen bal kan weghalen. Bah bah.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:11:42 #276
154193 TheYoung1
pi_93771038
Als de aanklager zijn gram weet te halen, gaan we een aantal wedstrijden verlost zijn van Addo....
Het zoveelste voor-onderzoek naar een vermeende elleboog.. Word er langzamerhand doodziek van :r
Patat, dat is het!!
  maandag 7 maart 2011 @ 20:04:57 #277
60704 LeonH
pi_93783678
quote:
6s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Als de aanklager zijn gram weet te halen, gaan we een aantal wedstrijden verlost zijn van Addo....
Het zoveelste voor-onderzoek naar een vermeende elleboog.. Word er langzamerhand doodziek van :r
Geef 'm maar 8 wedstrijden.. Hoeven we ons daar al geen zorgen meer om te maken dat die nog in het veld komt dit seizoen...
pi_93789061
Zou zo een Urdinov echt zo veel slechter zijn dan Addo?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:56:54 #279
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_93813130
persoonlijk zou het niet zo erg zijn als hij niet meer speelt maar 4 wedstrijden voor die beweging van addo is toch wel belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat het bewust was, eerder lomp en onhandig. zoals zovaak bij.

een vertonghen slaat een speler vol met zijn vuist op zijn pik en daar wordt niets tegen gedaan. een speler die nota bene simpel een bal terugkopt op zijn keeper en daarbij met zijn arm zwaait willen ze 4 wedstrijden laten brommen. Verbeek heeft gelijk, het wordt tijd dat er in zeist eens logische dingen gedaan worden
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:00:54 #280
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_93948450
en addo is ook in hoger beroep 4 waarvan 1 voorwaardelijk geschorst.
Ondanks dat van wolfswinkel zegt dat er niks aan de hand is. Dit was bij andere zaken, zoals vertonghen, juist dé reden dat de zaak geseponeerd werd. Wat een vreemde praktijken bij die knvb. Gelukkig gaat het maar om addo
pi_94008123
Ik vind het bovendien heel vreemd omdat Addo overduidelijk de speler niet bewust raakte. Een speler die vooruit rent en kopt beweegt altijd zijn handen naar achteren. Kansloos van de KNVB.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:52:45 #282
154193 TheYoung1
pi_94102431
Ik vind het zéér ongepast van van Geel, om zich nu al zo openlijk met Feyenoord bezig te houden.
Vind het niet kunnen. Valt me zwaar tegen van 'm.. o|O
Patat, dat is het!!
  maandag 14 maart 2011 @ 18:27:46 #283
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94103789
idd totaal ongepast. Dat ie zich achter de schermen al voorbereid moet kunnen maar om pontificaal naast gudde op de tribune zitten juichen als feyenoord scoort gaat veel te ver. Voor wie zou ie zondag zijn?!
pi_94114778
Nou, Nolchen terug bij Roda. Misschien wel goed dat hij het sportieve en financiële gat kan opvullen.
Hij zal absoluut erop gebrand zijn dat Roda het beter doet onder hem, dan onder Martin van Geel. Ik hoop alleen dat hij niet alle goede organisatorische aspecten die de afgelopen jaren bij Roda zijn doorgevoerd meteen afbreekt. Maar misschien moet hij er ook wel van leren dat het niet slecht is om soms Nederlandse jongens -Janssen en Vormer- te halen. Ook in Pluim heb ik wel vertrouwen.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:23:01 #285
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94124069
fijn maar hij is al een 73 geloof ik? Hij ziet lang niet meer zoveel als vroeger en de voetbalwereld is in de laatste 10 jaar totaal veranderd. Ik zie er meer in als een figuur als Hans Gilhaus, waar willem II blijkbaar mee praat, de nieuwe TD wordt. Al flink wat jaren een chelsea scout, die zal toch wel wat talentjes in zijn boekje opgeschreven hebben lijkt me.

Als Hendriks zijn spaarcentjes nog kwijt wil is ie van harte welkom, maar de messias is ie zeker niet
pi_94188585
'Rob en ik zouden het natuurlijk erg leuk vinden om samen te werken'
Woensdag, 16 maart 2011 om 11:08
quote:
Roda JC Kerkrade heeft het vertrek van Martin van Geel inmiddels opgevangen. Marcel van den Bunder volgt de naar Feyenoord vertrekkende bestuurder op als algemeen directeur, terwijl Gerard Wielaert is gestrikt als nieuwe technisch directeur. Hij is de vader van verdediger Rob en moet ervoor gaan zorgen dat zijn zoon in het Parkstad Limburg Stadion blijft.

Rob Wielaert beschikt over een aflopend contract en zijn vader beslist dus over de toekomst van zijn zoon. Rob is bezig aan de laatste jaartjes van zijn carrière en heeft al aangegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar een interessante optie in het buitenland, zei de toekomstige td. Maar als zich niets interessants aandient, is het blijven bij Roda voor mijn zoon eveneens een reële mogelijkheid. Werktechnisch gezien ga ik daar natuurlijk met trainer Harm van Veldhoven en Toine van Mierlo (hoofd scouting in Kerkrade, red.) over spreken. Los daarvan zouden Rob en ik het natuurlijk erg leuk vinden als we bij Roda samen zouden werken.

Wielaert senior komt over van FC Twente, waar hij als scout werkzaam was. Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging, vertelt Gerard Wielaert aan Voetbal International. Al heb ik wel een paar weekjes na moeten denken. Bij Twente heb ik het ontzettend goed naar mijn zin als scout, maar de functie als technisch directeur is totaal anders en interessant.

Zoals het er nu naar uitziet, maak ik het seizoen bij Twente wel af, vervolgde Wielaert. Mijn contract daar loopt tot 30 juni, maar in de emotionele wereld van de voetballerij weet je het maar nooit. Voor 1 juli heb ik al wel contact met Martin van Geel voor een soort overdracht. Maar privé hebben wij toch al contact, dat stamt uit onze gezamenlijke periode bij Willem II.
bron: Voetbalzone.nl

Wat vinden we ervan?

Ik heb zoiets van, hij komt van Twente en daar zijn ze qua scouting en prestaties heel goed bezig. De talenten die aangetrokken worden lijken zich goed te ontwikkelen. Twente scout veel in de Jupiler League en dat roep ik al jaren. Ook kan dit positief uitwerken in het definitief aanblijven van zijn zoon Robbie Wielaert. Ook bij Willem II heeft de beste man een aantal jaren gewerkt als Technisch directeur. Opzich heeft Willem II vaak goede spelers gehad, maar ik vrees dat dit voor de tijd van Wielaert was. Daarna is het niet veel meer geweest. Dus lijkt het alsof hij als TD gefaald zou hebben. En om hem nu juist net als TD aan te stellen is dan wat risicovol. De tijd zal het leren, wie weet kan Nol weer het een ander voorschieten? Al wil ik vanaf nu geen Nigerianen, Ivorianen of Cambodjanen bij Roda meer zien. Af en toe een, alè maar meer ook niet. En alleen als het ook echt een groot talent is. Geen Sutchuin Djoum, Uchebo enzo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Schnitzels op 16-03-2011 13:29:17 ]
Of saté?
pi_94190535
tja het is zoiets dat uit de hoge hoed komt maar waarvan je niet weet wat je ermee aan moet. Beetje als toen Harm kwam.

Ik had toch liever Hans Gilhaus gezien.
Van Geel zei toch laatst dat het niet zeker was maar dat wielaert toch een zeer sterk gevoel had om te blijven. En nu zegt papa dat hij het liefst naar het buitenland wil. Tja wat moeten we hier nu mee

en hamster, als hendriks weer wat te zeggen krijgt dan krijg je juist alleen maar dat soort afrikanen. De héél grote talenten zitten tegenwoordig al bij alle europese grootmachten in de opleiding
pi_94192173
Zit wel wat in, maar over Hans Gilhaus? Ik zou er niet rouwig om zijn als ik het zo zie bij Vitesse krijg je dan echt de spelers als Matic, Rajkovic etc. Dat zijn voor ons echt niet zo'n geweldige spelers. En ik vind als Roda al spelers huurt dan moeten het spelers zijn die direct ook voor ons een versterking zijn zoals toentertijd Tioté en Lamah. Dan heb je er wat aan.

Als Nol nou weer eens een type als Koné of Cissé zou hebben dan hoor je me niet klagen. Vooral Koné dan. Topper was dat zeg!

Maar Cziommer werd toch ook gedeeltelijk betaald door Hendriks, net als Meeuwis. Daar was ik wel altijd blij mee. Dat waren uitstekende spelers voor ons doen.
Of saté?
pi_94192627
hans gilhaus gaat weg bij chelsea, hij was daar (volgens mij) hoofdscout. Dus hij zal zowiezo meer spelers kennen als een scout van twente. Chelsea kan zijn spelers al bij vitesse stallen dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. Overigens had feyenoord naar verluid ook bij hem aangeklopt als van geel er geen trek in had.

maargoed hij is het dus niet geworden. Hopelijk doet Wielaert het geweldig :)
Hendriks is ook geen garantie voor succes. Hij heeft ook veel miskopen binnengehaald maar je hoort alleen maar een Koné etc langskomen als het over hem gaat. En die 2 van vvv begonnen aardig maar voegen nu niets toe, al vind ik die Uchebo wel een talent.
pi_94348988
wat vinden we van Fledderus(mocht ie komen)?
  zondag 20 maart 2011 @ 17:26:02 #291
154193 TheYoung1
pi_94382017
Yup, genoten!! Niet alleen van het spel, wat afentoe wel belabberd was, maar vooral van de uitslag. Feyenoord redelijk stuk gespeeld, die zijn never nooit in hun spel gekomen.
Chappaeu voor Roda!!!
Patat, dat is het!!
  zondag 20 maart 2011 @ 18:33:38 #292
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_94384799
Mag ik even zeggen dat Addo goed speelde vandaag. Naja, niet goed, maar zeker niet slecht. En Djoum :') Ik kan er niks aan doen, ik ga bij elke wedstrijd standaard Djoum :') typen. Wat een faalhaas.
pi_94404950
Djoum IS gewoon een faalhaas, hij is werkelijk geen toevoeging. Dan zie ik nog liever Bodor, lekker snel, kan een pass geven, heeft een schot in de benen en een goede voorzet.
Of saté?
  maandag 21 maart 2011 @ 10:26:31 #294
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94411069
niet opeens bodor gaan verheerlijken he ;)
Djoum was idd niet goed, maar eigenlijk was heel roda niet zo goed. Na de 1-0 hebben we een paar keer geluk gehad dat het niet gelijk werd. Gelukkig werd het daarna 2-0 en kon feyenoord weinig meer uitrichten. Maar we waren zeker niet stukken beter imo.

Toch een fijne overwinning, eindelijk nogeens thuis van feyenoord gewonnen
  maandag 21 maart 2011 @ 10:27:05 #295
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_94411089
en fledderus gaf zaterdag 2 assists. Zowiezo altijd een aardige speler gevonden dus laat maar komen
pi_94496077
ja ben ik er eens niet bij bij roda winnen ze met 3-0. en ik maar mijn haren uittrekken tegen az :')
gaat helemaal goedkomen dit seizoen tho en als je ziet dat er best al veel versterkingen gehaald zijn voor volgend jaar zie ik de toekomst nog best positief in.
pi_94497122
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vind het zéér ongepast van van Geel, om zich nu al zo openlijk met Feyenoord bezig te houden.
Vind het niet kunnen. Valt me zwaar tegen van 'm.. o|O
Is menselijk toch ? Natuurlijk is die daar ook al mee bezig.
pi_94504402
Hmmm Addo nu toch geschorst, speelde vorige week zo slecht nog niet.

Ons programma valt nog best mee, Willem II-uit, FC Twente-uit, VVV-thuis, NAC-thuis, NEC-uit, Heereveen-thuis.

Willem II, VVV, NAC moet je winnen,
Twente zijn bonuspunten
NEC en Heereveen kunnen alle kanten op.

We staan maar 5 punten achter op de nummer 4.
We hebben een mooi gat van 3 punten met FC Utrecht, en een gat van 6 punten met Heracles.
Ons doelsaldo is beter dan die van AZ, FC Groningen of Utrecht.

Ik zeg, we kunnen nog 4e worden mits we de wedstrijden die we zouden moeten winnen, ook winnen. En tegen NEC, Heereveen en Twente minimaal 5/6 punten halen
Of saté?
pi_94505962
de playoffs zijn toch zeker wel gehaald, 4de plaats wordt moeilijk maar niet onmogelijk. Probleem is wel dat er dan 3(!) teams 3 tot 5 punten méér moeten verspelen dan dat wij doen. Dat is wat anders dan 1 team inhalen
pi_94514841
Daarom keek ik ook naar ons wedstrijdschema, al deze 3 teams hebben op papier een lastiger programma.
Of saté?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')