post het maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef LeonH het volgende:
Google Chrome icm Mac =site!
Het enige wat ik kan toevoegen is het volkslied door Martin Hurkens eerder dit seizoen...
Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
post het maar
wtf doet dit op imdbhttp://www.imdb.com/title/tt1229003/
Die andere wedstrijden komen er ook nog op. We zijn nu gestart met de eredivisie. De rest (Europa cup & Bekerwedstrijden, soms zelfs de complete wedstrijden) volgen in de komende maandenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik denk dat een andere wedstrijd tussen die 2 daar veeeeel beter op die site past!
Van Geel mondeling akkoord met Feyenoord staat op VI.nl. Na dit seizoen is ie dus weg. Zonde maar wel verwacht. Nu rustig rond gaan kijken naar een hele goede vervanger!
primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
In Firefox onder Ubuntu (10.10) doet 'ie 't prima!
Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet dat het als een verrassing komt.... Wel goed dat er nu duidelijkheid is over de toekomst van MvGeel.
dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Netjes dat ie gewoon het jaar af maakt. Geeft Roda ook de tijd om een vervanger te zoeken
Dan kan ie nog mooi iets voor Roda betekennen. Feijenoord heeft toch geen geld...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wel idd. Maar wat als ie dalijk een goeie deal tegenkomt voor een speler die zowel voor roda als voor feyenoord een versterking betekent?
Feyenoord kan wel veel willen.. Martin koopt zijn eigen contract af, hoop dat het een leuke cent gaat zijn. Maar hij heeft verder geen transfersom zoals de spelers het wel hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef planethugo het volgende:
Roda ook niet dus ze vissen in dezelfde vijver
tegen groningen-uit was er hetzelfde perspectief dus wie weetquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef iehlaak het volgende:
Uit tegen Utrecht zal het wel weer niet veel zijn. Ben er de laatste jaren vaak geweest en Roda was altijd kansloos. Aan de andere kant: Met dit in het achterhoofd winnen ze misschien met 2-6.
rodatv.nlquote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Kn0x het volgende:
1-1 kan ik goed mee leven. Ik heb de beelden niet gezien maar ik hoor positieve verhalen, zelfs met Addo
Geef 'm maar 8 wedstrijden.. Hoeven we ons daar al geen zorgen meer om te maken dat die nog in het veld komt dit seizoen...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Als de aanklager zijn gram weet te halen, gaan we een aantal wedstrijden verlost zijn van Addo....
Het zoveelste voor-onderzoek naar een vermeende elleboog.. Word er langzamerhand doodziek van
bron: Voetbalzone.nlquote:Roda JC Kerkrade heeft het vertrek van Martin van Geel inmiddels opgevangen. Marcel van den Bunder volgt de naar Feyenoord vertrekkende bestuurder op als algemeen directeur, terwijl Gerard Wielaert is gestrikt als nieuwe technisch directeur. Hij is de vader van verdediger Rob en moet ervoor gaan zorgen dat zijn zoon in het Parkstad Limburg Stadion blijft.
Rob Wielaert beschikt over een aflopend contract en zijn vader beslist dus over de toekomst van zijn zoon. Rob is bezig aan de laatste jaartjes van zijn carrière en heeft al aangegeven dat zijn voorkeur uitgaat naar een interessante optie in het buitenland, zei de toekomstige td. Maar als zich niets interessants aandient, is het blijven bij Roda voor mijn zoon eveneens een reële mogelijkheid. Werktechnisch gezien ga ik daar natuurlijk met trainer Harm van Veldhoven en Toine van Mierlo (hoofd scouting in Kerkrade, red.) over spreken. Los daarvan zouden Rob en ik het natuurlijk erg leuk vinden als we bij Roda samen zouden werken.
Wielaert senior komt over van FC Twente, waar hij als scout werkzaam was. Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging, vertelt Gerard Wielaert aan Voetbal International. Al heb ik wel een paar weekjes na moeten denken. Bij Twente heb ik het ontzettend goed naar mijn zin als scout, maar de functie als technisch directeur is totaal anders en interessant.
Zoals het er nu naar uitziet, maak ik het seizoen bij Twente wel af, vervolgde Wielaert. Mijn contract daar loopt tot 30 juni, maar in de emotionele wereld van de voetballerij weet je het maar nooit. Voor 1 juli heb ik al wel contact met Martin van Geel voor een soort overdracht. Maar privé hebben wij toch al contact, dat stamt uit onze gezamenlijke periode bij Willem II.
Is menselijk toch ? Natuurlijk is die daar ook al mee bezig.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vind het zéér ongepast van van Geel, om zich nu al zo openlijk met Feyenoord bezig te houden.
Vind het niet kunnen. Valt me zwaar tegen van 'm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |