Die zal niet voor een appel-en-een-ei komen ballen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef LeonH het volgende:
Sibon nog een jaartje terughalen?
http://www.nu.nl/sport/2441947/sibon-keert-terug-nederland.html
Dan heb je aan 1 Wielaert meer dan 3 Yulu'squote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef RD4 het volgende:
Wielaert streek bij Ajax 900.000 euro op per jaar, kun je hier 3 Yulu's voor halen.
Denk het ook niet. Kruiswijk riep ook dat ook allemaal vorig jaar totdat Heerenveen kwam...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:03 schreef planethugo het volgende:
Wielaert gaat niet blijven, Roda kan hem gewoon niet betalen en hij had het eerder al dat het buitenland hem wel wat leek. Kan het hem nog zo goed bevallen zijn maar als utrecht, heerenveen, of zelfs feyenoord komt dan is ie weg. En die teams kunnen hem wel gebruiken
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:25 schreef planethugo het volgende:
na het eerst rampseizoen heeft ie het toch goed op de rails gezet. Ook prima dat het niet langer dan een jaar is, je weet nooit hoe het volgend jaar gaat
Punt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef planethugo het volgende:
boeie, voor de juiste prijs mag iedereen weg. als je voor tyton een miljoen of 5 kan vangen en voor vormer de helft zit je de komende jaren niet met een begrotingstekort en kan de club verder opgebouwd worden
Van Geel zei vandaag op vi radio dat ie wel in gesprek is met feyenoord maar dat het zeker geen gelopen zaak is dat ie daar aan de slag gaat. Maar lijkt me toch duidelijk dat ie nog kruipend daarheen wil. Hoewel Van Geel vrijwel uitsluitend 'bekende' spelers gehaald heeft zal hij toch wel gemist worden. Met name zijn daadkracht op de transfermarkt is niet des roda's. Bijv Pluijm en Wielaert. Er zaten meerdere clubs achteraan maar van geel heeft dan blijkbaar wel een mooi praatje in huis om ze te laten tekenen. Dat was met een Narinx of zijn voorgangers toch anders
inderdaad. Het zal mij in ieder geval niets verbazen als hij toch gewoon verkast. Zo werkt de moderne voetballerij nu eenmaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef planethugo het volgende:
vandaag in het ld zegt wielaert dat ie wel degelijk open staat voor een langer verblijf. Hij is een bourgondiër, moet zich ergens goed voelen en genieten van het leven en dat doet ie hier zeker. Maar toch vrees ik dat ie gewoon ergens tekent waar ze het 2 of 3 dubbele salaris bieden
Djoum speelde ook weer als een natte dweil. Ik snap echt bij God niet waarom die kerel nog op het veld staat.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef TheYoung1 het volgende:
Kostelijk geamuseerd vandaag! Wat een heerlijke pot voetbal!!
Janssen had van mij wel gewisseld mogen worden, was er vandaag helemaal niet bij.
Thnx voor een heerlijke zondagmiddag PLS!!!
vond het wel meevallen toen een ajax goal viel. Sfeer was goed maar vooral erg spannend in het volle stadion, jammer dat dat blijkbaar niet altijd kan. Zowiezo was vooral de 2de helft een en al spektakel.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe was de sfeer in het stadion? En waren er veel 'undercover' Ajax fans op Oost of Zuid waardoor het in principe uitverkocht was?
Ik had zelf het idee dat het stadion meer ontplofte toen Tyton die bal eruit hield!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond het wel meevallen toen een ajax goal viel. Sfeer was goed maar vooral erg spannend in het volle stadion, jammer dat dat blijkbaar niet altijd kan. Zowiezo was vooral de 2de helft een en al spektakel.
Maar wát een ontlading bij de 2-2, het stadion ontplofte van vreugde
Enohquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef Kn0x het volgende:
Die Kah met de vrije trap. Anita neerhalen, kijken of het doelpunt viel, keihard in Anita's gezicht schreeuwen en dan wegrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |