abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75920852

Selectie 2009/2010:
Staand bovenste rij van links naar rechts: Norbert Keulen (verzorger), Davy de Fauw, Willem Janssen, Dieter van Tornhout, Jan- Paul Saeijs, Rihairo Meulens, Kris de Wree, Mads Junker, Eric Addo, Harrie Gommans, Rutger Sanders (teamarts).
Staand middelste rij van links naar rechts: John Roox (keeperstrainer), Laurent Delorge, Edwin Linssen, Pa- Modou Kah, Bram Castro, Collin van Eijk, Cliff Mardulier, Guus Hupperts, Anouar Hadouir, Kjell Knops, Hans Wiltenburg (fysiotherapeut).
Zittend van links naar rechts: Ger Senden (teammanager), Arnaud Sutchuin Djoum, Kenneth Staelens, Boldiszar Bodor, Harm van Veldhoven (hoofdtrainer), René Trost (assistent- trainer), Jeanvion Yulu- Matondo, Vincent Lachambre, Ruud Vormer, Mark Luijpers (assistent- trainer).
Op de foto ontbreken: Marcel de Jong, Jamaïque Vandamme, Przemyslaw Tyton.

Nieuwe spelers voor seizoen 2009-2010:
  • Rihairo Meulens (transfervrij overgenomen van Vitesse);
  • Mads Junker (gehuurd van Vitesse);
  • Morten Skoubo (gehuurd van FC Utrecht);
  • Eric Addo (transfervrij overgenomen van PSV (na huurperiode)).

Spelers terug na verhuurperiode:
  • Harrie Gommans (Roeselare);
  • Jan-Paul Saeijs (Southampton).

Spelers die vertrokken na/tijdens 2009-2010:
  • Andres Oper (Shanghai Shenhua);
  • Marcel Meeuwis (Borussia Mönchengladbach);
  • Sekou Cissé (Feyenoord)
  • Dieter van Tornhout (Enosis Neon Paralimni);
  • Wesley Schors (MVV).

DarkShine:
    West 7

TheGHunter:
    Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
    West, overal & nergens

planethugo:
    West 12

RD4:
    West 3

LeonH:
    Noord 11

Professional:
    West 12

Robjuhhh:
    West, overal & nergens

ZoneKill:
    Theo Pickee Tribune, Vak 18

Plato1980:
    Ergens op de Theo Pickée tribune

SuzukiSwift:
    Theo Pickee Tribune, Vak 13

[ afbeelding ]
    [Roda JC] #51: STAK + RVC: Rot op!
    [Roda JC] #50: Puntjes sprokkelen in het nieuwe seizoen...
    [Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!
    [Roda JC] #48: UNABSTEIGBAR!
    47
    [Roda JC] #46: Onafgebroken in de Eredivisie sinds 73/74
    [Roda JC] #45: Waar de gifbeker een gif-fust geworden is
    [Roda JC] #44: Zes punten zijn een must!
    [Roda JC] #43 Our pride since 1962!
    [Roda JC] #42 Kotsen op de fusie
    [Roda JC] #41 Nog ongeloofwaardiger dan een soap
    [Roda JC] #40 Strijdend tegen de na-competitie!
    [Roda JC #39] NEVER SURRENDER!
    [Roda JC I #38] R.I.P. Roda JC 1962 - 2009
    [Roda JC I #37] Versterking komt eraan, nu de punten nog!
    [Roda JC I #36] Met meer wedstrijden dan punten...
    [Roda JC I #35] Zonder stoflongen richting middenmoot...
    [Roda JC | #34] Tot de winterstop met Koopman?
    [Roda JC | #33] Nog 2 weken...
    [Roda JC | #32] De komkommertijd is begonnen...
    [Roda JC | #31] Maandag bij d'r Joep op de Markt?
    [Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
    [Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
    [Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
    [Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
    [Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
    [Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
    [Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
    [Roda JC #23] Butcher is back in town
    [Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
    [Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
    [Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
    [Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
    [Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
    [Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
    [Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
    [Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
    [Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
    [Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
    [Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
    [Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
    [Centraal] Roda JC [Topic 4]
    [Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
    [Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
    [Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
    Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
    Roda JC landskampioen 02/03

Roda JC
    West Side Ultras
    Roda World
    Koempel's Pleasure Dome
    Fanproject '98
    Rodafans Helden

De op vind je hier
  • pi_75923247
    TVP-tje maar weer. Ik ben eens benieuwd wat er allemaal in de winterstop gaat gebeuren.
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      dinsdag 22 december 2009 @ 14:20:16 #3
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_75924586
    TVP
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_75925285
    TeveelVerliesPunten?
      dinsdag 22 december 2009 @ 17:45:01 #5
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_75932858
    Te Veel Penaltys (niet of tegen gekregen)
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_75934130
    Het minste wat ik van Adnan Secerovic verwacht is dat hij op de bank zit. Zelfs dat is niet het geval geweest (meen ik).
    "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_75934398
    Net geen Europees voetbal!

bron: http://www.sportweek.nl/eredivisie-jaren-nul.asp
    "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_75938123
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef iehlaak het volgende:
    Het minste wat ik van Adnan Secerovic verwacht is dat hij op de bank zit. Zelfs dat is niet het geval geweest (meen ik).
    Waar heb je het over, hij is pas hier en de vergunning was nog niet gereed.. mag toch aannemen dat hij in januari gewoon op de bank zit.

Over die grafiek moet er wel even bij gezegd worden dat het aantal tegendoelpunten bij Roda absoluut niet klopt, hebben gemiddeld rond de 45-50 tegendoelpunten per seizoen gehad dus in de 600 kan nooit kloppen.

[ Bericht 17% gewijzigd door NoMercy285 op 22-12-2009 20:17:07 ]
    pi_75941258
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef NoMercy285 het volgende:
    Waar heb je het over, hij is pas hier en de vergunning was nog niet gereed.. mag toch aannemen dat hij in januari gewoon op de bank zit.
    Hij is per 01/01/09 speelgerechtigd omdat hij toen achttien werd. Ik zou het vreemd vinden als hij nog geen vergunning heeft, want men heeft maanden te tijd gehad om dit te regelen. Bovendien verdient deze jongen ook een aardig salaris en kost hij nu alleen maar geld.

Heeft iemand al iets van hem gehoord sinds hij bij Roda speelt? Trainingen, tweede elftal, et cetera
    quote:
    Over die grafiek moet er wel even bij gezegd worden dat het aantal tegendoelpunten bij Roda absoluut niet klopt, hebben gemiddeld rond de 45-50 tegendoelpunten per seizoen gehad dus in de 600 kan nooit kloppen.
    Inderdaad, dit ligt veel te hoog. Dat MVV onderaan staat lijkt me daarentegen wel weer te kloppen.
    pi_75947247
    Nogmaals, die jongen is pas sinds een week ofzo definitief bij Roda en men wacht nu op de goedkeuring van de papieren. Geen idee of hij wel al kan en mag meetrainen. Jouw datum van 01/01/09 is complete onzin, je zit namelijk een jaartje te vroeg
    Maargoed, we zullen gaan zien of het echt zo'n talent is.
    pi_75950555
    Ik vond het ook verdacht veel tegendoelpunten. 200 meer dan de rest van het veld. Maar toch netjes 8e plek.
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_75958261
    Ook weer presetn, ik zie Darkshine wel erg weinig de laatste tijd met alle LD stukjes. Wordt nodig gemist!
      woensdag 23 december 2009 @ 13:59:50 #13
    122102 blonchi
    Blauwgilborgel
    pi_75968474
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 14:20 schreef LeonH het volgende:
    RTVP
    Ram Tse Vöal Probleme
    Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
    Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
    pi_75968956
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef iehlaak het volgende:
    Dat MVV onderaan staat lijkt me daarentegen wel weer te kloppen.
    Dat viel me ook meteen op
    pi_75992198
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef NoMercy285 het volgende:
    Nogmaals, die jongen is pas sinds een week ofzo definitief bij Roda en men wacht nu op de goedkeuring van de papieren. Geen idee of hij wel al kan en mag meetrainen. Jouw datum van 01/01/09 is complete onzin, je zit namelijk een jaartje te vroeg
    Maargoed, we zullen gaan zien of het echt zo'n talent is.
    Excuus. Ik bedoelde uiteraard 01/12/09. Hij werd op dit datum 18 en werd tevens bij de selectie gevoegd.
    pi_75993089
    Tja dan heb je wel gelijk dat Roda de papieren al lang in orde had moeten kunnen hebben, zal er wel mee te maken hebben dat hij zelf hier aanwezig moest zijn voor iets en dat er dan een aantal weken nodig zijn om de zooi te regelen met zulke oostbloklanden. Roda heeft nou eenmaal niet het geld (en het loonde zich in dit geval ook niet) om er meer vaart achter te laten zetten..
    pi_76136921
    quote:
    Roda zegt vijftal de wacht aan
    Uitgegeven: 28 december 2009 11:16

AMSTERDAM - Roda JC gaat de selectie inkrimpen en wil vijf spelers in de komende transferperiode kwijt aan een andere club.

De Telegraaf meldt dat Edwin Linssen, Jeanvion Yulu-Matondo, Harrie Gommans, Jamaïque Vandamme en Jan Paul Saeijs van technisch directeur Martin van Geel te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken.

Vooralsnog is er geen concrete interesse voor één van die spelers.

Roda kampt al geruime tijd met grote financiële zorgen en hoopt op deze manier te kunnen bezuinigen.

Versterking
    Toch denkt de club ook aan versterkingen. De Limburgers hopen verdediger Arnold Kruiswijk tijdelijk te kunnen overnemen van Anderlecht.

''Maar we hebben geen geld om iemand aan te trekken waardoor alleen gedacht kan worden aan huur", aldus Van Geel. ''Als Anderlecht alleen wil verkopen zijn we geen partij”, zegt Van Geel tegenover dagblad De Limburger.
    Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      maandag 28 december 2009 @ 13:36:35 #18
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_76138250
    Geen van die vijf zijn op dit moment van grote waarde, maar sommige hebben volgens mij wel een hoog salaris. Verkopen dus, desnoods gratis. Kruiswijk vindt ik een goede nieuwe optie voor de verdediging.
    pi_76138762
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Kn0x het volgende:
    Geen van die vijf zijn op dit moment van grote waarde, maar sommige hebben volgens mij wel een hoog salaris. Verkopen dus, desnoods gratis. Kruiswijk vindt ik een goede nieuwe optie voor de verdediging.
    Zal die niet zo eenzelfde salaris krijgen als, bijvoorbeeld, Jean Paul Saeijs? Zo niet hoger? Nu zal het schelen qua uitgaven, omdat ze proberen vijf spelers weg te doen, maar toch. Neem aan dat het niet Kruiswijk niet de enige versterking zal zijn. Junker wordt bijvoorbeeld gehuurd, die ben je na dit seizoen kwijt. Zelfde geldt voor Skoubo geloof ik.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_76138864
    Saeijs zou, wat mij betreft, absoluut mogen blijven, maar hij wil zelf niet en dan houdt het erg snel op...

Als ik een voorspelling mag doen: Kruiswijk komt niet en gaat naar Willem II ofzo; de laatste jaren hebben we té vaak meegemaakt dat de belangstelling voor een speler uitlekte, maar dat het feestje uiteindelijk op financiële gronden weer niet doorging.

Ceserovic zal vooral moeten gaan wennen komend half jaar, waar ik vooral op hoop is dat Meulens mag gaan invallen. Die had o.a. tegen Beveren in de voorbereiding wel een paar mooie acties in huis, acties die, wanneer 'ie ze ook op eredivisieniveau voor elkaar gaat krijgen, mensen naar het stadion kunnen lokken. Als we op het einde van het seizoen op de zelfde plaats als nu, halverwege, staan, ben ik een méér dan tevreden man. Ben alleen eens benieuwd wat volgend seizoen ons dan gaat brengen, want de financiële problemen houden, ook na een aankoop van de resterende stadionaandelen, niet zo maar op ben ik bang...
    “[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
    pi_76140336
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Zal die niet zo eenzelfde salaris krijgen als, bijvoorbeeld, Jean Paul Saeijs? Zo niet hoger? Nu zal het schelen qua uitgaven, omdat ze proberen vijf spelers weg te doen, maar toch. Neem aan dat het niet Kruiswijk niet de enige versterking zal zijn. Junker wordt bijvoorbeeld gehuurd, die ben je na dit seizoen kwijt. Zelfde geldt voor Skoubo geloof ik.
    Als het goed is heeft Roda een eenzijdige optie tot koop op Junker meen ik, en het is alweer een tijdje geleden dat Roda een spits had die tussen de topscorers stond, laat staan 3e.
    pi_76141043
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.
    Yulu wel aardig spelen? dan heb je hem duidelijk nog nooit een hele wedstrijd gezien. Af en toe een flits op studio sport en je denkt dat ie wel een goede spits is. Helaas weten wij inmiddels wel beter. Al werkt ie wel hard en kan ie redelijk koppen, matondo is een absolute miskoop met een veel te hoog salaris
    pi_76149104
    quote:

[..]

nu nog maar hopen dat er een club is die deze spelers wil overnemen
    pi_76149116
    quote:

[..]

Ons Jeanvionke aardig spelen? Die vent heeft dit jaar nog geen duel met een verdediger gewonnen. In 70 wedstrijden 10 intikkers gemaakt.
    pi_76149310
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

nu nog maar hopen dat er een club is die deze spelers wil overnemen
    Als Roda wat eerder was geweest hadden ze Yulu aan de slager kunnen verkopen. Neger in het zuur, een traditioneel Limburg kerstgerecht.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')