Waar heb je het over, hij is pas hier en de vergunning was nog niet gereed.. mag toch aannemen dat hij in januari gewoon op de bank zit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef iehlaak het volgende:
Het minste wat ik van Adnan Secerovic verwacht is dat hij op de bank zit. Zelfs dat is niet het geval geweest (meen ik).
Hij is per 01/01/09 speelgerechtigd omdat hij toen achttien werd. Ik zou het vreemd vinden als hij nog geen vergunning heeft, want men heeft maanden te tijd gehad om dit te regelen. Bovendien verdient deze jongen ook een aardig salaris en kost hij nu alleen maar geld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef NoMercy285 het volgende:
Waar heb je het over, hij is pas hier en de vergunning was nog niet gereed.. mag toch aannemen dat hij in januari gewoon op de bank zit.
Inderdaad, dit ligt veel te hoog. Dat MVV onderaan staat lijkt me daarentegen wel weer te kloppen.quote:Over die grafiek moet er wel even bij gezegd worden dat het aantal tegendoelpunten bij Roda absoluut niet klopt, hebben gemiddeld rond de 45-50 tegendoelpunten per seizoen gehad dus in de 600 kan nooit kloppen.
Ram Tse Vöal Problemequote:
Dat viel me ook meteen opquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef iehlaak het volgende:
Dat MVV onderaan staat lijkt me daarentegen wel weer te kloppen.
Excuus. Ik bedoelde uiteraard 01/12/09. Hij werd op dit datum 18 en werd tevens bij de selectie gevoegd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef NoMercy285 het volgende:
Nogmaals, die jongen is pas sinds een week ofzo definitief bij Roda en men wacht nu op de goedkeuring van de papieren. Geen idee of hij wel al kan en mag meetrainen. Jouw datum van 01/01/09 is complete onzin, je zit namelijk een jaartje te vroeg
Maargoed, we zullen gaan zien of het echt zo'n talent is.
Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.quote:Roda zegt vijftal de wacht aan
Uitgegeven: 28 december 2009 11:16
AMSTERDAM - Roda JC gaat de selectie inkrimpen en wil vijf spelers in de komende transferperiode kwijt aan een andere club.
De Telegraaf meldt dat Edwin Linssen, Jeanvion Yulu-Matondo, Harrie Gommans, Jamaïque Vandamme en Jan Paul Saeijs van technisch directeur Martin van Geel te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken.
Vooralsnog is er geen concrete interesse voor één van die spelers.
Roda kampt al geruime tijd met grote financiële zorgen en hoopt op deze manier te kunnen bezuinigen.
Versterking
Toch denkt de club ook aan versterkingen. De Limburgers hopen verdediger Arnold Kruiswijk tijdelijk te kunnen overnemen van Anderlecht.
''Maar we hebben geen geld om iemand aan te trekken waardoor alleen gedacht kan worden aan huur", aldus Van Geel. ''Als Anderlecht alleen wil verkopen zijn we geen partij”, zegt Van Geel tegenover dagblad De Limburger.
Zal die niet zo eenzelfde salaris krijgen als, bijvoorbeeld, Jean Paul Saeijs? Zo niet hoger? Nu zal het schelen qua uitgaven, omdat ze proberen vijf spelers weg te doen, maar toch. Neem aan dat het niet Kruiswijk niet de enige versterking zal zijn. Junker wordt bijvoorbeeld gehuurd, die ben je na dit seizoen kwijt. Zelfde geldt voor Skoubo geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Kn0x het volgende:
Geen van die vijf zijn op dit moment van grote waarde, maar sommige hebben volgens mij wel een hoog salaris. Verkopen dus, desnoods gratis. Kruiswijk vindt ik een goede nieuwe optie voor de verdediging.
Als het goed is heeft Roda een eenzijdige optie tot koop op Junker meen ik, en het is alweer een tijdje geleden dat Roda een spits had die tussen de topscorers stond, laat staan 3e.quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal die niet zo eenzelfde salaris krijgen als, bijvoorbeeld, Jean Paul Saeijs? Zo niet hoger? Nu zal het schelen qua uitgaven, omdat ze proberen vijf spelers weg te doen, maar toch. Neem aan dat het niet Kruiswijk niet de enige versterking zal zijn. Junker wordt bijvoorbeeld gehuurd, die ben je na dit seizoen kwijt. Zelfde geldt voor Skoubo geloof ik.
Yulu wel aardig spelen? dan heb je hem duidelijk nog nooit een hele wedstrijd gezien. Af en toe een flits op studio sport en je denkt dat ie wel een goede spits is. Helaas weten wij inmiddels wel beter. Al werkt ie wel hard en kan ie redelijk koppen, matondo is een absolute miskoop met een veel te hoog salarisquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.
nu nog maar hopen dat er een club is die deze spelers wil overnemenquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.
Ons Jeanvionke aardig spelen? Die vent heeft dit jaar nog geen duel met een verdediger gewonnen. In 70 wedstrijden 10 intikkers gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Roda wat eerder was geweest hadden ze Yulu aan de slager kunnen verkopen. Neger in het zuur, een traditioneel Limburg kerstgerecht.quote:Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
nu nog maar hopen dat er een club is die deze spelers wil overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |