waarom west nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:49 schreef TheYoung1 het volgende:
En van dezelfde nieuws-site...
[..]
Goeie zaak na het debacle de laatste wedstrijden....Alleen vreemd dat ze West niets tegenmoet komen.
Zou een tegenvaller voor ons zijn. Ondanks zijn salarispost (naar horen zeggen) levert hij echt goed werk voor onze club. Hopen dat hij kan blijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Feyenoord ziet in onze Martin de opvolger van Beenhakker?!.....
BAM! zul je bedoelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Vuurwerkgooier dan..... Interessert me geen hol hoe je het wilt noemen, ik vind het super dat ze knakker te pakken hebben.
Keihard aanpakken, vette boete, stadionverbod en opdraaien voor alle kosten. BENG!!!!
quote:Als Feyenoord zich meldt voor Martin van Geel (foto), zal de algemeen directeur van Roda JC zeker met de Rotterdamse club gaan praten.
Voetbal
Van onze verslaggever
Van Geel laat weten formeel' nog niet te zijn benaderd. ,,Maar de geruchten worden hardnekkiger en de signalen duidelijker dat ik op het lijstje sta. Hoewel Feyenoord zich officieel ook nog niet bij Roda zou hebben gemeld, moet de Kerkraadse club er serieus rekening mee houden zijn algemeen én technisch directeur kwijt te raken. ,,Feyenoord is een grote club met een prachtig stadion en een geweldig supporterslegioen", aldus Van Geel. ,,Ik ben er ook van overtuigd dat er veel mogelijk is in Rotterdam. Dus als ze zich melden, sta ik zeker open voor een gesprek.
Feyenoord zal dan wel de beurs moeten trekken. Van Geel heeft in Kerkrade nog een contract van anderhalf jaar. Daarin is weliswaar een clausule opgenomen, maar het is niet zo dat de directeur voor een schijntje kan vertrekken.
Trainer Harm van Veldhoven verklaart zijn eigen contractverlenging even uit te stellen. De Belg kan voor een jaar bijtekenen. ,,Die intentie heb ik nog steeds, maar gezien de gebeurtenissen wil ik even wachten tot er meer duidelijkheid is."
Bron: LD.nl
ben daar niet zo tegen, als het maar veilig blijft voor andere toeschouwers. Als er georganiseerd vuurwerk afgestoken wordt op het veld vindt iedereen het prachtig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Vuurwerkgooier dan..... Interessert me geen hol hoe je het wilt noemen, ik vind het super dat ze knakker te pakken hebben.
Keihard aanpakken, vette boete, stadionverbod en opdraaien voor alle kosten. BENG!!!!
Hier maak je wel een heul domme vergelijking he.... Of wil je dat er georganiseerd "vuurwerk" dat reclameborden sloopt en mensen die te dicht bij staan gehoorschade kunnen opleveren afgestoken mag worden....quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben daar niet zo tegen, als het maar veilig blijft voor andere toeschouwers. Als er georganiseerd vuurwerk afgestoken wordt op het veld vindt iedereen het prachtig.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind vuurwerk geweldig, sta er het liefst zo kort mogelijk op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef planethugo het volgende:
je klinkt als mijn ouders toen ik nog op 31 december met een rugzak vol vuurwerk de hele dag op pad ging....
achja bij vuurwerk heb je alleen maar mensen die het vet vinden en mensen die er faliekant op tegen zijn. Een tussenweg is er niet. Tis natuurlijk wel zo dat het dom is om bij een reclamebord, keeper of ballenjongens te gooien maar 'vroeger' op kaalheide tussen de bengaalse fakkels op de tribune staan was toch echt geweldig, vind het zonde dat zoiets ook niet meer mag
Ja en nu?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef HellaHard-OG het volgende:
Theo Pickee Tribune (Zuid tribune) Vak 13
is voor in de openingspostquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja en nu?
En wat voor akelig bericht was dat dan Waldheini?
Toch niet het g***l over hernieuwde fusie-perikellen he....quote:
Jupsquote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Toch niet het g***l over hernieuwde fusie-perikellen he....
Was meer bedoeld voor de openings pagina met fokkers in het stadion ;-)quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja en nu?
En wat voor akelig bericht was dat dan Waldheini?
De fusie-geruchten zijn, zowel vanavond op het supportersoverleg, als door Frans Timmermans via zijn twitter-account ontkracht. Als we het dan overigens over plaatsen in het stadion hebben voor de openingspost; ik sta altijd bovenaan op west 5.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:33 schreef planethugo het volgende:
wat is dat nu opeens weer voor gezeik. Denk, en hoop vooral, dat het gaat over de RJO ipv iets groters
En toch blijf ik wantrouwend. Zeker als je bedenkt dat Timmermans zich in het verleden wél voor fusie heeft uitgesproken. Overigens zou ik het volkomen belachelijk en onbegrijpelijk ( voor zover al dat fusie gebreuzel al begrijpelijk is) vinden als er weer een poging gedaan wordt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De fusie-geruchten zijn, zowel vanavond op het supportersoverleg, als door Frans Timmermans via zijn twitter-account ontkracht.
Je kunt overal wel iets achter zoeken, maar als hij voluit zegt dat er niks speelt, dan geloof ik dat. Als het antwoord was geweest "Dit bericht kan ik bevestigen noch ontkennen" dan waren de rapen gaar geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef iehlaak het volgende:
Een PvdA-politicus met ambities als voetbalbestuurder vertrouwen. Het idee alleen al.
Dat soort lui hebben een ruggengraat van gelei en zouden hun dochter nog verkopen voor een beetje meer macht. Bekijk ook het CV van dit figuur, pure horror:
• Rooms-katholiek, eerst lid van D66 en daarna van PvdA
• Geboren in Maastricht en 'Roda-fan'
• "lid Raad van Commissarissen betaalvoetbalorganisatie "Roda J(uliana) C(ombinatie)", vanaf januari 2011. Terwijl aandeelhouders het nog moeten goedkeuren.
• "Belangrijk thema van zijn beleid is het vergroten van het draagvlak voor de Europese integratie"
• lid commissie-Koole/Duivesteijn over de PvdA en Europa, 2005 (n.a.v. het referendum over de Europese Grondwet)
http://www.parlement.com/9291000/biof/02244
Ja hè?quote:
Was inderdaad een lelijke botsing. Had beroerder kunnen uitpakken.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef planethugo het volgende:
gelukkig is tyton wel gewoon fit gebleven voor de komende weken
quote:Yulu-Matondo - Trompet - Bailleul
Jeanvion Yulu-Matondo speelt de komende jaren voor het Bulgaarse Levski Sofia. De voormalige aanvaller van Club Brugge laat het Nederlandse Roda JC na 3,5 jaar achter zich. Hij stond ook in de belangstelling van Eupen en het Griekse Panthrakikos, maar de Bulgaren konden blijkbaar betere papier voorleggen.
[..]
Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=37744
Hilarisch inderdaad! Staat die wedstrijd ergens online?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |